Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef VelitoX het volgende:
Enige wat me wat irriteert tot nu toe is het hevige screen tearing als je in je motorhome aant rondkijken ben (en tijdens de interacties met agent/r&d man).
Daarmee was ik gewoon 4 seconden te langzaam in F1 2015...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.
Oh dat voorspelt weinig goeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto
Console he, is geen vsync optie (meh)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
quote:Team
Mercedes
Lap Time
1:23.240
Race Mode
Time Trail
Weather
Dry
Format
PC
Controller Type
Wheel
Aerodynamics
Front Wing Aero: 6
Rear Wing Aero: 6
Transmission
Differential Adjustment On Throttle: 75%
Differential Adjustment Off throttle: 75%
Suspension Geometry
Front Camber: -3.00
Rear Camber: -1.50
Front Toe: 0.10
Rear Toe: 0.35
Suspension
Font Suspension: 6
Rear Suspension: 6
Front Anti-Roll Bar: 6
Rear Anti-Roll Bar: 6
Front Ride Height: 6
Rear Ride Height: 6
Brakes
Brake Pressure: 75%
Front Brake Bias: 60%
Tyres
Front Tyre Pressure: 23.0psi
Rear Tyre Pressure: 21.5psi
Weight Distribution
Ballast: 6
hij is wat lastiger dan f1 2015, tot nu toe gaat mn weekend in melbourne niet lekker, kan niet goed de apexen pakken,(waardoor track acclimatisation, en tyremanagement laps niet goed gaan, vooral 2de sector, (maar wellicht ligt het ook aan dat Melbourne 1 van mn zwakkkere circuits is (samen met Monaco) en wat extra lastig zonder stuurtje ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ik kan de moeilijkheidsgraad wel naar beneden zetten maar als ik daarmee alsnog elke bocht spin dan heeft t weinig zinquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten
Voor elke wagen zal het ook wel verschillend zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
voor de liefhebbers, de setups:
http://forums.codemasters(...)ar-setup-site#latest
geen idee of het klopt, maar niet geschoten is altijd mis
Ah nice. Dat ga ik volgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk.
Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:
Zijn allemaal van die time trial setups. Die zijn meestal niet echt geschikt om een hele race mee te rijden ivm de bandjes. Maar ik weet niet zeker of daar veel verschil in zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
Bij coolblue is een deal voor die addon plus gratis game.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:37 schreef Geralt het volgende:
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.
Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten
Ik heb ook diezelfde moeilijkheidsgraad en dat is tot nu toe goed genoeg, Alonso zit op 2 tiende van me meestal (voor of achter me)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef nils7 het volgende:
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.
Moet nog de qually in.
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?quote:
Die melding krijg je na je laatste race.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
Oh vandaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt
Stuurtje. Met de controller lijkt het me echt te moeilijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:36 schreef Sunri5e het volgende:
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
Ik kan de OP niet meer veranderen dus dan zou een mod dat even kunnen doen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ik rij met controller en het is redelijk te doen![]()
GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt(Kan hij ook in de OP gezet worden?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |