Ja oke maar wat zouden ze precies met een multiplayer moeten doen dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.
Denk dat daar de community ook te klein voor is helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
Nee niks unlocken maar gewoon een laddersysteem en toernooien etc.
Als je van hotlappen houd zit er wel een goede timetrial mode in. Kan je zien hoe je het doet op de wereld ranglijst.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.
F1 is samen met voetbal de grootste kijksport in de wereld dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk dat daar de community ook te klein voor is helaas.
Al zat er in f1 2010 11 en 12 volgens mij wel online rank systeem in.
Ja dat wel maar de games zijn minder populair. Als je kijkt naar FIFA bijvoorbeeld. Aan de andere kant werkt Codemasters ook met een klein team aan deze game in verhouding tot EA met hun FIFA. Codemasters besteed niet zoveel geld en tijd aan online.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
F1 is samen met voetbal de grootste kijksport in de wereld dus dat zal wel meevallen.
Jaa haha.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude
Je hebt hem vast voor de xbox of niet?
Manor -> Sauber.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef Rossdale het volgende:
Ding rijdt zonder upgrades wel echt als een baksteen zeg. Kolere
Wel realistisch in dat opzicht
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah eerste race met de Manor gekwalificeerd op de 12e plek
Ik dacht ik begin even op hard ipv expert maar misschien toch iets te makkelijkEven afwachten hoe de race verloopt
Dit viel mij ook op. Ook heb ik aardig moeite om de trainingsprogramma's te voltooien op legendary. In china zit ik voor de tyrewear ongeveer exact op de target time, waardoor ik er telkens net in of net buiten val. Qualy pace kom ik gewoon te kort maar in de race kan ik dan wel weer naar voren rijden. Het kan ook aan mij of de setup liggen maar heb wel het idee dat de balans daarin wat beter kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.
Dat idee kreeg ik ook jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jaa haha.
Heb inmiddels wel een ps4 mja.![]()
Ik rij op hard.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:31 schreef Rossdale het volgende:
Die tyre wear testprogramma's heb ik gisteren maar overgeslagen, die lukken me echt totaal nietAls ik buiten het rode gebied wil blijven dan rij ik een rondetijd die meer dan een seconde te langzaam is
Ik ga de moeilijkheid inderdaad maar opschroeven. Gisteren in Bahrein en China een race gewonnen en in Sochi op het podium.... met een Manor.
Kun je de moeilijkheid halverwege een seizoen nog veranderen eigenlijk, of moet ik dan opnieuw beginnen?
Je kunt het zelfs per sessie veranderen als je wilt. Dan moet je even terug naar main menu en dan weer je carrière starten. Dan kan je opnieuw de moeilijkheidsgraad instellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:31 schreef Rossdale het volgende:
Die tyre wear testprogramma's heb ik gisteren maar overgeslagen, die lukken me echt totaal nietAls ik buiten het rode gebied wil blijven dan rij ik een rondetijd die meer dan een seconde te langzaam is
Ik ga de moeilijkheid inderdaad maar opschroeven. Gisteren in Bahrein en China een race gewonnen en in Sochi op het podium.... met een Manor.
Kun je de moeilijkheid halverwege een seizoen nog veranderen eigenlijk, of moet ik dan opnieuw beginnen?
Vanavond dat maar eens proberen danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik rij op hard.
Maar als je de eerste helft van je rondje rustig rijdt dan blijft ie in het paars en kan je het tweede helft van je rondje vlammen (soort van dan).
Thanks! Dan ga ik vanavond verder op Expertquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je kunt het zelfs per sessie veranderen als je wilt. Dan moet je even terug naar main menu en dan weer je carrière starten. Dan kan je opnieuw de moeilijkheidsgraad instellen.
Man man man, wat een racequote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef Fopje het volgende:
Ben gisteravond toch maar mn career begonnen. Wilde eigenlijk wachten tot na mn vakantie maar dat is me niet gelukt.
Met met Manor op Expert, no assists en cockpit view. Gisteren training gehad en kwalificatie.
Doel was om voor Werhlein te eindigen in de kwali. Dat lukte me met 4 duizendste van een seconde. Vanmiddag start ik de race van af plekkie 21.
Ben benieuwd
Monaco lijkt me zo gruwelijk frustrerend. Ik denk dat ik daar heeel vaak de pits in mag komen voor een nieuwe voorvleugel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Expert is een goede moeilijkheidsgraad merk ikMet de Manor in Spanje twaalde kunnen worden en in Monaco (wat ik na al die jaren nog steeds niet goed kan) 21e.
In Monaco had ik gekozen voor de hardste compound omdat ik er vanuit ging dat er wel wat SC's zouden zijn. Maar helemaal niets, een keer een gele vlag en dat was het. Strategie werkte dus voor geen meter en met moeite kon ik alleen nog een Sauber achter me houden.
Spel is zoveel beter dan voorgaande versies, eindelijk
niet sturen tijdens het remmenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef King_Merc het volgende:
Net Spanje gedaan, 7de geworden, had makkelijk 3de kunnen worden, maar m'n laatste setje sleten veel te hard, (iemand een idee hoe ik dat minder krijg met bijvoorbeeld setup werk ? ) uit eindelijk zij. De Toro Rosso,s 3de en 4de geworden met een 1 stopper.. Ze staan nog maar 3 punten achter op redbull, 64 om 67 punten..
En dan krijgt Hamilton de driver of the day award..
Dit stoorde mij al jarenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Monaco lijkt me zo gruwelijk frustrerend. Ik denk dat ik daar heeel vaak de pits in mag komen voor een nieuwe voorvleugel.
Als je nu een klein beetje schade hebt aan je voorvleugel maar je wil er mee door rijden heb je daar de keuze niet voor en vervangen ze hem bij de volgende stop.
Ze gaan het patchen dan je straks kan kiezen of je een nieuwe vkeuegl wil. Lijkt me ook wel nice.
Net zoals Rosberg dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
niet sturen tijdens het remmen
Oefenen. Ik vind de eerste paar bochten ook altijd lastigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Pole trainen, heb je met een slechte start er max 2 voor je zitten. Die ontwijken lukt meestal wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Veel oefenen en ervaring op doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef Tassendief het volgende:
Alonso heeft bij mij een tijd van 00:55.827
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan.![]()
Hoe doet hij hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plekquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Fopje het volgende:
Zojuist mijn 2e race uitgereden, Bahrein
Ik werd 19e net een halve seconde achter mn teamgenoot Wehrlein. Was wel weer een mooi gevecht. Nu met vakantie, kan niet wachten om met China te beginnen als ik weer terug ben
Is toch mooiquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |