Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?quote:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kon je ook kiezen wie je teamgenoot werd?
Suf. Ik wilde later overstappen naar red bull om samen met Verstappen te domineren. Dat kan dus niet, tenzij je een contract als eerste rijder kan krijgen.quote:
Ik heb nog geen race/practice ofzo gereden maar ik heb op time trial niet echt moeite met insturen op monaco. Andere races die ik wel heb gereden ook eigenlijk geen moeite met het sturen met xbox one controller. Niks aangepast ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:23 schreef truedestiny het volgende:
Meer mensen problemen (controller) die moeite hebben met insturen? Net alsof het spel je niet volledig het stuur laat omgooien..
Beetje lastig te beschrijven. Heb al wat meer opmerkingen hier over gelezen. In Monaco is het ook bijna onmogelijk om de hairpin goed te nemen. Of je verliest daar alleen al een seconde of je rijdt de muur in simpel weg omdat je niet scherper kan sturen.
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.
Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Goed om te horen! Ik zoek hierin ook geen superrealistische game hoor, maar een eis is wel dat het goed te besturen isquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij met de G27 prima speelbaar is ook weer sinds F1 2013 voor het eerstEn je moet het niet zien als een heel realistisch spel. Het is niet echt te vergelijken met AC of Project Cars ofzo. Maar zeker leuk voor de F1 liefhebber
Force feedback is wel verbeterd ten opzichte van 2015!
Voor 1:1 moet je je instellingen handmatig in je driver control panel aanpassen. Ergens tussen 330 en 360 graden zou je goed moeten zitten. De f1 games hebben dit volgens mij nog nooit automatisch gedaan, op pc althans.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:09 schreef Sjouveur het volgende:
Iemand ervaring met een Logitech G27 en dit spel? Bij F1 2014 en vooral F1 2015 kon ik het stuur maar niet lekker ingesteld krijgen, ik wil gewoon een 1:1 verhouding tussen G27 en ingame reactie hebben. Ik twijfel om het spel te kopen gezien de positieve reacties.
Ik speel trouwens normaal gesproken games als Assetto Corsa, dus ik hou van realisme.
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het lukt me niet om een SC te veroorzaken
ja, heb hem wel aangezetquote:Op zondag 21 augustus 2016 09:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb je hem wel aan staan? Hij staat standaard uit namelijk
Ik had er een in mijn eerste race op Melbourne doordat Verstappen en Ricciardo crashde in bocht 1.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, heb hem wel aangezetging beuken op baku om te kijken hoe het werkt, maar alleen meer penalty's
op zich goed te doenquote:
Die melding moet ik inderdaad na de laatse race komen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Ik heb mijn eerste seizoen bij Force India afgemaakt.
Maar ik heb helemaal niet de mogelijkheid gehad om naar een ander team te gaan of ik moet het niet gezien hebben maar lijkt mij dat zoiets wel duidelijk in beeld komt.
Het enige wat er gebeurde was dat ik 5 races voor het einde de keuze kreeg om alle R&D points op te sparen bij Force India voor volgend seizoen om ze dan aan het begin van het seizoen meteen te kunnen gebruiken. Maar het kan toch niet zijn dan dat je dan niet meer naar een andere team kan.
Bij Force India hoefde ik ook geen nieuw contract te tekenen of zo. Het was meer zo van jow we zien je volgend seizoen weer terug.
Ook beetje jammer dat je alle upgrades meeneemt naar het nieuwe seizoen. Als je dan lang genoeg speelt kun je naar een paar seizoenen niks meer upgraden. Beetje apart allemaal.
Ik heb alles gewonnen behalve race 1.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:37 schreef King_Merc het volgende:
Gisteren ook weer 2de geworden in China, 40 punten na 3 races , jammer dat Alonso niet kan aanhaken..
Reed in China ook in de laatste stint op supersofts na een safetycar situatie terwijl de rest op mediums reed...
Vooralsnog rijden de ferrari,s vooraan en heeft Hamilton flink wat pech..
En ook de Toro Rosso,s doen het uitstekend, Sainz kreeg al 2 keer driver of the day award van Davidson..![]()
Ik ben nog niet bezig met career, maar ik doe wel races en expert is ook echt perfect voor mij. Met Manor rijd ik dan steeds rond de 17e a 16e plek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:09 schreef vaagjunior het volgende:
Ik ben al redelijk druk bezig met mijn career modeGisteren op Canada mijn 1e punt gehaald in de Renault. Ik rij op expert en heb echt het gevoel dat ik precies op dat niveau zit als ik zie waar ik eindig
steeds rond de 13e plek met een uitschieter naar 11e/10e. Straks maar eens kijken hoe Baku mij afgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |