Toen was Johnny Cash 50.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:27 schreef glazenbak123 het volgende:
zou Johnny Cash kunnen zijn in z'n jonge jaren maar weet dit niet zeker.
Foto lijkt me ook wel geschoten in de jaren 70/80.
heb je naam van cafe al kunnen achterhalen?quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:50 schreef glazenbak123 het volgende:
Ik zal de verschillende Sloveense instanties aldaar nog eens mailen/contacteren via Facebook. Wellicht levert het wat op.
Ja het cafe zit in hetzelfde gebouw als menza pri korituquote:Op dinsdag 6 september 2016 01:48 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
heb je naam van cafe al kunnen achterhalen?
of streetview linkje?
Wat een debiel maar ook tegelijk cool plekie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:54 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja het cafe zit in hetzelfde gebouw als menza pri koritu
[ afbeelding ]
Ik hoop dat t linkje werkt.
Maar ik ben er niet zeker van of dat café ook onder menza pri koritu valt. Misschien is het een cafe an sich waar de naam niet bekend van is. En die cafees in dat gedeelte zijn eigenlijk allemaal illegaal maar ze worden gedoogd, geen belasting en niet in de Sloveense kVk lijkt me.
ik wilde op insta ff op geolocation gaan zoeken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 02:54 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja het cafe zit in hetzelfde gebouw als menza pri koritu
[ afbeelding ]
Ik hoop dat t linkje werkt.
Maar ik ben er niet zeker van of dat café ook onder menza pri koritu valt. Misschien is het een cafe an sich waar de naam niet bekend van is. En die cafees in dat gedeelte zijn eigenlijk allemaal illegaal maar ze worden gedoogd, geen belasting en niet in de Sloveense kVk lijkt me.
Gelukkig wel, ook op Google!quote:Op dinsdag 6 september 2016 09:48 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik wilde op insta ff op geolocation gaan zoeken.
Dan krijg je alle foto's die daar ongeveer genomen zijn en dan moet er ook eentje met interieur bijzitten denk?
Jullie weten nu hoe 'ie er ongeveer uitziet. Ik wil hem ook nog eens hebben voor in de schuurquote:
Is hij moslim?quote:Op dinsdag 6 september 2016 13:17 schreef glazenbak123 het volgende:
Besneden foto
[ link | afbeelding ]take a screenshot
Volgens mij wel, het zou kunnen dat de trekker eventueel wat roder afkleurt maar ik meende zwart/wit. Is hier ook lastig te zien.quote:
Nee duidelijk niet. Heel wellicht een Albanees/Bosnisch moslim, maar het is iig geen doorsnee moslim.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |