quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Doe nu niet zo vroom, jij zat ook lekker een kutsfeer te maken.
Vond ze in de Gym altijd wel slimquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is omdat wij efficiënte beschaving hebben en die onz'ers allemaal dom zijn
Het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmy
Hayden hele seizoen, Connie heeft voor 10 van de 22 afleveringen getekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wow, dat is snel?! Seizoen 5Ook met alle andere cast leden erbij?
Ja, best lekker wel! Tikkeltje aan de warme kant misschienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
jawel eigenlijk, echt chille zomer man.
Het ligt aan jou ja, want jij loopt geniepig te stoken en begint met racist te roepen, daarbij kdrick opjuttend, een eenvoudig beinvloedbaar kind die niet weet hoe een post te lezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
lol het ligt weer eens aan iedereen behalve jimmy
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hayden hele seizoen, Connie heeft voor 10 van de 22 afleveringen getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2016 01:32:20 ]
Daar koop ik niks voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]t was niet serieus, die post
Maar ja, geloof wel dat ik daarna dat ook direct veranderd heb.
ja iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij was verantwoordelijk en het ging mis
allemaal jouw schuld
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Dan missen we gewoon Rayna 12 afleveringen
Hoe gaan ze dat met de verhaallijn doen vraag ik mij af? Misschien net zoals bij het eind van Seizoen 1?
Geen idee, ben nog steeds niet bij met laatste seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het ligt aan jou ja, want jij loopt geniepig te stoken en begint met racist te roepen, daarbij kdrick opjuttend, een eenvoudig beinvloedbaar kind die niet weet hoe een post te lezen.
Gvd, lijk Obama welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jij was verantwoordelijk en het ging mis
allemaal jouw schuld
warm is goed, kan alleen niet slapen nu. Ben je nog een beetje aan het rondracen met de Bradgemobiel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, best lekker wel! Tikkeltje aan de warme kant misschien
Oh, en je denkt dat dit helemaal vlekkeloos gaat ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Jongens en dame, ik ga slapen. Ik draag hierbij mijn modtaak over aan Braddie. Succes kerel
hplc kan het niet meer aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Jongens en dame, ik ga slapen. Ik draag hierbij mijn modtaak over aan Braddie. Succes kerel
Ja doe dat nou even kijken danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog steeds niet bij met laatste seizoen
Oké, zal nog eens moeite doen om jouw shit te begrijpen dan.quote:
trustenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef HPLC het volgende:
Heb niet veel brandstof meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
warm is goed, kan alleen niet slapen nu. Ben je nog een beetje aan het rondracen met de Bradgemobiel?
haha goeie grap weer jimmy!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jammer dat jij het nog wel aankan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |