hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
ik vind jimmy ook een intelligente gast
Daar moet ik eerst nog even over nadenken hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik wil niet in een sc zonder jou piet
oke Guusquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zou reageerden de doktoren ook nadat je moeder je gebaard had
dit kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:00 schreef JimmyDean het volgende:
Guus weet eigenlijk vrij weinig, maar hij verbloemt zijn gebrek aan inhoud, kennis en diepgang door een bijzonder grote bek en door de aandacht altijd bij de ander te leggen, zodat daarop gescholden kan worden en Guusje zelf zijn opmerkingen niet hoeft toe te lichten, laat staan te verdedigen.
En?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
weenie of ik nou para ben van de pep of wazige shit hoor beneden terwijl iedereen slaapt
brb voor de zekerheid
jaquote:
je moet sws nooit op linkjes klikken hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:09 schreef deadprez het volgende:
Ik ga niet klikken, denk dat ik nog liever inbrekers tegen het lijf was gelopen dan dat te luisteren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
Hahahaha dit is echt heel slecht, zelfs voor Lange Frans.
tuurlijk welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet sws nooit op linkjes klikken hier
weet amper wie het is, buiten dat het de zoon van dries roelvink isquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
geklikt, naar het midden geskipt, besloten dat ik niet meer op ama's youtubelinks ga klikken vannacht
eigen schuldquote:
hij had film van pijpende chick gepost terwijl die chick dat helemaal niet wildequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet amper wie het is, buiten dat het de zoon van dries roelvink is
maar die naam ken ik ook alleen van FOK!
oh ja, dat tokkietafereelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hij had film van pijpende chick gepost terwijl die chick dat helemaal niet wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |