Foto lijkt niet te werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets alleen dan kijkt ie in de lens zeg maar?
Dat is al iets te doorsnee "boer op trekker"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:29 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Iets in deze richting dan?
Klinkt goed, ik wil 'm ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat is al iets te doorsnee "boer op trekker"
Als je die foto ziet waar ik het over heb verandert je beeld over trekkers voorgoed. Je hebt serieus nog nooit iemand zo badass op een trekker zien zitten. Hij rijdt ook niet maar staat stil, en de houding van de bestuurder geeft aan: "ik sta klaar om je onder te rijden"
-bij wijze van spreken.
Nee dat is een lieve Elvis die zwoel kijkt die net het gras heeft geschud en nou om een koekje met ranja vraagt aan z'n moeder. Ik zoek echt veel meer badass.quote:
foto is niet te zen en k ben moequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:45 schreef glazenbak123 het volgende:
Dit wordt een vreemd voorbeeld. Maar dit schetst de manier waarop en hoe de foto geschoten is.
Whehehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Is dat dat cafe waar ze ook een poster van een vrouw met een karper aan de muur hebben hangen?
Ik had zijn afbeelding zichtbaar gemaakt maar mijn post is verwijderd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
foto is niet te zen en k ben moe![]()
misschien ga ik morgen verder als ie nog niet gevonden is
Nog maar een keer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:45 schreef glazenbak123 het volgende:
Dit wordt een vreemd voorbeeld. Maar dit schetst de manier waarop en hoe de foto geschoten is.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Nog maar een keer.Aan de admins, dit is idd mijn voorbeeld. Niet op de baby letten maar op de pose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:50 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik had zijn afbeelding zichtbaar gemaakt maar mijn post is verwijderd.![]()
![]()
![]()
![]()
ow......... ja ik denk dat ze dachten dat het een beetje trollen wasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:58 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Aan de admins, dit is idd mijn voorbeeld. Niet op de baby letten maar op de pose.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Zwart wit, denk geschoten jaren 70/80,
denk zelf aan een Amerikaans persoon,
oude trekker zonder dak (wel een pittig trekkertje) (grote stoompijpen)
100% rock and roll type erop, zeer woest uitkijken in de lens,
trekker staat ook met neus naar camerapunt,
man houdt pook vast en kijkt boos.
Man heeft kort donker haar en lijkt wel op Johnny Knoxville.
Of op Johnny Cash die heel boos kijkt.
Leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:39 schreef glazenbak123 het volgende:
Heb al 3 verschillende mensen gevraagd om daar een kijkje te gaan nemen. Moet goed komen denk ik.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:39 schreef glazenbak123 het volgende:
Heb al 3 verschillende mensen gevraagd om daar een kijkje te gaan nemen. Moet goed komen denk ik.
Ja ben ondertussen wel benieuwd hoe ruig die gozer op zijn trekker zit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk!
Kom je het hier wel even laten zien toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |