Ik lol'de.quote:
Bedankt, ga ik dat even proberen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:34 schreef Tyr80 het volgende:
Wel JC op een tractor gevonden, maar niet woest en niet in de lens. Wel een populair iets voor sterren, zag Elvis ook al voorbij komen.
Je kunt met image search op black en white filteren onder search tools (denk zeg het toch ff).
Nee, totaal niet het genre wat mij aanspreekt. Desbetreffende poster is van een heel ander slag.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:26 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eén van deze maar dan zwart-wit?
Ja inderdaad. Heb al wel gezocht. Heb zelfs al een bericht naar het hostel aan de overkant gestuurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je nou weet hoe die bar heet, kan je zoeken naar plaatjes van het interieur waar die poster misschien opstaat
Nee dat is hem niet. Het is duidelijk dat de foto in scene is geschoten. De man is er dus echt voor in z'n eentje op de trekker gaan zitten om er een woeste ruige foto van te maken. Zonder andere mensen eromheen overigens. Het zou wel kunnen dat 'ie een sigaret tussen z'n kiezen heeft. En de Trekker staat ook met de neus naar de lens. Je kijkt hem dus recht aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:31 schreef MsMessy het volgende:
Waarom komen mensen nooit op het idee als zoiets zien om er even een selfie mee te maken of er gewoon een snapshot van te maken?
Deze misschien?
[ afbeelding ]
Ernesto Che Guevara visiting the tractor factory in Brno, October 27, 1960.
Het vervelende is dat die in Metelkova hangt. En als er ergens een chaotische zooi qua kunst bestaat dan is het in Metelkova.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:29 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je nou weet hoe die bar heet, kan je zoeken naar plaatjes van het interieur waar die poster misschien opstaat
Nee, zo'n foto is het ook niet. De ruigheid spat echt van de poster af. Dit is gewoon iemand die op een trekker zit met daarvoor zelfs nog een (veel te dikke) hond.quote:
Hier heeft ie nog het meest van weg. Echter kijkt mijn acteur recht in de lens. (bewust) Zit hij nog meer op de tractor met een blik van ''Ik vlieg met dit ding naar de hel en verder'' En heeft 'ie geen hoed en is jonger.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |