Expert is echt de juiste moeilijkheidsgraad voor deze F1 ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bezig met career, maar ik doe wel races en expert is ook echt perfect voor mij. Met Manor rijd ik dan steeds rond de 17e a 16e plek.
Man ik wil aan mn career beginnen![]()
![]()
Zo jij gaat echt hard hahaha ik dacht dat ik ver was met Baku..quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:11 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens ik zit in mijn 2de seizoen met Force India en we zijn op dit moment in een heftig gevecht met Ferrari RedBull en Mclaren voor p2 in het constructeurs kampioenschap!
Wel tof dat je echt merkt dat sommige teams ineens beter worden en andere slechter.
Bij het R&D overzicht is het als volgt bij mij:
1. Mercedes ( oppermachtig)
2. Ferrari ( maar zo goed zijn ze niet )
3. Force India ()
4. RedBull
5. Torro Rosso
6. Mclaren
7. Sauber![]()
![]()
8. Manor
9. Williams![]()
![]()
10. Haas
11. Renault![]()
Renault is echt bar slecht bij mij. En williams bakt er ook niks van.
Haas staat dan wel een na laatste zogenaamd maar grosjean werd wel mooi 4 in China.
Ik heb in mijn eerste seizoen alleen wat rondjes gedaan elk weekend tijdens vrije trainingen en dan wel full Q1 Q2 Q3 maar dan maar weer 5 ronden race.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:18 schreef vaagjunior het volgende:
Zo jij gaat echt hard hahaha ik dacht dat ik ver was met Baku..
Ik zit ook al in mijn tweede seizoenquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:18 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Zo jij gaat echt hard hahaha ik dacht dat ik ver was met Baku..
Oh ja dan is het logischquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb in mijn eerste seizoen alleen wat rondjes gedaan elk weekend tijdens vrije trainingen en dan wel full Q1 Q2 Q3 maar dan maar weer 5 ronden race.
Nu in het 2de seizoen doe ik er 25% races bij.
M'n broertje heeft ook maar F1 2016 gekocht (ps4 ) van het weekend, samen met carreer aan de gang , hij zat nog bij fp2 in Australië , hij had alleen 100 % races geselecteerd , dan ben je even bezig .. Maar met een controller spelen viel me erg meequote:Op maandag 22 augustus 2016 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb net toch een chaos race gehad in rusland![]()
![]()
Bij de start 2 dikke crashes waardoor er een safety car moest komen. Toen die eindelijk weg was liet Bottas zijn motor ontploffen en ik had mooi een stop gemaakt tijdens de safety car periode en ging van 10 naar de 2de plek. Wat een race.![]()
![]()
![]()
Zo doe ik het ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:06 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Oh ja dan is het logischik probeer echt die practice doelen te halen, full Q123 en 50% race:P dan duurt het wel ff.
Tjaaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb nu na 10 races geen enkele safetycar gehad. Alleen VSC die nog geen half rondje duurt op Extreme 25%. Hoe kan dit toch
Dat is wel jammer ja dat die niet opgeslagen kunnen worden. Mijn PC trekt het ook niet echt goed als ik wil recorden met OBS terwijl het met andere race games prima werkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef nils7 het volgende:
Hoe nemen jullie trouwens die gehele race op?
Die replay kan je niet opslaan (PS4).
Dit zou ik ook wel willen wetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef nils7 het volgende:
FFB is wel wat verbeterd sinds 2015. In 2015 had ik vaak dat ik geen goede feefback kreeg zodra je de limiet bereikte. Dan had je soms wel eens dat je erover heen ging zonder dat je er erg in had en de wagen zomaar ineens kwijt was. In 2016 is dat een stuk beter aan te voelen. Physics en FFb zijn nog steeds niet geweldig maar het is overtuigend genoeg voor een game als dit. Ik heb 2010, 2011, 2015 en 2016 gespeeld en deze is zeker de beste tot nu toe die ik gespeeld heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:26 schreef Sjouveur het volgende:
Ik wilde eigenlijk op minder legale wijze het spel eerst uittesten op de pc met m'n G27, maar het schijnt dat er een enorm goede beveiliging op het spel zitNu toch maar het spel aangeschaft mede op basis van de goede ervaringen die ik hier lees, waarvoor dank! De eerste ervaring (komende vanaf Assetto Corsa) is erg goed, met het stuur op de juiste instellingen rijdt het prima weg!
Volgens mij is er een programma vanuit ps4 waarmee je kan streamen naar je PC , en dat kan je dan op je PC recorden. Maar ik weet het niet zeker, want ik ben geen PS gamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:19 schreef nils7 het volgende:
Probeer het programma plays.tv eens, dat begint automatisch met recorden zodra je een game opstart. De clips kan je zelf bewerken op je eigen pc (met bijvoorbeeld sony vegas) of uploaden naar die site. Met dat programma heb ik veel minder FPS verlies dan met OBSquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja dat die niet opgeslagen kunnen worden. Mijn PC trekt het ook niet echt goed als ik wil recorden met OBS terwijl het met andere race games prima werkt.
Volgens mij heb ik dat zelfs al op mijn pc staan dus zal het daar eens mee proberen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:37 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Volgens mij is er een programma vanuit ps4 waarmee je kan streamen naar je PC , en dat kan je dan op je PC recorden. Maar ik weet het niet zeker, want ik ben geen PS gamer
[..]
Probeer het programma plays.tv eens, dat begint automatisch met recorden zodra je een game opstart. De clips kan je zelf bewerken op je eigen pc (met bijvoorbeeld sony vegas) of uploaden naar die site. Met dat programma heb ik veel minder FPS verlies dan met OBS
Doe je echt leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren had ik het over die chaos (tijdens de start) race in Sochi. En ik had dat ook opgenomen en heb het nu bewerkt en op youtube gezet:
Voor de mensen die niet naar mijn gezever in het begin willen luisteren.![]()
![]()
De race begint op 1:48
Heb ik ook al een keer gehad. Best apart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:26 schreef Tassendief het volgende:
Oke in Q3 hebben 2 rijders een tijd gezet ik en Lewis Hamilton
Heeeeuhj ouwe rossdale.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:50 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie overal lovende kritieken over deze game, dus ik ga hem zo na mijn werk ook maar eens oppikken. Hopelijk stukken beter dan 2015
Seizoen 1 nog?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
Gisteren had ik het over die chaos (tijdens de start) race in Sochi. En ik had dat ook opgenomen en heb het nu bewerkt en op youtube gezet:
Voor de mensen die niet naar mijn gezever in het begin willen luisteren.![]()
![]()
De race begint op 1:48
Ik ben op dit moment met een review van de game bezig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe is het spel online? Veel mogelijkheden?
Omdat je best wat upgrades hebt bij Rusland al.quote:
Oh ja zo. Ik zit in inderdaad in mijn 2de seizoen bij Force india.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Omdat je best wat upgrades hebt bij Rusland al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |