Ik lol'de.quote:
Bedankt, ga ik dat even proberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:34 schreef Tyr80 het volgende:
Wel JC op een tractor gevonden, maar niet woest en niet in de lens. Wel een populair iets voor sterren, zag Elvis ook al voorbij komen.
Je kunt met image search op black en white filteren onder search tools (denk zeg het toch ff).
Nee, totaal niet het genre wat mij aanspreekt. Desbetreffende poster is van een heel ander slag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén van deze maar dan zwart-wit?
Ja inderdaad. Heb al wel gezocht. Heb zelfs al een bericht naar het hostel aan de overkant gestuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je nou weet hoe die bar heet, kan je zoeken naar plaatjes van het interieur waar die poster misschien opstaat
Nee dat is hem niet. Het is duidelijk dat de foto in scene is geschoten. De man is er dus echt voor in z'n eentje op de trekker gaan zitten om er een woeste ruige foto van te maken. Zonder andere mensen eromheen overigens. Het zou wel kunnen dat 'ie een sigaret tussen z'n kiezen heeft. En de Trekker staat ook met de neus naar de lens. Je kijkt hem dus recht aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef MsMessy het volgende:
Waarom komen mensen nooit op het idee als zoiets zien om er even een selfie mee te maken of er gewoon een snapshot van te maken?
Deze misschien?
[ afbeelding ]
Ernesto Che Guevara visiting the tractor factory in Brno, October 27, 1960.
Het vervelende is dat die in Metelkova hangt. En als er ergens een chaotische zooi qua kunst bestaat dan is het in Metelkova.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je nou weet hoe die bar heet, kan je zoeken naar plaatjes van het interieur waar die poster misschien opstaat
Nee, zo'n foto is het ook niet. De ruigheid spat echt van de poster af. Dit is gewoon iemand die op een trekker zit met daarvoor zelfs nog een (veel te dikke) hond.quote:
Hier heeft ie nog het meest van weg. Echter kijkt mijn acteur recht in de lens. (bewust) Zit hij nog meer op de tractor met een blik van ''Ik vlieg met dit ding naar de hel en verder'' En heeft 'ie geen hoed en is jonger.quote:
heh?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Is dat dat cafe waar ze ook een poster van een vrouw met een karper aan de muur hebben hangen?
Dat zou heel goed kunnen. Komt me wel bekend voor. Maar je hebt daar verschillende cafés en in t ene cafe hangen nog vreemdere dingen aan de muur als het andere cafe. Ik weet wel dat er volgens mij een foto van Ray Charles (?) op trompet hing en een middelvinger van Johnny Cash. Een en al expressieve woestheid in die foto's. Het was het meest rechtse cafe tegenover de zijkant(straat) van Jalla Jalla. Ze draaiden er voornamelijk metal/punk/psychedelische shit.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Is dat dat cafe waar ze ook een poster van een vrouw met een karper aan de muur hebben hangen?
Al gedaan, maar het is niet al te makkelijk om namen van de cafes in Metelkova op te zoeken. Het is een gedoogde illegale nederzetting. En dat cafeetje waar ik zat staat met benaming niet op Google Maps volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:23 schreef frietenstamp het volgende:
Stuur ook ff een mail naar die club met de vraag of ze even door willen geven wat het is of je een foto terug mailen.
Zou kunnen dat het een communistisch-achtig iets is. Alhoewel het er de uiterlijke schijn niet van heeft. Het was in voormalig Joegoslavie en er liepen daar nog wel wat sympathisanten rond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:23 schreef Karina het volgende:
De omschrijving "woeste blik, zwart wit, traktor" deed mij denken aan zo een oude communisme poster, maar ik kan daar niet zo snel een goede poster van vinden, alleen deze (maar die is het uiteraard niet)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze dus niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het is een veel meer in scene gezette foto. Als je hem ziet lijkt ie echt te leven. Kunst waarvan je onder de indruk raakt maar toch "simpel" is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah... vertel effe iets meer dan...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:09 schreef glazenbak123 het volgende:
Als iemand in de tussentijd nog weet over welke foto het kan gaan hoor ik het graag. Had namelijk echt iets met die foto. Die streelde mijn artistieke hart toch wel even.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:10 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Nee, het is een veel meer in scene gezette foto. Als je hem ziet lijkt ie echt te leven. Kunst waarvan je onder de indruk raakt maar toch "simpel" is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer zoiets?
maar dan met een ruige vent enzo?
Een ruige vent dus die de camera in kijkt terwijl hij op een tractor zit.
waarschijnlijk een foto van 20/30 of meer jaar geleden compleet in scene gezet?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Zwart wit, denk geschoten jaren 70/80, denk zelf aan een Amerikaans persoon, oude trekker zonder dak (wel een pittig trekkertje) (grote stoompijpen) 100% rock and roll type erop, zeer woest uitkijken in de lens, trekker staat ook met neus naar camerapunt, man houdt pook vast en kijkt boos. Man heeft kort donker haar en lijkt wel op Johnny Knoxville. Of op Johnny Cash die heel boos kijkt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... vertel effe iets meer dan...
was het een poster in zwart wit of kleur?
Was het een acteur of een zanger?
Het is wel een rock en roll type?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]20/30jaar geleden kan ook gewoon een foto anno 2016 zijn die zwart wit is gefotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer zoiets?
waarschijnlijk een foto van 20/30 of meer jaar geleden compleet in scene gezet?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
klopt maar geeft wel een beeld van welke sfeer hij/zij zoektquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
20/30jaar geleden kan ook gewoon een foto anno 2016 zijn die zwart wit is gefotoshopt
Ik ga googelen voor jequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Zwart wit, denk geschoten jaren 70/80, denk zelf aan een Amerikaans persoon, oude trekker zonder dak (wel een pittig trekkertje) (grote stoompijpen) 100% rock and roll type erop, zeer woest uitkijken in de lens, trekker staat ook met neus naar camerapunt, man houdt pook vast en kijkt boos. Man heeft kort donker haar en lijkt wel op Johnny Knoxville. Of op Johnny Cash die heel boos kijkt.
Zo'n grote ingelijste foto (zoals je ze ook bij de IKEA kunt kopen. Alhoewel ik inschat dat ze dergelijke exemplaren niet op voorraad hebben daar :pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
een foto toch?
geen poster met tekening?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]Mwoah foto is van dichterbij, trekker staat trouwens tegen oud Amerikaans-ogend schuurtje aan, met witte horizontale planken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer zoiets?
waarschijnlijk een foto van 20/30 of meer jaar geleden compleet in scene gezet?
Heerlijk zo'n fotografisch geheugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |