Ehmm ja dat is een goede vraag.. ik speel zelf alleen op traction control medium. Misschien handig om erbij te zetten welke assist je gebruikt en dan voor elke assist die je gebruikt 1 punt eraf doen? Dus als je op full rijdt 2 punten eraf, medium 1 eraf etc? Moeten we even overleggen zodra er meer mensen meedoenquote:
Alleen een beetje lullig als je dan 9 of 10e wordt en dan alsnog geen punten krijgt omdat je assist gebruikt. Je kan het ook zo doen dat iedeeen in de top 10 die geen assists gebruikt 1 extra punt krijgt. Dan worden diegene die het zonder doen daar iets voor beloont en wie met assist rijd wordt daar niet voor bestraft met punten aftrek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:53 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ehmm ja dat is een goede vraag.. ik speel zelf alleen op traction control medium. Misschien handig om erbij te zetten welke assist je gebruikt en dan voor elke assist die je gebruikt 1 punt eraf doen? Dus als je op full rijdt 2 punten eraf, medium 1 eraf etc? Moeten we even overleggen zodra er meer mensen meedoenMaar stuur me ff een DM met een gmail adres zodat ik je aan het google document kan toevoegen.
Zo kan het inderdaad ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Alleen een beetje lullig als je dan 9 of 10e wordt en dan alsnog geen punten krijgt omdat je assist gebruikt. Je kan het ook zo doen dat iedeeen in de top 10 die geen assists gebruikt 1 extra punt krijgt. Dan worden diegene die het zonder doen daar iets voor beloont en wie met assist rijd wordt daar niet voor bestraft met punten aftrek.
Ik wil ook wel meedoen trouwens.
Voor de liefhebbers.. ik ben er met 2 tienden overheen gegaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:52 schreef maniack28 het volgende:
Voor de liefhebbers alvast een richttijd neergezet: 1.10.353 is momenteel mijn snelste tijd.
Welk circuit dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:52 schreef maniack28 het volgende:
Voor de liefhebbers alvast een richttijd neergezet: 1.10.353 is momenteel mijn snelste tijd.
Oostenrijkquote:
Zou kunnen.. alleen doen we het per week , tenzij mensen er langer de tijd voor willen. Eerst maar eens kijken hoeveel mensen er nou precies meedoen, er zijn al een aantal aanmeldingen dus ben benieuwd hoeveel van die mensen er uiteindelijk ook echt mee gaan doen:)quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:22 schreef Bluurgh het volgende:
Dat is vast niet op Spa
Is het niet leuker om de F1 kalender aan te houden op het moment dat we nog in het seizoen zitten?
Vanaf nu t/m eind november zitten er max. 2 weken tussen, soms ook 1 weekquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Oostenrijkik had gewoon ff een willekeurige baan neergezet als test.
[..]
Zou kunnen.. alleen doen we het per week , tenzij mensen er langer de tijd voor willen. Eerst maar eens kijken hoeveel mensen er nou precies meedoen, er zijn al een aantal aanmeldingen dus ben benieuwd hoeveel van die mensen er uiteindelijk ook echt mee gaan doen:)
Kloptquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Vanaf nu t/m eind november zitten er max. 2 weken tussen, soms ook 1 week
Da's klotequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:37 schreef Mothzor het volgende:
Spielberg: 1.09.980
Zit nog wel een seconde winst in de baan. Maar zodra ik sector 1 perfect door kom, verpruts ik sector 2 of 3. Verpruts ik sector 1, kom ik perfect door sector 2 en 3
Daar gaan onze kansen..quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:10 schreef Sjemmert het volgende:
1.08.330 is mijn snelste tijd tot nu
Zonder assist en vanuit cockpit view.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |