abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164682610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef VelitoX het volgende:
Enige wat me wat irriteert tot nu toe is het hevige screen tearing als je in je motorhome aant rondkijken ben (en tijdens de interacties met agent/r&d man).
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:25:34 #142
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164682621
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto :{
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:27:50 #143
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164682680
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.
Daarmee was ik gewoon 4 seconden te langzaam in F1 2015... :( hoop dat t beter is in F1 2016.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Oh dat voorspelt weinig goeds.

Al wat set ups online ergens te vinden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164682745
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren :P
Console he, is geen vsync optie (meh) :). Tijdens ut racen ist prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door VelitoX op 19-08-2016 17:40:48 ]
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:57:45 #145
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164683364
quote:
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:16:20 #146
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164683639
Heb dit gevonden voor Barcelona, welke qua tijd in de buurt zit van de Pole tijd:

quote:
Team
Mercedes

Lap Time
1:23.240

Race Mode
Time Trail

Weather
Dry

Format
PC

Controller Type
Wheel

Aerodynamics
Front Wing Aero: 6
Rear Wing Aero: 6

Transmission
Differential Adjustment On Throttle: 75%
Differential Adjustment Off throttle: 75%

Suspension Geometry
Front Camber: -3.00
Rear Camber: -1.50
Front Toe: 0.10
Rear Toe: 0.35

Suspension
Font Suspension: 6
Rear Suspension: 6
Front Anti-Roll Bar: 6
Rear Anti-Roll Bar: 6
Front Ride Height: 6
Rear Ride Height: 6

Brakes
Brake Pressure: 75%
Front Brake Bias: 60%

Tyres
Front Tyre Pressure: 23.0psi
Rear Tyre Pressure: 21.5psi

Weight Distribution
Ballast: 6

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164685504
quote:
hij is wat lastiger dan f1 2015, tot nu toe gaat mn weekend in melbourne niet lekker, kan niet goed de apexen pakken,(waardoor track acclimatisation, en tyremanagement laps niet goed gaan, vooral 2de sector, (maar wellicht ligt het ook aan dat Melbourne 1 van mn zwakkkere circuits is (samen met Monaco) en wat extra lastig zonder stuurtje ..

maar tot nu toe erg tevreden met het spel, heb ook een helm gekozen zie erg veel weg heeft van helmen die ik gebruikte in diverse leagueracing kampioenschappen (f1 challenge / Rfactor)
Had wel een rare bug in een multiplayer session had een hele goede start (van 8 naar 3, maar krijg meteen blauwe vlaggen :( (en dat terwijl Vettel niet achter me reed XD
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:31:32 #148
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164685733
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:57 schreef Fopje het volgende:

[..]

Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten :+
ik kan de moeilijkheidsgraad wel naar beneden zetten maar als ik daarmee alsnog elke bocht spin dan heeft t weinig zin :(

traction control is ook geen optie, van schaad en schandt wordt men rijk zullen we maar zeggen
pi_164687771
Heb net anderhalf uur zitten racen. Ben nog vooral bezig geweest met de settings enzo. De ffb/physics zijn zoals je kan verwachten van deze reeks, niets bijzonders helaas (t300 f1 rim). Grafisch is het wel helemaal top. Wat ik wel onwijs mis is een virtual mirror. Ik rij in cockpit mode en rij ook liever met een wat lagere FOV. Maar dan zie je dus niet wat er achter je gebeurt, hopelijk komt daar nog wel een mod voor.

Even op Azerbeidzjan gereden, maar dat is wel een moeilijk circuit om aan te leren zeg. Alles lijkt een beetje op elkaar, maar wel een gaaf circuit om te rijden. Carreer mode moet ik nog aan beginnen dus nog geen idee hoe dat is.
pi_164688479
Ik heb hem ook eindelijk.

Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:

vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:38:02 #151
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164688684
voor de liefhebbers, de setups:

http://forums.codemasters(...)ar-setup-site#latest

geen idee of het klopt, maar niet geschoten is altijd mis
pi_164689057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:38 schreef kareltjoo het volgende:

Voor elke wagen zal het ook wel verschillend zijn?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:29:09 #153
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164690505
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk.

Ben begonnen bij Mclaren. Tot nu lekker positief over het spel.
Ik plaats mijn career ook op Youtube. Voor de geïnteresseerde:

Ah nice. Dat ga ik volgen :Y
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164690579
Ik zie nu bij R&R&D cease R&D weet iemand wat dat is :@
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:31:35 #155
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164690602
quote:

Zijn allemaal van die time trial setups. Die zijn meestal niet echt geschikt om een hele race mee te rijden ivm de bandjes. Maar ik weet niet zeker of daar veel verschil in zit.
pi_164690922
quote:

Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
pi_164691537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:

[..]

Een setup maak je op de manier hoe je rijdt. Je hebt helemaal niks aan setups die voor jan en alleman gemaakt zijn. Iedere rijder heeft zijn eigen rijstijl en daarop creëer je je eigen setup.
Klopt helemaal.

In F1 2015 pakte ik wel eens de setup tijdens time trials van de nummer 1 op de leaderbords maar kon daar vrij weinig mee.
pi_164693499
net FP2 gedaan met mn mclaren, en het loopt al een stuk beter, heb meer de standaard setup gebruikt :), alleen krijg de tirewear tests maar niet op orde..

en om het af te maken rijdt Alonso me eraf Ron won't be happy..

pi_164699386
Zo Australië achter de rug, in de kwalificatie naar een 11de tijd gereden (werd een 10de plek op de startgrid )

Werden flink wat penalities uitgedeeld na de kwalificatie (zo kreeg Max 3keer 5 plekken straf voor het in de weg rijden van anderen oa mij, Alonso , Perez werden gediskwalificeerd (nog meer penalities ) Haryanto had z,n auto gesloopt dus die kon niet meedoen

In de training zelf had ik Alonso wel verslagen (scheelde 2 tiende)

Dan de race,

Start was goed maar zat verkeerd in het verkeer viel terug naar de 11de/12de plek , paar ronden langer kunnen door rijden (startte op een compound hardere band ) tijdje op p8 gereden , maar begon wat foutjes te maken (gelukkig dat oa Alonso de pit blokkeerde voor anderen (botsing bij de pit ingang )

Wel last van hogere slijtage van banden :( dus extra stop op het einde, uit eindelijk 13de geworden (motor ging ook moeilijk doen ) net achter Max gefinished ,

Morgen Bahrein doen, en dat circuit ligt me een stuk beter :)
pi_164700059
Prima game :D Eerst 2 uur !! lang gekloot op alle assists uit :') Na enige frustratie toch maar traction control op full gezet.. Career op 50% prima te doen, ik heb de AI nog wel op hard staan maar ik ga toch langzaam kijken na 2 of 3 races om hem omhoog te schroeven :) Gewoon even wennen aan de game en dan zien we wel..

Net ook even een online sprint raceje gedaan van 3 rondes met 11 man, ondanks dat het spel zei dat de connecties tussen mij en de rest niet zo super was zag het er vrij soepel uit, ik werd 4e maar schoof door naar P2 omdat 2 man voor me time penalty's hadden :D

Ik had hier eerder voorgesteld om een time trial competitie te starten, morgen zal ik wel een nieuw topic aanmaken waar alle info in komt te staan. Hopelijk wordt dit topic niet gesloten :P krijg geen reactie van een moderator :( Mijn doel hiervan is plezier hebben met iedereen van alle platformen.
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_164700442
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.

Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164701116
Ik zit nu met een andere career inmiddels in race 6 en Torro Rosso is gewoon het 3de team op dit moment. Dit hebben flink wat updates er op gezet terwijl Williams naar beneden is gezakt. Ik met mijn force india blijf hangen als 6/7de team.

Wel vet dat andere teams echt beter of slechter worden.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:18:55 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164703942
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.

Moet nog de qually in.
N/A
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:12:51 #164
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164705035
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 02:37 schreef Geralt het volgende:
Daar heb je toch geen reactie van een mod voor nodig? Tevens zie ik niet in waarom zo een topic gesloten zou moeten worden.

Ik heb hem nog niet helaas. Ik wil wachten tot ik het F1 addon stuurtje voor mn T300 heb, maar de prioriteiten liggen even elders, dus F1 2016 moet ook nog een paar maanden wachten :(
Bij coolblue is een deal voor die addon plus gratis game.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164705923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef nils7 het volgende:
Ik ben bij Haas begonnen.
Op hard en 50%
Wel leuk dat je die achievements kan gebruiken voor development.
Wel tof dat ik de bandentest erg goed deed.

Moet nog de qually in.
Ik heb ook diezelfde moeilijkheidsgraad en dat is tot nu toe goed genoeg, Alonso zit op 2 tiende van me meestal (voor of achter me)

Enige problemen heb ik met remmen (veel onderstuur ) heb nu een update op m'n wagen zitten (5 kg lichter) misschien helpt dat, en zag ook dat Aarava moeite had met remmen (en na verandering van gewichts verplaatsing liep het toch beter )
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:03:59 #166
429092 kareltjoo
kakke zonder douwe
pi_164706119
gewichtsverplaatsing helpt mij ook een hoop idd.

Ik vind de Quali een stuk leuker zo, in 2015 kon ik op legend de Ferrari zo even op pole zetten, nu zit ik echt te stampen op expert om hem maar enigszins in de buurt te krijgen van pole op baku.
Wel jammer dat ze nog geen "poldermodel" voor de track limits hebben kunnen vinden, op de ene kun je bijna alles afsnijden en op de ander krijg je al een 5 sec stop&go als je de wijd gaat en alleen maar tijd verliest
pi_164706156

Nieuw team gekozen :@ ;(
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:17:31 #168
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164706382
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuw team gekozen :@ ;(
Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
pi_164706433
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:17 schreef Fopje het volgende:

[..]

Wanneer krijg je die melding? En dan moet je toch eerst het seizoen afmaken?
Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt :@
pi_164706452
Meer mensen problemen (controller) die moeite hebben met insturen? Net alsof het spel je niet volledig het stuur laat omgooien..

Beetje lastig te beschrijven. Heb al wat meer opmerkingen hier over gelezen. In Monaco is het ook bijna onmogelijk om de hairpin goed te nemen. Of je verliest daar alleen al een seconde of je rijdt de muur in simpel weg omdat je niet scherper kan sturen.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:36:44 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_164706688
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:44:48 #172
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164706827
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:22 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Die melding krijg je na je laatste race.
Seizoen heb ik afgemaakt :@
Oh vandaar :9 Vet :D

Ik ga volgende week met vakantie. Als ik terug kom ga ik beginnen met mn career.

Ik denk 100% op expert no assists en flashbacks uit zoals het er nu uitziet.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:45:17 #173
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164706834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:36 schreef Sunri5e het volgende:
Spelen jullie dit spel met een stuurtje of met de controller?
Stuurtje. Met de controller lijkt het me echt te moeilijk :+
pi_164709025
Ik rij met controller en het is redelijk te doen :P

GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt :P (Kan hij ook in de OP gezet worden?)
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_164709099
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 15:41 schreef vaagjunior het volgende:
Ik rij met controller en het is redelijk te doen :P

GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden hierbij de link naar het time trial topic! Hopelijk komen er veel aanmeldingen binnen en kunnen we er met zijn allen iets leuks van maken dat goed loopt :P (Kan hij ook in de OP gezet worden?)
Ik kan de OP niet meer veranderen dus dan zou een mod dat even kunnen doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')