Lijkt me niet meer dan normaal dat je gewoon ingaat op wat ik schrijf ipv meteen een fictief een foutief beeld neerzetten van iemand en daar dan op gaan lopen schelden. Maar ja, dat is mijn mening. Blijkbaar is dat in deze omgeving heel vreemd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, zal nog eens moeite doen om jouw shit te begrijpen dan.
Wanneer hoor je dat van DHL?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heb niet veel brandstof meerMaar als ik word aangenomen bij DHL maak ik denk ik wel 200 - 300 kilometer per dag in de Swingeaux.
Die hitte is op zich wel te doen, het is inderdaad voornamelijk de hitte men.
Nice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik moet er de 3e op Sollicitatie komen![]()
Waar heb ik gescholden? En ik ging in op wat je schreef, maar ik zei al dat ik het dan wel verkeerd zal begrijpen en dat het weinig nut heeft verder. Dus kap nu ook gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal dat je gewoon ingaat op wat ik schrijf ipv meteen een fictief een foutief beeld neerzetten van iemand en daar dan op gaan lopen schelden. Maar ja, dat is mijn mening. Blijkbaar is dat in deze omgeving heel vreemd.
Algemene sfeer van deze avond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waar heb ik gescholden? En ik ging in op wat je schreef, maar ik zei al dat ik het dan wel verkeerd zal begrijpen en dat het weinig nut heeft verder. Dus kap nu ook gewoon
Ja maat, daar ben ik niet verantwoordelijk voor.quote:
Deels wel. Zie je zelf ook wel in lijkt me.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maat, daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
Hij loopt nu achter me aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je al verkracht door die gekke Chinees?
sorry ik ga al naar huisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Er staat iets te miauwen voor mijn deur.
Gelukkig maar, dat gemiauw voor mijn kamerdeur 's nachts is irritant.quote:
Oké Jimmy. Mijn welgemeende excuses dat ik bijgedragen heb aan het creëren van een onprettige sfeer waardoor de gemoederen hoog opliepen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deels wel. Zie je zelf ook wel in lijkt me.
Veelgehoorde klacht bij Guus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat gemiauw voor mijn kamerdeur 's nachts is irritant.
Oke DP, ik hoop dat je er ook iets van leert.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké Jimmy. Mijn welgemeende excuses dat ik bijgedragen heb aan het creëren van een onprettige sfeer waardoor de gemoederen hoog opliepen.
En nou godverdomme klaar hoor.
slik anders meteen zijn pik johquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
Oké Jimmy. Mijn welgemeende excuses dat ik bijgedragen heb aan het creëren van een onprettige sfeer waardoor de gemoederen hoog opliepen.
Dat kan ik niet garanderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke DP, ik hoop dat je er ook iets van leert.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke DP, ik hoop dat je er ook iets van leert.
Gaat wel goed komen, maar alsnog succes!quote:
zie jimmy hier een onprettige sfeer creëren danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zou wel chill zijn. Al was krantenbezorgen op een fietsje iets gezonder geweest he...
Jullie zouden jezelf allebei eens niet zo godsgruwelijk serieus moeten nemen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
slik anders meteen zijn pik joh
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jullie zouden jezelf allebei eens niet zo godsgruwelijk serieus moeten nemen.
Echt.
Ghehe, ja dat sowieso welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zou wel chill zijn. Al was krantenbezorgen op een fietsje iets gezonder geweest he...
Dacht dat Guus gewoon een doodirritante troll was die mij expres een avond loopt te jennen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt.
ik hoop dat wij hier iets van lerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt.
Met dit weer moet je je sowieso niet te veel bewegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghehe, ja dat sowieso wel![]()
Maar met de beweging komt het wel goed hoor schat ik, het is vrij fysiek werk!
En je moet wel je youtube series hoog houden, dus lopen komt ook nog wel genoeg voorbij!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghehe, ja dat sowieso wel![]()
Maar met de beweging komt het wel goed hoor schat ik, het is vrij fysiek werk!
daar ging het misquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat Guus gewoon een doodirritante troll was die mij expres een avond loopt te jennen.
Dat is zeer zeker waar, vind het zweten niet erg, maar wil mijzelf wel beperken tot een straal van 1,5 kilometerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Met dit weer moet je je sowieso niet te veel bewegen.
Ik ben diep onder de indruk iig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik hoop dat wij hier iets van leren
Heb veel te veel gelopen vanmiddag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, vind het zweten niet erg, maar wil mijzelf wel beperken tot een straal van 1,5 kilometer
lekker wezen wandelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 01:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb veel te veel gelopen vanmiddag.
oh vind het nu wel chill eiglkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |