mooi zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha.😂
Hier net een AZC open voor 800 man ongeveer, zitten er nou 30. Noodopvang is leeg ook goed voor 400 man.
Nee, blijf gwnquote:
stfuquote:
Pff, heb al met paar jonko gerookt, chille lui verder, zo'n AZC wil je echt niet in wonen.quote:
heb je gelezen dat in Duitsland meisjes in zwembaden plaktattoos krijgen om aan te geven dat ze niet verkracht willen wordenquote:
Goed zo.😊quote:
gaan ze lekker terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Pff, heb al met paar jonko gerookt, chille lui verder, zo'n AZC wil je echt niet in wonen.
4 man op kamer met 4 lockers.
nee maar was er niet ook zo'n verhaal uit zweden met armbandjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je gelezen dat in Duitsland meisjes in zwembaden plaktattoos krijgen om aan te geven dat ze niet verkracht willen worden
ik heb geen ijsjesquote:
Makkelijk lullen op je zolderkamer.quote:
ja zelfde principequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar was er niet ook zo'n verhaal uit zweden met armbandjes
Voor wat hoort wat, dussss?quote:
doe normaal gastquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zelfde principe
Iets zegt me dat de nobele wilde zijn dierlijke instincten niet laat bedwingen door zoiets
jaquote:
ha-ha zolderkamerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Makkelijk lullen op je zolderkamer.
Wat een kwets man.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zelfde principe
Iets zegt me dat de nobele wilde zijn dierlijke instincten niet laat bedwingen door zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |