Ik lol'de.quote:
Bedankt, ga ik dat even proberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:34 schreef Tyr80 het volgende:
Wel JC op een tractor gevonden, maar niet woest en niet in de lens. Wel een populair iets voor sterren, zag Elvis ook al voorbij komen.
Je kunt met image search op black en white filteren onder search tools (denk zeg het toch ff).
Nee, totaal niet het genre wat mij aanspreekt. Desbetreffende poster is van een heel ander slag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén van deze maar dan zwart-wit?
Ja inderdaad. Heb al wel gezocht. Heb zelfs al een bericht naar het hostel aan de overkant gestuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je nou weet hoe die bar heet, kan je zoeken naar plaatjes van het interieur waar die poster misschien opstaat
Nee dat is hem niet. Het is duidelijk dat de foto in scene is geschoten. De man is er dus echt voor in z'n eentje op de trekker gaan zitten om er een woeste ruige foto van te maken. Zonder andere mensen eromheen overigens. Het zou wel kunnen dat 'ie een sigaret tussen z'n kiezen heeft. En de Trekker staat ook met de neus naar de lens. Je kijkt hem dus recht aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef MsMessy het volgende:
Waarom komen mensen nooit op het idee als zoiets zien om er even een selfie mee te maken of er gewoon een snapshot van te maken?
Deze misschien?
[ afbeelding ]
Ernesto Che Guevara visiting the tractor factory in Brno, October 27, 1960.
Het vervelende is dat die in Metelkova hangt. En als er ergens een chaotische zooi qua kunst bestaat dan is het in Metelkova.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je nou weet hoe die bar heet, kan je zoeken naar plaatjes van het interieur waar die poster misschien opstaat
Nee, zo'n foto is het ook niet. De ruigheid spat echt van de poster af. Dit is gewoon iemand die op een trekker zit met daarvoor zelfs nog een (veel te dikke) hond.quote:
Hier heeft ie nog het meest van weg. Echter kijkt mijn acteur recht in de lens. (bewust) Zit hij nog meer op de tractor met een blik van ''Ik vlieg met dit ding naar de hel en verder'' En heeft 'ie geen hoed en is jonger.quote:
heh?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Is dat dat cafe waar ze ook een poster van een vrouw met een karper aan de muur hebben hangen?
Dat zou heel goed kunnen. Komt me wel bekend voor. Maar je hebt daar verschillende cafés en in t ene cafe hangen nog vreemdere dingen aan de muur als het andere cafe. Ik weet wel dat er volgens mij een foto van Ray Charles (?) op trompet hing en een middelvinger van Johnny Cash. Een en al expressieve woestheid in die foto's. Het was het meest rechtse cafe tegenover de zijkant(straat) van Jalla Jalla. Ze draaiden er voornamelijk metal/punk/psychedelische shit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Is dat dat cafe waar ze ook een poster van een vrouw met een karper aan de muur hebben hangen?
Al gedaan, maar het is niet al te makkelijk om namen van de cafes in Metelkova op te zoeken. Het is een gedoogde illegale nederzetting. En dat cafeetje waar ik zat staat met benaming niet op Google Maps volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:23 schreef frietenstamp het volgende:
Stuur ook ff een mail naar die club met de vraag of ze even door willen geven wat het is of je een foto terug mailen.
Zou kunnen dat het een communistisch-achtig iets is. Alhoewel het er de uiterlijke schijn niet van heeft. Het was in voormalig Joegoslavie en er liepen daar nog wel wat sympathisanten rond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:23 schreef Karina het volgende:
De omschrijving "woeste blik, zwart wit, traktor" deed mij denken aan zo een oude communisme poster, maar ik kan daar niet zo snel een goede poster van vinden, alleen deze (maar die is het uiteraard niet)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze dus niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het is een veel meer in scene gezette foto. Als je hem ziet lijkt ie echt te leven. Kunst waarvan je onder de indruk raakt maar toch "simpel" is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah... vertel effe iets meer dan...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:09 schreef glazenbak123 het volgende:
Als iemand in de tussentijd nog weet over welke foto het kan gaan hoor ik het graag. Had namelijk echt iets met die foto. Die streelde mijn artistieke hart toch wel even.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:10 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Nee, het is een veel meer in scene gezette foto. Als je hem ziet lijkt ie echt te leven. Kunst waarvan je onder de indruk raakt maar toch "simpel" is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer zoiets?
maar dan met een ruige vent enzo?
Een ruige vent dus die de camera in kijkt terwijl hij op een tractor zit.
waarschijnlijk een foto van 20/30 of meer jaar geleden compleet in scene gezet?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Zwart wit, denk geschoten jaren 70/80, denk zelf aan een Amerikaans persoon, oude trekker zonder dak (wel een pittig trekkertje) (grote stoompijpen) 100% rock and roll type erop, zeer woest uitkijken in de lens, trekker staat ook met neus naar camerapunt, man houdt pook vast en kijkt boos. Man heeft kort donker haar en lijkt wel op Johnny Knoxville. Of op Johnny Cash die heel boos kijkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... vertel effe iets meer dan...
was het een poster in zwart wit of kleur?
Was het een acteur of een zanger?
Het is wel een rock en roll type?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]20/30jaar geleden kan ook gewoon een foto anno 2016 zijn die zwart wit is gefotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer zoiets?
waarschijnlijk een foto van 20/30 of meer jaar geleden compleet in scene gezet?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
klopt maar geeft wel een beeld van welke sfeer hij/zij zoektquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
20/30jaar geleden kan ook gewoon een foto anno 2016 zijn die zwart wit is gefotoshopt
Ik ga googelen voor jequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Zwart wit, denk geschoten jaren 70/80, denk zelf aan een Amerikaans persoon, oude trekker zonder dak (wel een pittig trekkertje) (grote stoompijpen) 100% rock and roll type erop, zeer woest uitkijken in de lens, trekker staat ook met neus naar camerapunt, man houdt pook vast en kijkt boos. Man heeft kort donker haar en lijkt wel op Johnny Knoxville. Of op Johnny Cash die heel boos kijkt.
Zo'n grote ingelijste foto (zoals je ze ook bij de IKEA kunt kopen. Alhoewel ik inschat dat ze dergelijke exemplaren niet op voorraad hebben daar :pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
een foto toch?
geen poster met tekening?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Mwoah foto is van dichterbij, trekker staat trouwens tegen oud Amerikaans-ogend schuurtje aan, met witte horizontale planken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer zoiets?
waarschijnlijk een foto van 20/30 of meer jaar geleden compleet in scene gezet?
Heerlijk zo'n fotografisch geheugen.
Foto lijkt niet te werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets alleen dan kijkt ie in de lens zeg maar?
Dat is al iets te doorsnee "boer op trekker"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:29 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Iets in deze richting dan?
Klinkt goed, ik wil 'm ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat is al iets te doorsnee "boer op trekker"
Als je die foto ziet waar ik het over heb verandert je beeld over trekkers voorgoed. Je hebt serieus nog nooit iemand zo badass op een trekker zien zitten. Hij rijdt ook niet maar staat stil, en de houding van de bestuurder geeft aan: "ik sta klaar om je onder te rijden"
-bij wijze van spreken.
Nee dat is een lieve Elvis die zwoel kijkt die net het gras heeft geschud en nou om een koekje met ranja vraagt aan z'n moeder. Ik zoek echt veel meer badass.quote:
foto is niet te zen en k ben moequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:45 schreef glazenbak123 het volgende:
Dit wordt een vreemd voorbeeld. Maar dit schetst de manier waarop en hoe de foto geschoten is.
Whehehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Ik had zijn afbeelding zichtbaar gemaakt maar mijn post is verwijderd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
foto is niet te zen en k ben moe![]()
misschien ga ik morgen verder als ie nog niet gevonden is
Nog maar een keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:45 schreef glazenbak123 het volgende:
Dit wordt een vreemd voorbeeld. Maar dit schetst de manier waarop en hoe de foto geschoten is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nog maar een keer.Aan de admins, dit is idd mijn voorbeeld. Niet op de baby letten maar op de pose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik had zijn afbeelding zichtbaar gemaakt maar mijn post is verwijderd.![]()
![]()
![]()
![]()
ow......... ja ik denk dat ze dachten dat het een beetje trollen wasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Aan de admins, dit is idd mijn voorbeeld. Niet op de baby letten maar op de pose.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Zwart wit, denk geschoten jaren 70/80,
denk zelf aan een Amerikaans persoon,
oude trekker zonder dak (wel een pittig trekkertje) (grote stoompijpen)
100% rock and roll type erop, zeer woest uitkijken in de lens,
trekker staat ook met neus naar camerapunt,
man houdt pook vast en kijkt boos.
Man heeft kort donker haar en lijkt wel op Johnny Knoxville.
Of op Johnny Cash die heel boos kijkt.
Leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:39 schreef glazenbak123 het volgende:
Heb al 3 verschillende mensen gevraagd om daar een kijkje te gaan nemen. Moet goed komen denk ik.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:39 schreef glazenbak123 het volgende:
Heb al 3 verschillende mensen gevraagd om daar een kijkje te gaan nemen. Moet goed komen denk ik.
Ja ben ondertussen wel benieuwd hoe ruig die gozer op zijn trekker zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk!
Kom je het hier wel even laten zien toch?
Ja ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:38 schreef esv7 het volgende:
[..]
[..]
Ja ben ondertussen wel benieuwd hoe ruig die gozer op zijn trekker zit.
Ophangen in huis bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:49 schreef Yozzz het volgende:
Wat ga je eigenlijk met de foto doen als je 'm gevonden hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
Godver nou ben ik ook benieuwd naar die foto
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:40 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een paar stoere mannen, terwijl we wachten op de ontknoping
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Die eerstequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:38 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:48 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tractor wel recht in de lens, telt dit ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe iemand heel woest een stuurpook vasthoudt. En wat een stuurpook is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:34 schreef marsan het volgende:
Ik ben inmiddels echt heel erg benieuwd naar die foto.
Haha ik denk heel veel teksten die je alleen daar kunt vinden, Google maar eens op 'Metelkova' maar wie weet krijg ik binnenkort bericht. Heb de meeste café's daar in de buurt al over Facebook bericht...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:23 schreef SecretPret het volgende:
Heb je ergens in het café een tekst gezien dat je alleen daar kan vinden. Een speciale cocktail ofzo. Misschien als je dat opzoekt dat je op de website van hun kan komen en zo verder komt.
? Nee, ik heb hem zelf gezien en geïdentificeerd. En je wilt een foto van mij? Ter referentie van wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Stratotanker het volgende:
Is deze woeste man geïdentificeerd door je moeder TS?
Zoja, pic van jou ter referentie aub.
Ik ben daar geweest! Twee weken terugquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef glazenbak123 het volgende:
Die Slovenen blijken ook niet de snelsten te zijn. Het beste zou zijn als ik in contact kwam met een Nederlander die daar toevallig is een kijkje wil nemen... Maar ik houd moed.
Aaah, dat is jammer. Had je het bijna kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest! Twee weken terug
Toen was Johnny Cash 50.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:27 schreef glazenbak123 het volgende:
zou Johnny Cash kunnen zijn in z'n jonge jaren maar weet dit niet zeker.
Foto lijkt me ook wel geschoten in de jaren 70/80.
heb je naam van cafe al kunnen achterhalen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:50 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik zal de verschillende Sloveense instanties aldaar nog eens mailen/contacteren via Facebook. Wellicht levert het wat op.
Ja het cafe zit in hetzelfde gebouw als menza pri korituquote:Op dinsdag 6 september 2016 01:48 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb je naam van cafe al kunnen achterhalen?
of streetview linkje?
Wat een debiel maar ook tegelijk cool plekie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:54 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja het cafe zit in hetzelfde gebouw als menza pri koritu
[ afbeelding ]
Ik hoop dat t linkje werkt.
Maar ik ben er niet zeker van of dat café ook onder menza pri koritu valt. Misschien is het een cafe an sich waar de naam niet bekend van is. En die cafees in dat gedeelte zijn eigenlijk allemaal illegaal maar ze worden gedoogd, geen belasting en niet in de Sloveense kVk lijkt me.
ik wilde op insta ff op geolocation gaan zoeken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:54 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja het cafe zit in hetzelfde gebouw als menza pri koritu
[ afbeelding ]
Ik hoop dat t linkje werkt.
Maar ik ben er niet zeker van of dat café ook onder menza pri koritu valt. Misschien is het een cafe an sich waar de naam niet bekend van is. En die cafees in dat gedeelte zijn eigenlijk allemaal illegaal maar ze worden gedoogd, geen belasting en niet in de Sloveense kVk lijkt me.
Gelukkig wel, ook op Google!quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:48 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik wilde op insta ff op geolocation gaan zoeken.
Dan krijg je alle foto's die daar ongeveer genomen zijn en dan moet er ook eentje met interieur bijzitten denk?
Jullie weten nu hoe 'ie er ongeveer uitziet. Ik wil hem ook nog eens hebben voor in de schuurquote:
Is hij moslim?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:17 schreef glazenbak123 het volgende:
Besneden foto
[ link | afbeelding ]take a screenshot
Volgens mij wel, het zou kunnen dat de trekker eventueel wat roder afkleurt maar ik meende zwart/wit. Is hier ook lastig te zien.quote:
Nee duidelijk niet. Heel wellicht een Albanees/Bosnisch moslim, maar het is iig geen doorsnee moslim.quote:
Dat fotoboek is nog geen 2000 dollar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:07 schreef glazenbak123 het volgende:
Bovenstaande foto is door de Nederlander Anton Corbijn geschoten. Het moet haast wel dat de foto die ik zoek dat ook is. Maar ik kan hem helaas nog niet vinden. Wel las ik dat Waits en Corbijn samen een fotoboek hebben gemaakt. Misschien staat de foto daarin.
Toppertje hoor! Nou alleen nog uitfigulieren hoe daarvan een grote wandfoto van te maken valt. Neem denk ik even contact op met de uitgever. Maar super dat je dit al hebt gevonden!quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de foto staat in dat boek:
http://www.waits-corbijn.(...)magazine_may2013.pdf
Geen geldquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat fotoboek is nog geen 2000 dollar.
Oeh. Ik weet niet of je daar toestemming voor krijgt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:09 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Toppertje hoor! Nou alleen nog uitfigulieren hoe daarvan een grote wandfoto van te maken valt. Neem denk ik even contact op met de uitgever. Maar super dat je dit al hebt gevonden!
Ik zit nu ook te denken, hopelijk leest die uitgever/Anton Corbijn niet mee om vervolgens binnenkort een bezoekje aan Metelkova te brengen... Maar zo erg zal het wel niet zijn toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh. Ik weet niet of je daar toestemming voor krijgt.
Waarom zou die foto daar niet mogen hangen? Vraag is alleen hoe zij aan die afdruk zijn gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:17 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te denken, hopelijk leest die uitgever/Anton Corbijn niet mee om vervolgens binnenkort een bezoekje aan Metelkova te brengen... Maar zo erg zal het wel niet zijn toch?
Is dat Metelkova niet gewoon Slovenisch voor Metalgrot?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:01 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Komt me wel bekend voor. Maar je hebt daar verschillende cafés en in t ene cafe hangen nog vreemdere dingen aan de muur als het andere cafe. Ik weet wel dat er volgens mij een foto van Ray Charles (?) op trompet hing en een middelvinger van Johnny Cash. Een en al expressieve woestheid in die foto's. Het was het meest rechtse cafe tegenover de zijkant(straat) van Jalla Jalla. Ze draaiden er voornamelijk metal/punk/psychedelische shit.
Ook geweest?
Bezemsmid als je metel en kova schijdt op Translate. Maar ik denk dat in de Sloveense volksmond jouw benaming een hogere kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is dat Metelkova niet gewoon Slovenisch voor Metalgrot?
Ik denk niet dat Anton Corbijn daar tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:17 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik zit nu ook te denken, hopelijk leest die uitgever/Anton Corbijn niet mee om vervolgens binnenkort een bezoekje aan Metelkova te brengen... Maar zo erg zal het wel niet zijn toch?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de foto staat in dat boek:
http://www.waits-corbijn.(...)magazine_may2013.pdf
dat moet wel!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:12 schreef Leonos het volgende:
GC / Searching for a certain Dutch guy (met in Ljubljana on Sept 3)
This must be love!
Ik heb alleen maar dit artikel gevonden, hè, toen had hij de foto en de maker al gepost. Verder niet zoveel bijgedragen.quote:
nou boek vond ik ook wel een vondst eigenlijk maar je hebt gelijk, ik moest teruglezenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dit artikel gevonden, hè, toen had hij de foto en de maker al gepost. Verder niet zoveel bijgedragen.
Het boek postten is wel de brug naar de toekomstige vindplaats! Maar het is alleen zo verschrikkelijk duur.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dit artikel gevonden, hè, toen had hij de foto en de maker al gepost. Verder niet zoveel bijgedragen.
Maar is het dit boek?quote:Op woensdag 7 september 2016 19:15 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Het boek postten is wel de brug naar de toekomstige vindplaats! Maar het is alleen zo verschrikkelijk duur.
133 euro voor enkel het boek waar de foto instaat is wel veel geld voor mij. Dan moet ik de foto ook nog op groot formaat zien te krijgen om er vervolgens een wandfoto van te maken.quote:Op woensdag 7 september 2016 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar is het dit boek?
[ afbeelding ]
http://www.paagman.nl/pro(...)Dx_c4CFUUW0wodA6QFdw
Want dan valt de prijs nogal mee toch?![]()
maar eh...
Niet leverbaar.
Neem contact op voor een alternatief. - See more at: http://www.paagman.nl/pro(...)sthash.L47h4YbJ.dpuf
dat is dan wel weer jammer, maar wie weet wat er mogelijk is ...
als diet het boek is dat je zoekt tenminste
Ja begrijp ik, je kan natuurlijk de foto van internet plukken en een poster van laten maken,quote:Op woensdag 7 september 2016 21:25 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
133 euro voor enkel het boek waar de foto instaat is wel veel geld voor mij. Dan moet ik de foto ook nog op groot formaat zien te krijgen om er vervolgens een wandfoto van te maken.
ik zou het doen gewoonquote:Op woensdag 7 september 2016 21:43 schreef frietenstamp het volgende:
Wow gevonden! Wat een bazentopic. En idd ts, geweldige foto.
Ok nu nog even posterformaat scoren...
Nee inderdaad. Dat is ook wel een plottwist.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:00 schreef Stratotanker het volgende:
De gevonden en gezochte foto blijkt helemaal geen (bekende) foto.![]()
![]()
![]()
Hij is helaas niet op internet te vinden in fatsoenlijk formaat helaas.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, je kan natuurlijk de foto van internet plukken en een poster van laten maken,
géén ide of dat magmaar het kan wel
Dat is ook een mooi voorbeeld voor de liefhebbers inderdaad! Ben zelf eigenlijk echt onder de indruk van de specifieke foto waarbij hij op de trekker zitquote:Op woensdag 7 september 2016 21:35 schreef FANN het volgende:
Of je zoekt een andere uit
nog geen 2 tientjes ingelijst en wel ...
Maat
90 x 65 cm
[ afbeelding ]
http://www.allposters.nl/(...)oster_i12172084_.htm
er was ook ergens een mooie waar hij voor een schuur stond en eentje met een paard en een schuur
Nou ja niet bekend. Een Corbijn. Je hebt wel oog voor kwaliteit.quote:Op woensdag 7 september 2016 21:53 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dat is ook wel een plottwist.
doe deze link dan krijg je allemaal afbeeldingen uit het boek, ik had hem wel gevonden net, maarquote:Op woensdag 7 september 2016 21:55 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Hij is helaas niet op internet te vinden in fatsoenlijk formaat helaas.
[..]
Dat is ook een mooi voorbeeld voor de liefhebbers inderdaad! Ben zelf eigenlijk echt onder de indruk van de specifieke foto waarbij hij op de trekker zit![]()
En moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eens eerder van Tom Waits had gehoord voordat ik begon met zoeken.
Hier nog eentje uit de serie, maar niet DE foto.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:52 schreef glazenbak123 het volgende:
Het is Tom Waits.
Hier zit hij op dezelfde tractor/zelfde setting. Maar kan deze foto nog niet vinden
[ afbeelding ]
Ik vind inderdaad wel een afbeeldingscache van die foto, maar die is erg klein en komt uit het boekwerk wat hierboven ook in het topic staat. Die krijg ik nooit mooi en helder in posterformaat.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
doe deze link dan krijg je allemaal afbeeldingen uit het boek, ik had hem wel gevonden net, maar
ik dacht hij staat hier al in het topic, maar er zitten nog meer mooie tussen![]()
https://www.google.nl/sea(...)%80%9811&gs_l=img.12...49044.59138.0.60641.3.3.0.0.0.0.92.245.3.3.0....0...1c.1j2.64.img..0.1.82...0i30k1j0i24k1.p2t8ao8bv3s#imgrc=MYQz4iuwUpl6TM%3A
ik heb nu even geen tijd, maar straks misschien als je hem nog niet gevonden hebt
quote:Op woensdag 7 september 2016 22:05 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hier nog eentje uit de serie, maar niet DE foto.
[ afbeelding ]
http://www.co-berlin.org/(...)eb.jpg?itok=2uRN8gPG
Ook wel gave foto's, maar de foto die hier in het begin in dit topic is geplaatst vind ik trouwens ook wel bijzonder goed.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:06 schreef frietenstamp het volgende:
En deze
[ afbeelding ]
http://www.kmag.no/sites/(...)_0.jpg?itok=4J_GzART
ja, goter dan dit ga je hem niet vinden, maar misschien is dat al genoegquote:Op woensdag 7 september 2016 22:12 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad wel een afbeeldingscache van die foto, maar die is erg klein en komt uit het boekwerk wat hierboven ook in het topic staat. Die krijg ik nooit mooi en helder in posterformaat.
Haha en dat heeft mekaar daar de hele dag een beetje lopen fotograferen.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, goter dan dit ga je hem niet vinden, maar misschien is dat al genoeg![]()
[ afbeelding ]
en als je er een paar wil hebben die er goed bij passen zijn er nog meer met een schuur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe groot de foto moet zijn om er een poster van te laten maken, maar volgens mij gaat het vooral om de pixels ofzoiets, of ie scherp genoeg is enzo....quote:Op woensdag 7 september 2016 22:39 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Haha en dat heeft mekaar daar de hele dag een beetje lopen fotograferen.
Ik vind 't wel geniaal.
Ja, gaat om de pixels. Maar die kleine foto krijg ik nooit in mooi pixelformaat. En het mag vast niet officieel maar ik verwacht niet dat de BUMA van de fotoschieterij bij mij in de schuur die poster weg komt halen. Dus als ik de foto op goede grote en scherpte vindt dan is dat zeker een idee.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot de foto moet zijn om er een poster van te laten maken, maar volgens mij gaat het vooral om de pixels ofzoiets, of ie scherp genoeg is enzo....![]()
Je kan het proberen....
Ik weet écht niet of dat mag, maar ja
zijn er geenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja, gaat om de pixels. Maar die kleine foto krijg ik nooit in mooi pixelformaat.
Ik wil hem al wel zo helder hebben eigenlijk als het maar kan.. En zo'n klein foto'tje krijgt niemand mooi. Pixels zijn volgens mij net als stenen. Ze zijn wat ze zijn en je kunt ze niet groter maken. In een foto met pixels is dat dus; je kunt er niet meer in een foto plaatsen. het is wat het is.quote:
Misscien een stom idee maar eh.........quote:Op woensdag 7 september 2016 22:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja, gaat om de pixels. Maar die kleine foto krijg ik nooit in mooi pixelformaat.
Bedankt, ik ga het in ieder geval even proberenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Misscien een stom idee maar eh.........
Iemand heeft net aan mijn Ava lopen te klooien die nu veel mooier en helderder is
ONZ / [De UI-politie! #5] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid
misschien kan hij dat wel
Succes!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:54 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het in ieder geval even proberen
Die heb ik uit de pdf gehaald en ietsje groter gemaakt. Verder niet aan gesleuteld.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:55 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dit is ook al erg mooi! Waar heb je die gevonden? Mijn dank trouwens.
Wauw!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Die heb ik uit de pdf gehaald en ietsje groter gemaakt. Verder niet aan gesleuteld.
Zal hem erin zetten als het topic dan nog bestaat.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
Als die poster hangt wil ik een foto zien!
tuurlijk we maken gewoon een deel 2 als deze vol isquote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Zal hem erin zetten als het topic dan nog bestaat.
Kan ook nogquote:Op woensdag 7 september 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Ga gewoon terug naar die tent, maak een foto van die foto (neem mee naar buiten voor beter licht) en laat 'em afdrukken![]()
Een vliegticket naar zo'n oostblokhok kost niks en leuk voor het topic
Hoe kwam de baas van dat café aan de poster?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Die is er ook woest en van voren.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:13 schreef glazenbak123 het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
En zie nu dat jij hem toen hebt geplaatst haha.
Is er al nieuws?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |