Dat fotoboek is nog geen 2000 dollar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:07 schreef glazenbak123 het volgende:
Bovenstaande foto is door de Nederlander Anton Corbijn geschoten. Het moet haast wel dat de foto die ik zoek dat ook is. Maar ik kan hem helaas nog niet vinden. Wel las ik dat Waits en Corbijn samen een fotoboek hebben gemaakt. Misschien staat de foto daarin.
Toppertje hoor! Nou alleen nog uitfigulieren hoe daarvan een grote wandfoto van te maken valt. Neem denk ik even contact op met de uitgever. Maar super dat je dit al hebt gevonden!quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de foto staat in dat boek:
http://www.waits-corbijn.(...)magazine_may2013.pdf
Geen geldquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat fotoboek is nog geen 2000 dollar.
Oeh. Ik weet niet of je daar toestemming voor krijgt.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:09 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Toppertje hoor! Nou alleen nog uitfigulieren hoe daarvan een grote wandfoto van te maken valt. Neem denk ik even contact op met de uitgever. Maar super dat je dit al hebt gevonden!
Ik zit nu ook te denken, hopelijk leest die uitgever/Anton Corbijn niet mee om vervolgens binnenkort een bezoekje aan Metelkova te brengen... Maar zo erg zal het wel niet zijn toch?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oeh. Ik weet niet of je daar toestemming voor krijgt.
Waarom zou die foto daar niet mogen hangen? Vraag is alleen hoe zij aan die afdruk zijn gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:17 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te denken, hopelijk leest die uitgever/Anton Corbijn niet mee om vervolgens binnenkort een bezoekje aan Metelkova te brengen... Maar zo erg zal het wel niet zijn toch?
Is dat Metelkova niet gewoon Slovenisch voor Metalgrot?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:01 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Komt me wel bekend voor. Maar je hebt daar verschillende cafés en in t ene cafe hangen nog vreemdere dingen aan de muur als het andere cafe. Ik weet wel dat er volgens mij een foto van Ray Charles (?) op trompet hing en een middelvinger van Johnny Cash. Een en al expressieve woestheid in die foto's. Het was het meest rechtse cafe tegenover de zijkant(straat) van Jalla Jalla. Ze draaiden er voornamelijk metal/punk/psychedelische shit.
Ook geweest?
Bezemsmid als je metel en kova schijdt op Translate. Maar ik denk dat in de Sloveense volksmond jouw benaming een hogere kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Is dat Metelkova niet gewoon Slovenisch voor Metalgrot?
Ik denk niet dat Anton Corbijn daar tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:17 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik zit nu ook te denken, hopelijk leest die uitgever/Anton Corbijn niet mee om vervolgens binnenkort een bezoekje aan Metelkova te brengen... Maar zo erg zal het wel niet zijn toch?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:20 schreef Lienekien het volgende:
Ja, de foto staat in dat boek:
http://www.waits-corbijn.(...)magazine_may2013.pdf
dat moet wel!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:12 schreef Leonos het volgende:
GC / Searching for a certain Dutch guy (met in Ljubljana on Sept 3)
This must be love!
Ik heb alleen maar dit artikel gevonden, hè, toen had hij de foto en de maker al gepost. Verder niet zoveel bijgedragen.quote:
nou boek vond ik ook wel een vondst eigenlijk maar je hebt gelijk, ik moest teruglezenquote:Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dit artikel gevonden, hè, toen had hij de foto en de maker al gepost. Verder niet zoveel bijgedragen.
Het boek postten is wel de brug naar de toekomstige vindplaats! Maar het is alleen zo verschrikkelijk duur.quote:Op woensdag 7 september 2016 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dit artikel gevonden, hè, toen had hij de foto en de maker al gepost. Verder niet zoveel bijgedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |