Voor elke wagen zal het ook wel verschillend zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
voor de liefhebbers, de setups:
http://forums.codemasters(...)ar-setup-site#latest
geen idee of het klopt, maar niet geschoten is altijd mis
Ah nice. Dat ga ik volgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk.
Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:
Zijn allemaal van die time trial setups. Die zijn meestal niet echt geschikt om een hele race mee te rijden ivm de bandjes. Maar ik weet niet zeker of daar veel verschil in zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
Bij coolblue is een deal voor die addon plus gratis game.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:37 schreef Geralt het volgende:
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.
Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten
Ik heb ook diezelfde moeilijkheidsgraad en dat is tot nu toe goed genoeg, Alonso zit op 2 tiende van me meestal (voor of achter me)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef nils7 het volgende:
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.
Moet nog de qually in.
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?quote:
Die melding krijg je na je laatste race.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
Oh vandaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt
Stuurtje. Met de controller lijkt het me echt te moeilijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:36 schreef Sunri5e het volgende:
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
Ik kan de OP niet meer veranderen dus dan zou een mod dat even kunnen doen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ik rij met controller en het is redelijk te doen![]()
GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt(Kan hij ook in de OP gezet worden?)
Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?
Suf. Ik wilde later overstappen naar red bull om samen met Verstappen te domineren. Dat kan dus niet, tenzij je een contract als eerste rijder kan krijgen.quote:
Ik heb nog geen race/practice ofzo gereden maar ik heb op time trial niet echt moeite met insturen op monaco. Andere races die ik wel heb gereden ook eigenlijk geen moeite met het sturen met xbox one controller. Niks aangepast ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef truedestiny het volgende:
Meer mensen problemen (controller) die moeite hebben met insturen? Net alsof het spel je niet volledig het stuur laat omgooien..
Beetje lastig te beschrijven. Heb al wat meer opmerkingen hier over gelezen. In Monaco is het ook bijna onmogelijk om de hairpin goed te nemen. Of je verliest daar alleen al een seconde of je rijdt de muur in simpel weg omdat je niet scherper kan sturen.
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.
Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Goed om te horen! Ik zoek hierin ook geen superrealistische game hoor, maar een eis is wel dat het goed te besturen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerstEn je moet het niet zien als een heel realistisch spel. Het is niet echt te vergelijken met AC of Project Cars ofzo. Maar zeker leuk voor de F1 liefhebber
Force feedback is wel verbeterd ten opzichte van 2015!
Voor 1:1 moet je je instellingen handmatig in je driver control panel aanpassen. Ergens tussen 330 en 360 graden zou je goed moeten zitten. De f1 games hebben dit volgens mij nog nooit automatisch gedaan, op pc althans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.
Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het lukt me niet om een SC te veroorzaken
ja, heb hem wel aangezetquote:Op zondag 21 augustus 2016 09:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijk
Ik had er een in mijn eerste race op Melbourne doordat Verstappen en Ricciardo crashde in bocht 1.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, heb hem wel aangezetging beuken op baku om te kijken hoe het werkt, maar alleen meer penalty's
op zich goed te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |