Volgens mij heb je voorlopig alleen maar de limited edition?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:51 schreef Fopje het volgende:
Ik ga er vrijdag meteen om![]()
Ik wil alleen geen limited edition maar de normale.
PS4.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voorlopig alleen maar de limited edition?
Of speel je op PC?
Extra helmen, extra laptops en een career XP boost.quote:
Ben benieuwd hoe dat gaat werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:00 schreef maniack28 het volgende:
Zin in! Vooral de practice haha. En natuurlijk een career. Ik ga laag instromen met als doel te eindigen bij Red Bull naast Max Verstappen. Dutch Connection
Rijders gaan sowieso niet naar andere teams, maar ben inderdaad ook benieuwd of je bij je 2e team een teammaat kan kiezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Tijdens het begin van je career kan je namelijk kiezen welke teamgenoot je wilt hebben maar stel dat je na een ander team gaat naar een seizoen dat je zal niet zomaar zelf je teamgenoot kunnen kiezen lijkt mij. Dus als je dan na een of 2 seizoenen naar RedBull gaat zal verstappen plaats maken voor jou aangezien Ricciardo eerste driver is.
Of andere moeten ook van team wisselen tijdens een career maar dat lijkt me helaas niet.
Rosberg naar Manor ofzo dat zou wel mooi zijn.
Ik denk niet dat dat kan. Maar we zullen zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Rijders gaan sowieso niet naar andere teams, maar ben inderdaad ook benieuwd of je bij je 2e team een teammaat kan kiezen.
Ja, Italië had hem vorige week alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan. Maar we zullen zien.
Trouwens veel mensen krijgen hem al gewoon binnen!
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tijdens het begin van je career kan je namelijk kiezen welke teamgenoot je wilt hebben maar stel dat je na een ander team gaat naar een seizoen dat je zal niet zomaar zelf je teamgenoot kunnen kiezen lijkt mij.
Akkoordquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb 5 keer het proberen te wijzigingen maar het bericht wordt niet aangepast.
wtf? Suf...quote:
Ik ga er vanuit dat je bij iedere switch je teammate kan kiezen. Maar zal eerst even checken of ik dat kan verifieren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tijdens het begin van je career kan je namelijk kiezen welke teamgenoot je wilt hebben maar stel dat je na een ander team gaat naar een seizoen dat je zal niet zomaar zelf je teamgenoot kunnen kiezen lijkt mij. Dus als je dan na een of 2 seizoenen naar RedBull gaat zal verstappen plaats maken voor jou aangezien Ricciardo eerste driver is.
Of andere moeten ook van team wisselen tijdens een career maar dat lijkt me helaas niet.
Rosberg naar Manor ofzo dat zou wel mooi zijn.
Voor welk team ga je rijden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:30 schreef truedestiny het volgende:
Je kan de moeilijkheidsgraad tijdens de carrière niet aanpassen.. Heel erg kut.
Edit: Te snel gesproken. Om het aan te passen moet je terug naar het hoofdmenu.
Dat is wel een leuk team om mee te beginnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:03 schreef truedestiny het volgende:
Beste van het slechtste, Renault.
Krijgen trouwens andere teams ook updates tijdens het seizoen eigenlijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:03 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Beste van het slechtste, Renault.
Als het goed is veranderen alle teams qua performance idd tijdens het seizoen (en tijdens de hele career). Enige is dat de coureurs niet veranderen, maar dat kan ivm de licentie gewoon niet (wel jammer).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Krijgen trouwens andere teams ook updates tijdens het seizoen eigenlijk?
Ja dat is inderdaad wel jammer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als het goed is veranderen alle teams qua performance idd tijdens het seizoen (en tijdens de hele career). Enige is dat de coureurs niet veranderen, maar dat kan ivm de licentie gewoon niet (wel jammer).
Lijkt erop van wel. Weet het niet zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Krijgen trouwens andere teams ook updates tijdens het seizoen eigenlijk?
Zijn niet de makers van FMquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:56 schreef SoldMayor het volgende:
Ik hoop nog steeds op een officiële F1 manager game.
Lang geleden had EA er een en eind dit jaar komt er van de makers van football manager maar zonder echte licenties.
Oh iemand vertelde me dat het de zelfde makers waren. Maar toch jammer inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:59 schreef VelitoX het volgende:
Zijn niet de makers van FM . Is dezelfde uitgever, niet developer.
Wel jammer dat dr al eeuwen geen goeie management game is geweest idd. Grand Prix Manager (1&2) en Grand Prix World waren geweldig, de EA versie was ok, maar minder goed.
Sommige mensen lezen "Sega komt met game x" als het feit dat Sega het maakt, en dat is dan dezelfde makers!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh iemand vertelde me dat het de zelfde makers waren. Maar toch jammer inderdaad.
VanillaNLquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:39 schreef maniack28 het volgende:
Trouwens. Voor liefhebbers op de PlayStation: koekenbakker28
Je hebt gelukkig ook weinig gemist aan f1 2014 en 2015.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Man, man, man, wat heb ik een zin in vrijdag Sinds 2013 geen nieuw deel meer gekocht, maar nu begint het weer enorm te kriebelen.
Heb je tijdens de races nu ook dat de AI wat fouten maakt en ook uitvalt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef truedestiny het volgende:
Er zitten echt hele toffe nieuwe dingen in. Helaas lijkt het erop dat de training programmes waarbij je extra ontwikkelingspunten kan halen steeds dezelfde 3 zijn.
Af en toe. Ik speel races op 25% dus er zal ook wel wat minder gebeuren. Wel had ik net dat 3 coureurs aan het vechten waren om een positie waardoor ik ook kon aanhaken en meedoenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je tijdens de races nu ook dat de AI wat fouten maakt en ook uitvalt?
Daarom heb ik ze ook overgeslagen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig ook weinig gemist aan f1 2014 en 2015.
Die games waren zo beperkt helaas.
Dat is dus sinds F1 2010 al. Jammer dat ze dat nooit aanpassen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef truedestiny het volgende:
Minpunt: Toro Roso spinde in scherpe bocht naar rechts. 5 auto's die in een trijntje gaan wachten totdat die weer verder rijdt terwijl er ruimte was om langs te gaan. Ik rij er voorbij omdat het gewoon kan en moet alle plaatsen terug geven omdat er geel hangt..
Dat zag ik in de stream van Aarava ook. Er was een botsing en een halve seconde daarna reed hij voorbij Hamilton, maar toen hing er al geel en moest hij de plek teruggeven. Wat mij betreft mag dat wat minder scherp.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Af en toe. Ik speel races op 25% dus er zal ook wel wat minder gebeuren. Wel had ik net dat 3 coureurs aan het vechten waren om een positie waardoor ik ook kon aanhaken en meedoen. Terwijl ik daarvoor niet in de buurt kwam van hun.
Minpunt: Toro Roso spinde in scherpe bocht naar rechts. 5 auto's die in een trijntje gaan wachten totdat die weer verder rijdt terwijl er ruimte was om langs te gaan. Ik rij er voorbij omdat het gewoon kan en moet alle plaatsen terug geven omdat er geel hangt..![]()
Ik ben geen maximum aantal seizoenen tegen gekomen bij het kiezen. Wel doelstellingen zoals: dit team wil binnen 1 jaar kampioen worden, een ander binnen 4-6 jaar etc.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:11 schreef maniack28 het volgende:
Welke teams zitten trouwens in het rijtje waarmee je 10 seizoenen kan doen?
Het lijkt er op youtube op dat hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe agressiever (en dus meer fouten makend) de AI is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je tijdens de races nu ook dat de AI wat fouten maakt en ook uitvalt?
Oh. Dat was eerst anders. Dan kon je met de top teams maar vier seizoenen rijden. Tof thanks!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:30 schreef Fopje het volgende:
Je kan idd met elk team 10 seizoenen doen mits ze jou er niet uit schoppen als je te slecht rijdt
Maar je kunt dus ook een aanbieding krijgen van een beter team? Bijvoorbeeld starten bij Manor, en je opwerken naar Ferrari binnen 10 seizoenen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:30 schreef Fopje het volgende:
Je kan idd met elk team 10 seizoenen doen mits ze jou er niet uit schoppen als je te slecht rijdt
Ja, als je prestaties goed zijn krijg je aanbiedingen van een beter team. Dus van Manor naar Ferrari moet goed kunnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:14 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Maar je kunt dus ook een aanbieding krijgen van een beter team? Bijvoorbeeld starten bij Manor, en je opwerken naar Ferrari binnen 10 seizoenen.
In 2015 was Legend de moeilijkste optie. Nu hebben ze ee nog 1 stap bij gedaan, Ultimate. En die schijnt echt moeilijk te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:22 schreef nils7 het volgende:
Hoe is de moeilijkheid?
In 2015 is er die Die-Hard optie en daar had ik moeite mee om mee te komen (kreeg geen fatsoenlijke set up werkend).
Tofquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, als je prestaties goed zijn krijg je aanbiedingen van een beter team. Dus van Manor naar Ferrari moet goed kunnen.
die pro career zat ook in 2015, die bedoelde ikquote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
In 2015 was Legend de moeilijkste optie. Nu hebben ze ee nog 1 stap bij gedaan, Ultimate. En die schijnt echt moeilijk te zijn.
Je kan ook een pro career doen, dan is de AI op Ultimate, camera op cockpit view en geen extra info in je scherm zoals de map enzo.
Is er geen mogelijkheid om een besloten lobby aan te maken waar iedereen met 't wachtwoord in kan stappen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:46 schreef vaagjunior het volgende:
Misschien trouwens een leuk idee om een FOK! competitie te beginnen? Elke week een time trial op verschillende banen (hoeft niet op volgorde van het kampioenschap). Als er genoeg mensen zijn die dit leuk vinden wil ik best kijken of er ergens een site is waar je makkelijk je tijden op kan posten/editten, want volgens mij kan de OP hier maar een bepaald aantal keer gewijzigd worden? En ik weet niet of de TS erop zit te wachten om elke keer de tijden die worden geplaatst te wijzigen
Je kan sowieso racen op uitnodiging met vrienden. Iig op de consoles.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om een besloten lobby aan te maken waar iedereen met 't wachtwoord in kan stappen?
een 50% race tussen FP3 en de Q dood de tijd lekker
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om een besloten lobby aan te maken waar iedereen met 't wachtwoord in kan stappen?
een 50% race tussen FP3 en de Q dood de tijd lekker
Ik vind het wel een tof idee met die timetrialsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ookmaar mijn idee kan je op meerdere platformen doen, en je bent niet gebonden aan een tijd waarop iedereen dan aanwezig is
Vind het een goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ookmaar mijn idee kan je op meerdere platformen doen, en je bent niet gebonden aan een tijd waarop iedereen dan aanwezig is
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tof idee met die timetrials
Dit idd, maakt het wat meer vrijblijvender en toegankelijker. Zal tegen die tijd wel een paar pogingen wagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kan die vriend een foto maken of iets? Dan kunnen mensen met die foto proberen bij andere MMquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:49 schreef maniack28 het volgende:
Volgens een vriend van mij heeft MediaMarkt (volgens mij Rotterdam) hem in de schappen staan.
Ik ga zelf naar MM Utrecht zo, want ben vrij. Dus als het klopt maak ik daar wel een foto!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kan die vriend een foto maken of iets? Dan kunnen mensen met die foto proberen bij andere MM
Winkel + info? Als je hem hebt opgehaald kan je dan een foto maken van de bon zonder sommige gegevens uiteraard die van jezelf zijn.quote:
Schiet op! Dan kan ik zo evt. ook naar MM Utrecht (Hoog Catharijne, zijn dr 2 lol) hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga zelf naar MM Utrecht zo, want ben vrij. Dus als het klopt maak ik daar wel een foto!
Ik kreeg vanochtend vroeg een mail dat ie verzonden was naar de winkel, maar ik neem aan dat winkels hem allang op voorraad hebben liggen en dat dit een standaard mailtje wasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:45 schreef lord_bono het volgende:
De bestelling van de MM webshop komt morgen pas
Hij is nu aan het kijken of hij hem mag verkopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Schiet op! Dan kan ik zo evt. ook naar MM Utrecht (Hoog Catharijne, zijn dr 2 lol) haha. Kan evt ook naar die bij The Wall, maar daz verder
.
Winkel is next level bonnetje kreeg ik niet mee aangezien ik het spel al had betaald.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:30 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Winkel + info? Als je hem hebt opgehaald kan je dan een foto maken van de bon zonder sommige gegevens uiteraard die van jezelf zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is nu aan het kijken of hij hem mag verkopen
Ik hoop dat MM Utrecht ja zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:56 schreef vaagjunior het volgende:
ah jammernaja in ieder geval veel plezier en bedankt voor de moeite :p we wachten wel even het oordeel van MM utrecht af.
Yep en ook nog Deus Ex en mss Madden halen volgende week naast Asseto..... waaaaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef nils7 het volgende:
Vorige week NMS gekocht, nu dan F1 en volgende week komt Assetto Corsa.
AC is er toch al lang en breed? Of heb je die nog altijd niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef nils7 het volgende:
Vorige week NMS gekocht, nu dan F1 en volgende week komt Assetto Corsa.
AC console release is volgende weekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:27 schreef Geralt het volgende:
AC is er toch al lang en breed? Of heb je die nog altijd niet?
Niet in de Renault iig. Was mij inderdaad wel al opgevallen in een gameplay filmpje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Je hebt um dus meegekregen..... Gingen ze um ook in de winkel leggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Nee hij ging hem niet in de winkel leggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je hebt um dus meegekregen..... Gingen ze um ook in de winkel leggen?
Overigens als het goed is heeft dat te maken met de turbo's
Ach ik ga morgenochtend welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee hij ging hem niet in de winkel leggen.
Ik zit bij manorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind het zelf niet te doen in de Toro Rosso, dus ik begin wel bij Renault
dat piepje krijg je bij het ideale schakelmoment, kun je uit zetten bij de instellingenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Heb AC op de pc (/laptop) dus heb hem liever op de PS4 omdat mijn laptop het net aan kan, bij sommige mods stottert ie op low.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
AC is er toch al lang en breed? Of heb je die nog altijd niet?
Ik moet er eigenlijk nog goed mee beginnen; heb de laatste tijd voornamelijk PCARS gedaan met mn nieuwe stuurtje
Nee niet dat piepje. De pieptoon van de motor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:16 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
dat piepje krijg je bij het ideale schakelmoment, kun je uit zetten bij de instellingen
Hou op.. ik moet nog 57 minuten wachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Eerste weekend gereden. 60% van de practiceroutines gehaald. 10e in kwalificatie, race veel last met slijtage banden, gasten om me heen zaten op medium band ik op soft en super softs. Einde drie seconden penalty gekregen, laatste drie ronden slippen met kapotte banden en licht regen en door miscalculatie twee bochten voor het einde met een bijna lege tank
Enerverend!
Sorry :pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:03 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Hou op.. ik moet nog 57 minuten wachten
Ja, je kunt meerdere designs kiezen en dan de kleuren aanpassen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:37 schreef nils7 het volgende:
Kan je een helm design kiezen bij career?
Ja, maar je kan hem niet tussendoor wijzigen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:37 schreef nils7 het volgende:
Kan je een helm design kiezen bij career?
Slinger je PS4 aan je PC scherm als je die mogelijkheid heb. Ik speel het ook gewoon op mijn computerschermquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:03 schreef nils7 het volgende:
Top.... m'n vriendin is morgen heel de dag weg dus hahahaha
Alleen hoe krijg ik d'r vanavond van de tv af hahah
Heb een Playseat, heb ook een PStv dus kan in de slaapkamer gamen (maar daar geen plek voor mn playseat).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Slinger je PS4 aan je PC scherm als je die mogelijkheid heb. Ik speel het ook gewoon op mijn computerschermGroot zat en dan past mijn stuurtje mooi aan het bureau.
Oh das helemaal baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb een Playseat, heb ook een PStv dus kan in de slaapkamer gamen (maar daar geen plek voor mn playseat).
moet zeggen, game is een stuk verbeterd, de auto,s zijn iets moeilijker te besturen, extra moeilijkheid graden en het spel loopt behoorlijk soepel, beter dan de vorige (met de zelfde settingsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is de handling van de auto's kwa FFB en physics, is het verbeterd tov 2015 ? Baal altijd wel een beetje met de f1 games. Het ziet er altijd top uit allemaal alleen rijd het zo beroerd. F1 2016 ziet er wel weer uit als een mooi compleet pakket. Ik moet nu toch wel weer heel erg me best doen hem niet gelijk te kopen
Ik ben al bij manor gepromoveerd naar eerste rijderquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:23 schreef VelitoX het volgende:
In practice zit ik op een tiende van mn teamgenoot met zelfde banden... In de Manor dus roemloos achteraan.... Zoals ut hoort. Op naar 1e qually!
Nou ja realistisch-like zeg maar. Sorry waarschijnljjk ben ik gewoon verwent met de SF16-H van AC, dan valt het toch een beetje tegen als er geen eens iets van ERS in zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:23 schreef King_Merc het volgende:
[..]
moet zeggen, game is een stuk verbeterd, de auto,s zijn iets moeilijker te besturen, extra moeilijkheid graden en het spel loopt behoorlijk soepel, beter dan de vorige (met de zelfde settings![]()
[ afbeelding ]
en zeer realistisch XD
Ik heb een gevoel dat de AI beter in de kwalificatie is dan de race.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:28 schreef truedestiny het volgende:
Ben bij Monaco aangeland. Een track waar ik echt kansloos ben lijkt het. Helemaal omdat het lijkt alsof de AI bocht 6(langzaamste bocht in f1) veel sneller kunnen nemen dan ik. Alsof ze scherper in kunnen sturen...
Heb ook het gevoel dat expert net te makkelijk is en legend te moeilijk
Oja, de AI is ook best goed in PIT manoeuvres..![]()
Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:45 schreef truedestiny het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen career en pro career mode?
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef VelitoX het volgende:
Enige wat me wat irriteert tot nu toe is het hevige screen tearing als je in je motorhome aant rondkijken ben (en tijdens de interacties met agent/r&d man).
Daarmee was ik gewoon 4 seconden te langzaam in F1 2015...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.
Oh dat voorspelt weinig goeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto
Console he, is geen vsync optie (meh)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
quote:Team
Mercedes
Lap Time
1:23.240
Race Mode
Time Trail
Weather
Dry
Format
PC
Controller Type
Wheel
Aerodynamics
Front Wing Aero: 6
Rear Wing Aero: 6
Transmission
Differential Adjustment On Throttle: 75%
Differential Adjustment Off throttle: 75%
Suspension Geometry
Front Camber: -3.00
Rear Camber: -1.50
Front Toe: 0.10
Rear Toe: 0.35
Suspension
Font Suspension: 6
Rear Suspension: 6
Front Anti-Roll Bar: 6
Rear Anti-Roll Bar: 6
Front Ride Height: 6
Rear Ride Height: 6
Brakes
Brake Pressure: 75%
Front Brake Bias: 60%
Tyres
Front Tyre Pressure: 23.0psi
Rear Tyre Pressure: 21.5psi
Weight Distribution
Ballast: 6
hij is wat lastiger dan f1 2015, tot nu toe gaat mn weekend in melbourne niet lekker, kan niet goed de apexen pakken,(waardoor track acclimatisation, en tyremanagement laps niet goed gaan, vooral 2de sector, (maar wellicht ligt het ook aan dat Melbourne 1 van mn zwakkkere circuits is (samen met Monaco) en wat extra lastig zonder stuurtje ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ik kan de moeilijkheidsgraad wel naar beneden zetten maar als ik daarmee alsnog elke bocht spin dan heeft t weinig zinquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten
Voor elke wagen zal het ook wel verschillend zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
voor de liefhebbers, de setups:
http://forums.codemasters(...)ar-setup-site#latest
geen idee of het klopt, maar niet geschoten is altijd mis
Ah nice. Dat ga ik volgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk.
Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:
Zijn allemaal van die time trial setups. Die zijn meestal niet echt geschikt om een hele race mee te rijden ivm de bandjes. Maar ik weet niet zeker of daar veel verschil in zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
Bij coolblue is een deal voor die addon plus gratis game.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:37 schreef Geralt het volgende:
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.
Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten
Ik heb ook diezelfde moeilijkheidsgraad en dat is tot nu toe goed genoeg, Alonso zit op 2 tiende van me meestal (voor of achter me)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef nils7 het volgende:
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.
Moet nog de qually in.
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?quote:
Die melding krijg je na je laatste race.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
Oh vandaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt
Stuurtje. Met de controller lijkt het me echt te moeilijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:36 schreef Sunri5e het volgende:
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
Ik kan de OP niet meer veranderen dus dan zou een mod dat even kunnen doen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ik rij met controller en het is redelijk te doen![]()
GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt(Kan hij ook in de OP gezet worden?)
Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?
Suf. Ik wilde later overstappen naar red bull om samen met Verstappen te domineren. Dat kan dus niet, tenzij je een contract als eerste rijder kan krijgen.quote:
Ik heb nog geen race/practice ofzo gereden maar ik heb op time trial niet echt moeite met insturen op monaco. Andere races die ik wel heb gereden ook eigenlijk geen moeite met het sturen met xbox one controller. Niks aangepast ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef truedestiny het volgende:
Meer mensen problemen (controller) die moeite hebben met insturen? Net alsof het spel je niet volledig het stuur laat omgooien..
Beetje lastig te beschrijven. Heb al wat meer opmerkingen hier over gelezen. In Monaco is het ook bijna onmogelijk om de hairpin goed te nemen. Of je verliest daar alleen al een seconde of je rijdt de muur in simpel weg omdat je niet scherper kan sturen.
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.
Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Goed om te horen! Ik zoek hierin ook geen superrealistische game hoor, maar een eis is wel dat het goed te besturen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerstEn je moet het niet zien als een heel realistisch spel. Het is niet echt te vergelijken met AC of Project Cars ofzo. Maar zeker leuk voor de F1 liefhebber
Force feedback is wel verbeterd ten opzichte van 2015!
Voor 1:1 moet je je instellingen handmatig in je driver control panel aanpassen. Ergens tussen 330 en 360 graden zou je goed moeten zitten. De f1 games hebben dit volgens mij nog nooit automatisch gedaan, op pc althans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.
Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het lukt me niet om een SC te veroorzaken
ja, heb hem wel aangezetquote:Op zondag 21 augustus 2016 09:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijk
Ik had er een in mijn eerste race op Melbourne doordat Verstappen en Ricciardo crashde in bocht 1.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, heb hem wel aangezetging beuken op baku om te kijken hoe het werkt, maar alleen meer penalty's
op zich goed te doenquote:
Die melding moet ik inderdaad na de laatse race komen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Ik heb mijn eerste seizoen bij Force India afgemaakt.
Maar ik heb helemaal niet de mogelijkheid gehad om naar een ander team te gaan of ik moet het niet gezien hebben maar lijkt mij dat zoiets wel duidelijk in beeld komt.
Het enige wat er gebeurde was dat ik 5 races voor het einde de keuze kreeg om alle R&D points op te sparen bij Force India voor volgend seizoen om ze dan aan het begin van het seizoen meteen te kunnen gebruiken. Maar het kan toch niet zijn dan dat je dan niet meer naar een andere team kan.
Bij Force India hoefde ik ook geen nieuw contract te tekenen of zo. Het was meer zo van jow we zien je volgend seizoen weer terug.
Ook beetje jammer dat je alle upgrades meeneemt naar het nieuwe seizoen. Als je dan lang genoeg speelt kun je naar een paar seizoenen niks meer upgraden. Beetje apart allemaal.
Ik heb alles gewonnen behalve race 1.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:37 schreef King_Merc het volgende:
Gisteren ook weer 2de geworden in China, 40 punten na 3 races , jammer dat Alonso niet kan aanhaken..
Reed in China ook in de laatste stint op supersofts na een safetycar situatie terwijl de rest op mediums reed...
Vooralsnog rijden de ferrari,s vooraan en heeft Hamilton flink wat pech..
En ook de Toro Rosso,s doen het uitstekend, Sainz kreeg al 2 keer driver of the day award van Davidson..![]()
Ik ben nog niet bezig met career, maar ik doe wel races en expert is ook echt perfect voor mij. Met Manor rijd ik dan steeds rond de 17e a 16e plek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:09 schreef vaagjunior het volgende:
Ik ben al redelijk druk bezig met mijn career modeGisteren op Canada mijn 1e punt gehaald in de Renault. Ik rij op expert en heb echt het gevoel dat ik precies op dat niveau zit als ik zie waar ik eindig
steeds rond de 13e plek met een uitschieter naar 11e/10e. Straks maar eens kijken hoe Baku mij afgaat.
Expert is echt de juiste moeilijkheidsgraad voor deze F1 ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bezig met career, maar ik doe wel races en expert is ook echt perfect voor mij. Met Manor rijd ik dan steeds rond de 17e a 16e plek.
Man ik wil aan mn career beginnen![]()
![]()
Zo jij gaat echt hard hahaha ik dacht dat ik ver was met Baku..quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ik zit in mijn 2de seizoen met Force India en we zijn op dit moment in een heftig gevecht met Ferrari RedBull en Mclaren voor p2 in het constructeurs kampioenschap!
Wel tof dat je echt merkt dat sommige teams ineens beter worden en andere slechter.
Bij het R&D overzicht is het als volgt bij mij:
1. Mercedes ( oppermachtig)
2. Ferrari ( maar zo goed zijn ze niet )
3. Force India ()
4. RedBull
5. Torro Rosso
6. Mclaren
7. Sauber![]()
![]()
8. Manor
9. Williams![]()
![]()
10. Haas
11. Renault![]()
Renault is echt bar slecht bij mij. En williams bakt er ook niks van.
Haas staat dan wel een na laatste zogenaamd maar grosjean werd wel mooi 4 in China.
Ik heb in mijn eerste seizoen alleen wat rondjes gedaan elk weekend tijdens vrije trainingen en dan wel full Q1 Q2 Q3 maar dan maar weer 5 ronden race.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:18 schreef vaagjunior het volgende:
Zo jij gaat echt hard hahaha ik dacht dat ik ver was met Baku..
Ik zit ook al in mijn tweede seizoenquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Zo jij gaat echt hard hahaha ik dacht dat ik ver was met Baku..
Oh ja dan is het logischquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eerste seizoen alleen wat rondjes gedaan elk weekend tijdens vrije trainingen en dan wel full Q1 Q2 Q3 maar dan maar weer 5 ronden race.
Nu in het 2de seizoen doe ik er 25% races bij.
M'n broertje heeft ook maar F1 2016 gekocht (ps4 ) van het weekend, samen met carreer aan de gang , hij zat nog bij fp2 in Australië , hij had alleen 100 % races geselecteerd , dan ben je even bezig .. Maar met een controller spelen viel me erg meequote:Op maandag 22 augustus 2016 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb net toch een chaos race gehad in rusland![]()
![]()
Bij de start 2 dikke crashes waardoor er een safety car moest komen. Toen die eindelijk weg was liet Bottas zijn motor ontploffen en ik had mooi een stop gemaakt tijdens de safety car periode en ging van 10 naar de 2de plek. Wat een race.![]()
![]()
![]()
Zo doe ik het ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:06 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Oh ja dan is het logischik probeer echt die practice doelen te halen, full Q123 en 50% race:P dan duurt het wel ff.
Tjaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb nu na 10 races geen enkele safetycar gehad. Alleen VSC die nog geen half rondje duurt op Extreme 25%. Hoe kan dit toch
Dat is wel jammer ja dat die niet opgeslagen kunnen worden. Mijn PC trekt het ook niet echt goed als ik wil recorden met OBS terwijl het met andere race games prima werkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef nils7 het volgende:
Hoe nemen jullie trouwens die gehele race op?
Die replay kan je niet opslaan (PS4).
Dit zou ik ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef nils7 het volgende:
FFB is wel wat verbeterd sinds 2015. In 2015 had ik vaak dat ik geen goede feefback kreeg zodra je de limiet bereikte. Dan had je soms wel eens dat je erover heen ging zonder dat je er erg in had en de wagen zomaar ineens kwijt was. In 2016 is dat een stuk beter aan te voelen. Physics en FFb zijn nog steeds niet geweldig maar het is overtuigend genoeg voor een game als dit. Ik heb 2010, 2011, 2015 en 2016 gespeeld en deze is zeker de beste tot nu toe die ik gespeeld heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:26 schreef Sjouveur het volgende:
Ik wilde eigenlijk op minder legale wijze het spel eerst uittesten op de pc met m'n G27, maar het schijnt dat er een enorm goede beveiliging op het spel zitNu toch maar het spel aangeschaft mede op basis van de goede ervaringen die ik hier lees, waarvoor dank! De eerste ervaring (komende vanaf Assetto Corsa) is erg goed, met het stuur op de juiste instellingen rijdt het prima weg!
Volgens mij is er een programma vanuit ps4 waarmee je kan streamen naar je PC , en dat kan je dan op je PC recorden. Maar ik weet het niet zeker, want ik ben geen PS gamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef nils7 het volgende:
Probeer het programma plays.tv eens, dat begint automatisch met recorden zodra je een game opstart. De clips kan je zelf bewerken op je eigen pc (met bijvoorbeeld sony vegas) of uploaden naar die site. Met dat programma heb ik veel minder FPS verlies dan met OBSquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja dat die niet opgeslagen kunnen worden. Mijn PC trekt het ook niet echt goed als ik wil recorden met OBS terwijl het met andere race games prima werkt.
Volgens mij heb ik dat zelfs al op mijn pc staan dus zal het daar eens mee proberen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:37 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Volgens mij is er een programma vanuit ps4 waarmee je kan streamen naar je PC , en dat kan je dan op je PC recorden. Maar ik weet het niet zeker, want ik ben geen PS gamer
[..]
Probeer het programma plays.tv eens, dat begint automatisch met recorden zodra je een game opstart. De clips kan je zelf bewerken op je eigen pc (met bijvoorbeeld sony vegas) of uploaden naar die site. Met dat programma heb ik veel minder FPS verlies dan met OBS
Doe je echt leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren had ik het over die chaos (tijdens de start) race in Sochi. En ik had dat ook opgenomen en heb het nu bewerkt en op youtube gezet:
Voor de mensen die niet naar mijn gezever in het begin willen luisteren.![]()
![]()
De race begint op 1:48
Heb ik ook al een keer gehad. Best apart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:26 schreef Tassendief het volgende:
Oke in Q3 hebben 2 rijders een tijd gezet ik en Lewis Hamilton
Heeeeuhj ouwe rossdale.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie overal lovende kritieken over deze game, dus ik ga hem zo na mijn werk ook maar eens oppikken. Hopelijk stukken beter dan 2015
Seizoen 1 nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren had ik het over die chaos (tijdens de start) race in Sochi. En ik had dat ook opgenomen en heb het nu bewerkt en op youtube gezet:
Voor de mensen die niet naar mijn gezever in het begin willen luisteren.![]()
![]()
De race begint op 1:48
Ik ben op dit moment met een review van de game bezig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe is het spel online? Veel mogelijkheden?
Omdat je best wat upgrades hebt bij Rusland al.quote:
Oh ja zo. Ik zit in inderdaad in mijn 2de seizoen bij Force india.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Omdat je best wat upgrades hebt bij Rusland al.
Is online met een rankingsysteem?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment met een review van de game bezig.
Ik zal die zo plaatsen hier en kan je hem eventueel bekijken.
Maar om alvast antwoord te geven. Je hebt een paar modes online. Je een paar korte races doen maar ook een 25% races met random mensen daarnaast kan je je eigen race online opzetten en je kan eventueel online co op season doen.
Je kan echt helemaal op je eigen niveau dit spel spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:12 schreef wvsnl het volgende:
In hoeverre kan je als totale noob, die 0.0 verstand heeft van hoe die auto in elkaar zit dit spel leuk spelen?
Lijkt mij namelijk wel heel tof, maar ik heb dus de ballen verstand van hoe ik mijn auto moet afstellen.
F1 volg ik wel sinds kort dus de sport ken ik licht.
Nee of ik moet het niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is online met een rankingsysteem?
Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee of ik moet het niet gezien hebben.
Ja oke maar wat zouden ze precies met een multiplayer moeten doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.
Denk dat daar de community ook te klein voor is helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
Nee niks unlocken maar gewoon een laddersysteem en toernooien etc.
Als je van hotlappen houd zit er wel een goede timetrial mode in. Kan je zien hoe je het doet op de wereld ranglijst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.
F1 is samen met voetbal de grootste kijksport in de wereld dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk dat daar de community ook te klein voor is helaas.
Al zat er in f1 2010 11 en 12 volgens mij wel online rank systeem in.
Ja dat wel maar de games zijn minder populair. Als je kijkt naar FIFA bijvoorbeeld. Aan de andere kant werkt Codemasters ook met een klein team aan deze game in verhouding tot EA met hun FIFA. Codemasters besteed niet zoveel geld en tijd aan online.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
F1 is samen met voetbal de grootste kijksport in de wereld dus dat zal wel meevallen.
Jaa haha.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude
Je hebt hem vast voor de xbox of niet?
Manor -> Sauber.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef Rossdale het volgende:
Ding rijdt zonder upgrades wel echt als een baksteen zeg. Kolere
Wel realistisch in dat opzicht
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah eerste race met de Manor gekwalificeerd op de 12e plek
Ik dacht ik begin even op hard ipv expert maar misschien toch iets te makkelijkEven afwachten hoe de race verloopt
Dit viel mij ook op. Ook heb ik aardig moeite om de trainingsprogramma's te voltooien op legendary. In china zit ik voor de tyrewear ongeveer exact op de target time, waardoor ik er telkens net in of net buiten val. Qualy pace kom ik gewoon te kort maar in de race kan ik dan wel weer naar voren rijden. Het kan ook aan mij of de setup liggen maar heb wel het idee dat de balans daarin wat beter kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.
Dat idee kreeg ik ook jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jaa haha.
Heb inmiddels wel een ps4 mja.![]()
Ik rij op hard.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:31 schreef Rossdale het volgende:
Die tyre wear testprogramma's heb ik gisteren maar overgeslagen, die lukken me echt totaal nietAls ik buiten het rode gebied wil blijven dan rij ik een rondetijd die meer dan een seconde te langzaam is
Ik ga de moeilijkheid inderdaad maar opschroeven. Gisteren in Bahrein en China een race gewonnen en in Sochi op het podium.... met een Manor.
Kun je de moeilijkheid halverwege een seizoen nog veranderen eigenlijk, of moet ik dan opnieuw beginnen?
Je kunt het zelfs per sessie veranderen als je wilt. Dan moet je even terug naar main menu en dan weer je carrière starten. Dan kan je opnieuw de moeilijkheidsgraad instellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:31 schreef Rossdale het volgende:
Die tyre wear testprogramma's heb ik gisteren maar overgeslagen, die lukken me echt totaal nietAls ik buiten het rode gebied wil blijven dan rij ik een rondetijd die meer dan een seconde te langzaam is
Ik ga de moeilijkheid inderdaad maar opschroeven. Gisteren in Bahrein en China een race gewonnen en in Sochi op het podium.... met een Manor.
Kun je de moeilijkheid halverwege een seizoen nog veranderen eigenlijk, of moet ik dan opnieuw beginnen?
Vanavond dat maar eens proberen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik rij op hard.
Maar als je de eerste helft van je rondje rustig rijdt dan blijft ie in het paars en kan je het tweede helft van je rondje vlammen (soort van dan).
Thanks! Dan ga ik vanavond verder op Expertquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je kunt het zelfs per sessie veranderen als je wilt. Dan moet je even terug naar main menu en dan weer je carrière starten. Dan kan je opnieuw de moeilijkheidsgraad instellen.
Man man man, wat een racequote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef Fopje het volgende:
Ben gisteravond toch maar mn career begonnen. Wilde eigenlijk wachten tot na mn vakantie maar dat is me niet gelukt.
Met met Manor op Expert, no assists en cockpit view. Gisteren training gehad en kwalificatie.
Doel was om voor Werhlein te eindigen in de kwali. Dat lukte me met 4 duizendste van een seconde. Vanmiddag start ik de race van af plekkie 21.
Ben benieuwd
Monaco lijkt me zo gruwelijk frustrerend. Ik denk dat ik daar heeel vaak de pits in mag komen voor een nieuwe voorvleugel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Expert is een goede moeilijkheidsgraad merk ikMet de Manor in Spanje twaalde kunnen worden en in Monaco (wat ik na al die jaren nog steeds niet goed kan) 21e.
In Monaco had ik gekozen voor de hardste compound omdat ik er vanuit ging dat er wel wat SC's zouden zijn. Maar helemaal niets, een keer een gele vlag en dat was het. Strategie werkte dus voor geen meter en met moeite kon ik alleen nog een Sauber achter me houden.
Spel is zoveel beter dan voorgaande versies, eindelijk
niet sturen tijdens het remmenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef King_Merc het volgende:
Net Spanje gedaan, 7de geworden, had makkelijk 3de kunnen worden, maar m'n laatste setje sleten veel te hard, (iemand een idee hoe ik dat minder krijg met bijvoorbeeld setup werk ? ) uit eindelijk zij. De Toro Rosso,s 3de en 4de geworden met een 1 stopper.. Ze staan nog maar 3 punten achter op redbull, 64 om 67 punten..
En dan krijgt Hamilton de driver of the day award..
Dit stoorde mij al jarenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Monaco lijkt me zo gruwelijk frustrerend. Ik denk dat ik daar heeel vaak de pits in mag komen voor een nieuwe voorvleugel.
Als je nu een klein beetje schade hebt aan je voorvleugel maar je wil er mee door rijden heb je daar de keuze niet voor en vervangen ze hem bij de volgende stop.
Ze gaan het patchen dan je straks kan kiezen of je een nieuwe vkeuegl wil. Lijkt me ook wel nice.
Net zoals Rosberg dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
niet sturen tijdens het remmen
Oefenen. Ik vind de eerste paar bochten ook altijd lastigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Pole trainen, heb je met een slechte start er max 2 voor je zitten. Die ontwijken lukt meestal wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Veel oefenen en ervaring op doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef Tassendief het volgende:
Alonso heeft bij mij een tijd van 00:55.827
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan.![]()
Hoe doet hij hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plekquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Fopje het volgende:
Zojuist mijn 2e race uitgereden, Bahrein
Ik werd 19e net een halve seconde achter mn teamgenoot Wehrlein. Was wel weer een mooi gevecht. Nu met vakantie, kan niet wachten om met China te beginnen als ik weer terug ben
Is toch mooiquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plek
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |