denk dat als je je eigen post terugleest wel duidelijk wordt dat pathetisch meer een term is die voor jou postgedrag opgaat, al ik zelfreflectie natuurlijk iets dat jou volkomen vreemd isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw gedrag inderdaad. Maar je bent dan ook een kind.
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je moet wel je youtube series hoog houden, dus lopen komt ook nog wel genoeg voorbij!
Specifiek welke post was racistisch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk dat als je je eigen post terugleest wel duidelijk wordt dat pathetisch meer een term is die voor jou postgedrag opgaat, al ik zelfreflectie natuurlijk iets dat jou volkomen vreemd is
vandaar ook de 'ik ben geen racist'
via het zandpad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
van het station naar het terras
doe normaal gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
boh zin om ket te proberen zal k gwn doen
Jammer dat je je klanten wss niet kan filmenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.
Lijkt me lachen jusit!
huh, hoezo?quote:
hier een overzichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Specifiek welke post was racistisch?
valt toch wel meequote:
waarom kan je niet gewoon een post van zojuist laten zien en even toelichten waarom die racistisch is?quote:
De rijdende vloggerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.
Lijkt me lachen jusit!
oh, ripquote:
ja, dat is dus discussieren op jouw niveauquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
Wel roepen, maar niet kunnen onderbouwen.
hè Guus leuk dat jij er weer bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat is dus discussieren op jouw niveau
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat is dus discussieren op jouw niveau
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hè Guus leuk dat jij er weer bent
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
en dan dadelijk gaan jullie allebei slapen en zit ik hier met een dood topic omdat jullie iedereen weggejaagd hebben
Gelukkigquote:
Ik vind je gedrag wel oprecht storend ja. Zeker omdat het echt weer tof was in de SC, totdat jij de boel weer komt verzieken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
het zit een beetje diep bij jimmy
ja, daarom ging die dichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind je gedrag wel oprecht storend ja. Zeker omdat het echt weer tof was in de SC, totdat jij de boel weer komt verzieken.
Ja, maar ik dacht dat iedereen buiten die twee al weer weg wasquote:
Was gewoon weer gezellig. Vraag DPquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, daarom ging die dicht
jij bent echt dom he?
twitter:jesseklaver twitterde op donderdag 25-08-2016 om 22:21:00Dat kan korter Geert. #verkiezingsprogramma https://t.co/3qXnKZcef8 reageer retweet
Nou, dat klinkt ook niet echt gemeendquote:
En als hij nou over de inhoud begon was het tot daar aan toe. Maar Guus ziet mijn username en roept meteen racist, wat ik ook post.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef deadprez het volgende:
guus gaat gwn altijd meteen de aanval in als hij fittie met iemand heeft, ook al is er helemaal geen discussie bezig over t onderwerp waar fittie over ging
Oh zo was het wel bedoeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef Impressme het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt ook niet echt gemeend
yeah maar we moeten gewoon politiek en zo vermijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was gewoon weer gezellig. Vraag DP
nee, klopt, stiekem ben jij heel erg intelligent, jimmyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
Ook merkwaardig dat je bij elke post die je doet even moet toevoegen hoe dom ik volgens jou wel niet ben. Alsof je er niet echt zeker van bent.
Die kunnen samen een SC vullen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat iedereen buiten die twee al weer weg was
Ja dat klopt. Hebben de meeste users wel gewoon door hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee, klopt, stiekem ben jij heel erg intelligent, jimmy
ah, racistje kruipt weer in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als hij nou over de inhoud begon was het tot daar aan toe. Maar Guus ziet mijn username en roept meteen racist, wat ik ook post.
Nee dank jequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kunnen samen een SC vullen.
zo intelligent dat zelfs sarcasme je boven de pet gaat iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Hebben de meeste users wel gewoon door hoor.
Dank je voor het onderstrepen van mijn punt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ah, racistje kruipt weer in de slachtofferrol
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zo intelligent dat zelfs sarcasme je boven de pet gaat idd
echt dom jij
ik wil niet in een sc zonder jou pietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kunnen samen een SC vullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |