Niet in de Renault iig. Was mij inderdaad wel al opgevallen in een gameplay filmpje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Je hebt um dus meegekregen..... Gingen ze um ook in de winkel leggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Nee hij ging hem niet in de winkel leggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:29 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je hebt um dus meegekregen..... Gingen ze um ook in de winkel leggen?
Overigens als het goed is heeft dat te maken met de turbo's
Ach ik ga morgenochtend welquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee hij ging hem niet in de winkel leggen.
Ik zit bij manorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik vind het zelf niet te doen in de Toro Rosso, dus ik begin wel bij Renault
dat piepje krijg je bij het ideale schakelmoment, kun je uit zetten bij de instellingenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Heb AC op de pc (/laptop) dus heb hem liever op de PS4 omdat mijn laptop het net aan kan, bij sommige mods stottert ie op low.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
AC is er toch al lang en breed? Of heb je die nog altijd niet?
Ik moet er eigenlijk nog goed mee beginnen; heb de laatste tijd voornamelijk PCARS gedaan met mn nieuwe stuurtje
Nee niet dat piepje. De pieptoon van de motor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:16 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
dat piepje krijg je bij het ideale schakelmoment, kun je uit zetten bij de instellingen
Hou op.. ik moet nog 57 minuten wachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:01 schreef maniack28 het volgende:
Eerste weekend gereden. 60% van de practiceroutines gehaald. 10e in kwalificatie, race veel last met slijtage banden, gasten om me heen zaten op medium band ik op soft en super softs. Einde drie seconden penalty gekregen, laatste drie ronden slippen met kapotte banden en licht regen en door miscalculatie twee bochten voor het einde met een bijna lege tank
Enerverend!
Sorry :pquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:03 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Hou op.. ik moet nog 57 minuten wachten
Ja, je kunt meerdere designs kiezen en dan de kleuren aanpassen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:37 schreef nils7 het volgende:
Kan je een helm design kiezen bij career?
Ja, maar je kan hem niet tussendoor wijzigen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:37 schreef nils7 het volgende:
Kan je een helm design kiezen bij career?
Slinger je PS4 aan je PC scherm als je die mogelijkheid heb. Ik speel het ook gewoon op mijn computerschermquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:03 schreef nils7 het volgende:
Top.... m'n vriendin is morgen heel de dag weg dus hahahaha
Alleen hoe krijg ik d'r vanavond van de tv af hahah
Heb een Playseat, heb ook een PStv dus kan in de slaapkamer gamen (maar daar geen plek voor mn playseat).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Slinger je PS4 aan je PC scherm als je die mogelijkheid heb. Ik speel het ook gewoon op mijn computerschermGroot zat en dan past mijn stuurtje mooi aan het bureau.
Oh das helemaal baasquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb een Playseat, heb ook een PStv dus kan in de slaapkamer gamen (maar daar geen plek voor mn playseat).
moet zeggen, game is een stuk verbeterd, de auto,s zijn iets moeilijker te besturen, extra moeilijkheid graden en het spel loopt behoorlijk soepel, beter dan de vorige (met de zelfde settingsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe is de handling van de auto's kwa FFB en physics, is het verbeterd tov 2015 ? Baal altijd wel een beetje met de f1 games. Het ziet er altijd top uit allemaal alleen rijd het zo beroerd. F1 2016 ziet er wel weer uit als een mooi compleet pakket. Ik moet nu toch wel weer heel erg me best doen hem niet gelijk te kopen
Ik ben al bij manor gepromoveerd naar eerste rijderquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:23 schreef VelitoX het volgende:
In practice zit ik op een tiende van mn teamgenoot met zelfde banden... In de Manor dus roemloos achteraan.... Zoals ut hoort. Op naar 1e qually!
Nou ja realistisch-like zeg maar. Sorry waarschijnljjk ben ik gewoon verwent met de SF16-H van AC, dan valt het toch een beetje tegen als er geen eens iets van ERS in zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:23 schreef King_Merc het volgende:
[..]
moet zeggen, game is een stuk verbeterd, de auto,s zijn iets moeilijker te besturen, extra moeilijkheid graden en het spel loopt behoorlijk soepel, beter dan de vorige (met de zelfde settings![]()
[ afbeelding ]
en zeer realistisch XD
Ik heb een gevoel dat de AI beter in de kwalificatie is dan de race.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:28 schreef truedestiny het volgende:
Ben bij Monaco aangeland. Een track waar ik echt kansloos ben lijkt het. Helemaal omdat het lijkt alsof de AI bocht 6(langzaamste bocht in f1) veel sneller kunnen nemen dan ik. Alsof ze scherper in kunnen sturen...
Heb ook het gevoel dat expert net te makkelijk is en legend te moeilijk
Oja, de AI is ook best goed in PIT manoeuvres..![]()
Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:45 schreef truedestiny het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen career en pro career mode?
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeurenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef VelitoX het volgende:
Enige wat me wat irriteert tot nu toe is het hevige screen tearing als je in je motorhome aant rondkijken ben (en tijdens de interacties met agent/r&d man).
Daarmee was ik gewoon 4 seconden te langzaam in F1 2015...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Pro career is verplicht cockpit view. Geen extra info in je scherm en ultimate AI.
Oh dat voorspelt weinig goeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto
Console he, is geen vsync optie (meh)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zet je vsync aan. Of als je 60fps tijdens racen niet voldoende vindt gewoon niet zeuren
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto
quote:Team
Mercedes
Lap Time
1:23.240
Race Mode
Time Trail
Weather
Dry
Format
PC
Controller Type
Wheel
Aerodynamics
Front Wing Aero: 6
Rear Wing Aero: 6
Transmission
Differential Adjustment On Throttle: 75%
Differential Adjustment Off throttle: 75%
Suspension Geometry
Front Camber: -3.00
Rear Camber: -1.50
Front Toe: 0.10
Rear Toe: 0.35
Suspension
Font Suspension: 6
Rear Suspension: 6
Front Anti-Roll Bar: 6
Rear Anti-Roll Bar: 6
Front Ride Height: 6
Rear Ride Height: 6
Brakes
Brake Pressure: 75%
Front Brake Bias: 60%
Tyres
Front Tyre Pressure: 23.0psi
Rear Tyre Pressure: 21.5psi
Weight Distribution
Ballast: 6
hij is wat lastiger dan f1 2015, tot nu toe gaat mn weekend in melbourne niet lekker, kan niet goed de apexen pakken,(waardoor track acclimatisation, en tyremanagement laps niet goed gaan, vooral 2de sector, (maar wellicht ligt het ook aan dat Melbourne 1 van mn zwakkkere circuits is (samen met Monaco) en wat extra lastig zonder stuurtje ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:25 schreef kareltjoo het volgende:
ben ik de enige die het spel godsgruwelijk moeilijk vind?
Die track acclimatisation gaat nog, maar tyre wear en quali lijkt wel onmogelijk in een Renault op Legend. had mezelf voorgenomen om geen flashbacks te doen, na een stuk of 10 afgebroken wielophangingen heb ik dat voornemen maar bijgesteld
Om nog maar niet te spreken over de quali, op 3 seconden van haryanto
ik kan de moeilijkheidsgraad wel naar beneden zetten maar als ik daarmee alsnog elke bocht spin dan heeft t weinig zinquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als het te moeilijk is moet je de moeilijkheidsgraad naar beneden zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |