zijn er geenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja, gaat om de pixels. Maar die kleine foto krijg ik nooit in mooi pixelformaat.
Ik wil hem al wel zo helder hebben eigenlijk als het maar kan.. En zo'n klein foto'tje krijgt niemand mooi. Pixels zijn volgens mij net als stenen. Ze zijn wat ze zijn en je kunt ze niet groter maken. In een foto met pixels is dat dus; je kunt er niet meer in een foto plaatsen. het is wat het is.quote:
Misscien een stom idee maar eh.........quote:Op woensdag 7 september 2016 22:43 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Ja, gaat om de pixels. Maar die kleine foto krijg ik nooit in mooi pixelformaat.
Bedankt, ik ga het in ieder geval even proberenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Misscien een stom idee maar eh.........
Iemand heeft net aan mijn Ava lopen te klooien die nu veel mooier en helderder is
ONZ / [De UI-politie! #5] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid
misschien kan hij dat wel
Succes!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:54 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga het in ieder geval even proberen
Die heb ik uit de pdf gehaald en ietsje groter gemaakt. Verder niet aan gesleuteld.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:55 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dit is ook al erg mooi! Waar heb je die gevonden? Mijn dank trouwens.
Wauw!quote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Die heb ik uit de pdf gehaald en ietsje groter gemaakt. Verder niet aan gesleuteld.
Zal hem erin zetten als het topic dan nog bestaat.quote:Op woensdag 7 september 2016 23:01 schreef FANN het volgende:
Als die poster hangt wil ik een foto zien!
tuurlijk we maken gewoon een deel 2 als deze vol isquote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Zal hem erin zetten als het topic dan nog bestaat.
Kan ook nogquote:Op woensdag 7 september 2016 23:54 schreef APK het volgende:
Ga gewoon terug naar die tent, maak een foto van die foto (neem mee naar buiten voor beter licht) en laat 'em afdrukken![]()
Een vliegticket naar zo'n oostblokhok kost niks en leuk voor het topic
Hoe kwam de baas van dat café aan de poster?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Die is er ook woest en van voren.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:13 schreef glazenbak123 het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
En zie nu dat jij hem toen hebt geplaatst haha.
Is er al nieuws?quote:Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |