abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:38:02 #151
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164688684
voor de liefhebbers, de setups:

http://forums.codemasters(...)ar-setup-site#latest

geen idee of het klopt, maar niet geschoten is altijd mis
pi_164689057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:

Voor elke wagen zal het ook wel verschillend zijn?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:29:09 #153
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164690505
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk.

Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:

Ah nice. Dat ga ik volgen :Y
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164690579
Ik zie nu bij R&R&D cease R&D weet iemand wat dat is :@
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:31:35 #155
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164690602
quote:

Zijn allemaal van die time trial setups. Die zijn meestal niet echt geschikt om een hele race mee te rijden ivm de bandjes. Maar ik weet niet zeker of daar veel verschil in zit.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164690922
quote:

Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
pi_164691537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
Klopt helemaal.

In F1 2015 pakte ik wel eens de setup tijdens time trials van de nummer 1 op de leaderbords maar kon daar vrij weinig mee.
pi_164693499
net FP2 gedaan met mn mclaren, en het loopt al een stuk beter, heb meer de standaard setup gebruikt :), alleen krijg de tirewear tests maar niet op orde..

en om het af te maken rijdt Alonso me eraf Ron won't be happy..

pi_164699386
Zo Australië achter de rug, in de kwalificatie naar een 11de tijd gereden (werd een 10de plek op de startgrid )

Werden flink wat penalities uitgedeeld na de kwalificatie (zo kreeg Max 3keer 5 plekken straf voor het in de weg rijden van anderen oa mij, Alonso , Perez werden gediskwalificeerd (nog meer penalities ) Haryanto had z,n auto gesloopt dus die kon niet meedoen

In de training zelf had ik Alonso wel verslagen (scheelde 2 tiende)

Dan de race,

Start was goed maar zat verkeerd in het verkeer viel terug naar de 11de/12de plek , paar ronden langer kunnen door rijden (startte op een compound hardere band ) tijdje op p8 gereden , maar begon wat foutjes te maken (gelukkig dat oa Alonso de pit blokkeerde voor anderen (botsing bij de pit ingang )

Wel last van hogere slijtage van banden :( dus extra stop op het einde, uit eindelijk 13de geworden (motor ging ook moeilijk doen ) net achter Max gefinished ,

Morgen Bahrein doen, en dat circuit ligt me een stuk beter :)
pi_164700059
Prima game :D Eerst 2 uur !! lang gekloot op alle assists uit :') Na enige frustratie toch maar traction control op full gezet.. Career op 50% prima te doen, ik heb de AI nog wel op hard staan maar ik ga toch langzaam kijken na 2 of 3 races om hem omhoog te schroeven :) Gewoon even wennen aan de game en dan zien we wel..

Net ook even een online sprint raceje gedaan van 3 rondes met 11 man, ondanks dat het spel zei dat de connecties tussen mij en de rest niet zo super was zag het er vrij soepel uit, ik werd 4e maar schoof door naar P2 omdat 2 man voor me time penalty's hadden :D

Ik had hier eerder voorgesteld om een time trial competitie te starten, morgen zal ik wel een nieuw topic aanmaken waar alle info in komt te staan. Hopelijk wordt dit topic niet gesloten :P krijg geen reactie van een moderator :( Mijn doel hiervan is plezier hebben met iedereen van alle platformen.
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_164700442
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.

Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164701116
Ik zit nu met een andere career inmiddels in race 6 en Torro Rosso is gewoon het 3de team op dit moment. Dit hebben flink wat updates er op gezet terwijl Williams naar beneden is gezakt. Ik met mijn force india blijf hangen als 6/7de team.

Wel vet dat andere teams echt beter of slechter worden.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:18:55 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164703942
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.

Moet nog de qually in.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:12:51 #164
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164705035
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:37 schreef Geralt het volgende:
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.

Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten :(
Bij coolblue is een deal voor die addon plus gratis game.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164705923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef nils7 het volgende:
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.

Moet nog de qually in.
Ik heb ook diezelfde moeilijkheidsgraad en dat is tot nu toe goed genoeg, Alonso zit op 2 tiende van me meestal (voor of achter me)

Enige problemen heb ik met remmen (veel onderstuur ) heb nu een update op m'n wagen zitten (5 kg lichter) misschien helpt dat, en zag ook dat Aarava moeite had met remmen (en na verandering van gewichts verplaatsing liep het toch beter )
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:03:59 #166
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164706119
gewichtsverplaatsing helpt mij ook een hoop idd.

Ik vind de Quali een stuk leuker zo, in 2015 kon ik op legend de Ferrari zo even op pole zetten, nu zit ik echt te stampen op expert om hem maar enigszins in de buurt te krijgen van pole op baku.
Wel jammer dat ze nog geen "poldermodel" voor de track limits hebben kunnen vinden, op de ene kun je bijna alles afsnijden en op de ander krijg je al een 5 sec stop&go als je de wijd gaat en alleen maar tijd verliest
pi_164706156

Nieuw team gekozen :@ ;(
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:17:31 #168
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164706382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]

Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
pi_164706433
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:17 schreef Fopje het volgende:

[..]

Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt :@
pi_164706452
Meer mensen problemen (controller) die moeite hebben met insturen? Net alsof het spel je niet volledig het stuur laat omgooien..

Beetje lastig te beschrijven. Heb al wat meer opmerkingen hier over gelezen. In Monaco is het ook bijna onmogelijk om de hairpin goed te nemen. Of je verliest daar alleen al een seconde of je rijdt de muur in simpel weg omdat je niet scherper kan sturen.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:36:44 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164706688
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:44:48 #172
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164706827
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:22 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt :@
Oh vandaar :9 Vet :D

Ik ga volgende week met vakantie. Als ik terug kom ga ik beginnen met mn career.

Ik denk 100% op expert no assists en flashbacks uit zoals het er nu uitziet.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:45:17 #173
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164706834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:36 schreef Sunri5e het volgende:
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
Stuurtje. Met de controller lijkt het me echt te moeilijk :+
pi_164709025
Ik rij met controller en het is redelijk te doen :P

GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt :P (Kan hij ook in de OP gezet worden?)
pi_164709099
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ik rij met controller en het is redelijk te doen :P

GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt :P (Kan hij ook in de OP gezet worden?)
Ik kan de OP niet meer veranderen dus dan zou een mod dat even kunnen doen!
pi_164709113
Weer een bug gevonden. Kwali gedaan op supersofts, 10e gekwalificeerd. Sla op en zet de PS4 uit. Kom even later terug om aan de race te beginnen. Sta ik op supersofts en op plek 14. De hele startopstelling door elkaar gehusseld....
pi_164711255
Voor het eerst in jaren weer een heerlijke f1 game.

Eerste raceweekend zit er op! Alle assists uit en 50% op hard. Trainingen waren leuk en de objectives zijn lastig om te behalen (met name de banden slijtage). Als iemand daar tips voor heeft hoor ik ze graag.

Kwalificatie in de Renault naar plek 9. In de race naar P4 dankzij twee door de AI veroorzaakte safetycars, starte steeds voor mij in de 3e sector :)

Erg veel last van slijtage waardoor ik met hangen en wurgen P4 kon vasthouden, maar de punten zijn binnen.

Op naar race 2, bij wederom top 10 de AI maar wat opschroeven.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:36:53 #178
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164711606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]

Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164712368
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?
Nee dat niet.
pi_164712947
Melbourne was niet goed opgeslagen :( , moest die race opnieuw doen..

Maar dat ging al een stuk beter 8ste geworden :D, en een hele mooie inhaalactie gemaakt (Waar Max Verstappen jaloers op kan worden :P )

zie voor me Massa en Magnussen vechten voor een plaats in bocht 1, Ik zit er vak achter en net als ze naast elkaar de bocht ingaan, ga ik er even tussendoor :D (mooie cleane actie) (ga geen botsingen riskeren want damagesetting staat op simulation )

daarna Bahrein gedaan , Pole gepakt en 2de geworden (3 stopper en net na laatste stop safetycar op de baan (mooi voor mij want ik reed op supersoft voor de laatste 5 ronden (helaas koste een touche van beide Mercedessen mij de aansluiting op p1 .. :(
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:55:56 #181
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164713588
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:06 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Suf. Ik wilde later overstappen naar red bull om samen met Verstappen te domineren. Dat kan dus niet, tenzij je een contract als eerste rijder kan krijgen.
pi_164713738
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef truedestiny het volgende:
Meer mensen problemen (controller) die moeite hebben met insturen? Net alsof het spel je niet volledig het stuur laat omgooien..

Beetje lastig te beschrijven. Heb al wat meer opmerkingen hier over gelezen. In Monaco is het ook bijna onmogelijk om de hairpin goed te nemen. Of je verliest daar alleen al een seconde of je rijdt de muur in simpel weg omdat je niet scherper kan sturen.
Ik heb nog geen race/practice ofzo gereden maar ik heb op time trial niet echt moeite met insturen op monaco. Andere races die ik wel heb gereden ook eigenlijk geen moeite met het sturen met xbox one controller. Niks aangepast ofzo :)
pi_164713956
Ik heb me eigen op een geweldige 19de plek gekwalificeerd met de Force India op Monaco. :')
pi_164713979
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.

Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
pi_164715310
Zit zelf ook te zoeken naar een stuurtje icm playseat, ben weer aangestoken met het racegame virus :)

Speel nu met controller, enkel de throttle deadzone aangepast zodat je niet bij het gasondersteund door een bocht bij klein beetje de trigger induwen 100% throttle hebt.

Pas volgas bij 30% induwen van de trigger
pi_164715405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.

Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerst :P En je moet het niet zien als een heel realistisch spel. Het is niet echt te vergelijken met AC of Project Cars ofzo. Maar zeker leuk voor de F1 liefhebber :) Force feedback is wel verbeterd ten opzichte van 2015!
pi_164715748
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerst :P En je moet het niet zien als een heel realistisch spel. Het is niet echt te vergelijken met AC of Project Cars ofzo. Maar zeker leuk voor de F1 liefhebber :) Force feedback is wel verbeterd ten opzichte van 2015!
Goed om te horen! Ik zoek hierin ook geen superrealistische game hoor, maar een eis is wel dat het goed te besturen is :) Kon destijds ook erg genieten van een game als racedriver Grid (arcade, maar wel met goede handling en zaken als over- en onderstuur).
pi_164716160
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:

Voor 1:1 moet je je instellingen handmatig in je driver control panel aanpassen. Ergens tussen 330 en 360 graden zou je goed moeten zitten. De f1 games hebben dit volgens mij nog nooit automatisch gedaan, op pc althans.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:55:50 #189
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164722105
M'n eerste race als 13de gestart en 6de geworden.
Tweede race gestart op P8 een twee stopper gepland en 5 rondjes voor m'n tweede stop kwam een SC en toen snel geswitched naar medium. Terwijl de meeste ook naar binnen en er SS onder legden dus nog een keer moesten stoppen dus zo gewonnen. Wel wat lucky :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164723673
Het lukt me niet om een SC te veroorzaken :')
  zondag 21 augustus 2016 @ 09:39:20 #191
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164727381
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 01:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het lukt me niet om een SC te veroorzaken :')
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijk :P
pi_164727752
Heb nu in 2 50% races in totaal 3 sc's gehad. Geen idee wat de AI uitspookt maar kreeg pop ups van allemasl uitvallers :)
pi_164728038
quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2016 09:39 schreef Fopje het volgende:

[..]

Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijk :P
ja, heb hem wel aangezet :P ging beuken op baku om te kijken hoe het werkt, maar alleen meer penalty's :')
pi_164728448
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

ja, heb hem wel aangezet :P ging beuken op baku om te kijken hoe het werkt, maar alleen meer penalty's :')
Ik had er een in mijn eerste race op Melbourne doordat Verstappen en Ricciardo crashde in bocht 1.

Nu 1 50% race gedaan op expert zonder assists. Gestart als 7e en gefinisht als 5e. Denk dat ik de ai wat ga opschroeven nog. In qualy was mijn eerste lap goed voor een 7e plek terwijl rosberg nog even in de weg zat nadat die uit de pit kwam. Tweede lap reed ik zelfs richting pole en die heb ik voor start finish daarom expres laten varen.
pi_164731107
pi_164732281
Hoe is dit spel met toetsenbord?
pi_164733346
Heb net F1 2010 op de PS3 weer eens aangezwengeld.

Is F1 2016 de aanschaf van een PS4 waard?
Ben bang dat het meer stof gaat happen dan gebruikt worden. Van de andere kant is het natuurlijk ook geen wereldbedrag. Twijfel.
pi_164734579
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef Wyand het volgende:
Hoe is dit spel met toetsenbord?
op zich goed te doen :), maar met stuurtje heb je altijd wel voordeel, tyre wear tests is wel lastig met toetsenbord (maar dat verschilt denk ik ook per team wat je kiest
  zondag 21 augustus 2016 @ 16:11:27 #199
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164735616
Was met Renault begonnen op hard. 10e, 6e, 2e en nu pole in Rusland. Denk dat ik maar opnieuw begin op een niveautje hoger.

Ergo: leren gaat snel als je racet (heb pas twee weken stuurtje)

[ Bericht 23% gewijzigd door maniack28 op 21-08-2016 16:19:52 ]
  zondag 21 augustus 2016 @ 18:53:03 #200
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164739862
Ik ga pas over 3 weken beginnen met mn career en elke dag verwissel ik wel het team waarmee ik wil beginnen. Nu ga ik voor Manor :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')