SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe iemand heel woest een stuurpook vasthoudt. En wat een stuurpook is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:34 schreef marsan het volgende:
Ik ben inmiddels echt heel erg benieuwd naar die foto.
Haha ik denk heel veel teksten die je alleen daar kunt vinden, Google maar eens op 'Metelkova' maar wie weet krijg ik binnenkort bericht. Heb de meeste café's daar in de buurt al over Facebook bericht...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:23 schreef SecretPret het volgende:
Heb je ergens in het café een tekst gezien dat je alleen daar kan vinden. Een speciale cocktail ofzo. Misschien als je dat opzoekt dat je op de website van hun kan komen en zo verder komt.
? Nee, ik heb hem zelf gezien en geïdentificeerd. En je wilt een foto van mij? Ter referentie van wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:30 schreef Stratotanker het volgende:
Is deze woeste man geïdentificeerd door je moeder TS?
Zoja, pic van jou ter referentie aub.
Ik ben daar geweest! Twee weken terugquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:55 schreef glazenbak123 het volgende:
Die Slovenen blijken ook niet de snelsten te zijn. Het beste zou zijn als ik in contact kwam met een Nederlander die daar toevallig is een kijkje wil nemen... Maar ik houd moed.
Aaah, dat is jammer. Had je het bijna kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:40 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest! Twee weken terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |