denk dat als je je eigen post terugleest wel duidelijk wordt dat pathetisch meer een term is die voor jou postgedrag opgaat, al ik zelfreflectie natuurlijk iets dat jou volkomen vreemd isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw gedrag inderdaad. Maar je bent dan ook een kind.
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En je moet wel je youtube series hoog houden, dus lopen komt ook nog wel genoeg voorbij!
Specifiek welke post was racistisch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
denk dat als je je eigen post terugleest wel duidelijk wordt dat pathetisch meer een term is die voor jou postgedrag opgaat, al ik zelfreflectie natuurlijk iets dat jou volkomen vreemd is
vandaar ook de 'ik ben geen racist'
via het zandpad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
van het station naar het terras
doe normaal gekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:46 schreef deadprez het volgende:
boh zin om ket te proberen zal k gwn doen
Jammer dat je je klanten wss niet kan filmenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.
Lijkt me lachen jusit!
huh, hoezo?quote:
hier een overzichtquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Specifiek welke post was racistisch?
valt toch wel meequote:
waarom kan je niet gewoon een post van zojuist laten zien en even toelichten waarom die racistisch is?quote:
De rijdende vloggerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, wil sowieso wel een vloggende koerier worden.
Lijkt me lachen jusit!
oh, ripquote:
ja, dat is dus discussieren op jouw niveauquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:48 schreef JimmyDean het volgende:
Wel roepen, maar niet kunnen onderbouwen.
hè Guus leuk dat jij er weer bentquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat is dus discussieren op jouw niveau
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja, dat is dus discussieren op jouw niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |