abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164790411
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:00 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik ben op dit moment met een review van de game bezig.

Ik zal die zo plaatsen hier en kan je hem eventueel bekijken.
Maar om alvast antwoord te geven. Je hebt een paar modes online. Je een paar korte races doen maar ook een 25% races met random mensen daarnaast kan je je eigen race online opzetten en je kan eventueel online co op season doen.
Is online met een rankingsysteem?
pi_164790640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:12 schreef wvsnl het volgende:
In hoeverre kan je als totale noob, die 0.0 verstand heeft van hoe die auto in elkaar zit dit spel leuk spelen?

Lijkt mij namelijk wel heel tof, maar ik heb dus de ballen verstand van hoe ik mijn auto moet afstellen.

F1 volg ik wel sinds kort dus de sport ken ik licht.
Je kan echt helemaal op je eigen niveau dit spel spelen.
pi_164790649
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is online met een rankingsysteem?
Nee of ik moet het niet gezien hebben.
pi_164790662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:24 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Nee of ik moet het niet gezien hebben.
Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.
pi_164790671
Trouwens die is mijn mening over de game en eventueel kunnen mensen dit bekijken die aan het twijfelen zijn of ze deze game wel of niet moeten halen.

Ben ook benieuwd hoe andere er over denken. :)
pi_164790927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hmm dan is het een waardeloze multiplayer. Zit dan weinig tot geen uitdaging in neem ik aan.
Ja oke maar wat zouden ze precies met een multiplayer moeten doen dan?
Als ze een systeem maken waar in je dingen kan unlocken dan is er voor mensen die weinig spelen ook niks aan en hebben no lifers alleen maar voordeel.

Het is geen COD zeg maar.

Deze game moet het vooral hebben van de career mode en als je wilt kan je natuurlijk gewoon co op met vrienden ofzo.
pi_164790936
Nee niks unlocken maar gewoon een laddersysteem en toernooien etc.
pi_164790977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:37 schreef Poepz0r het volgende:
Nee niks unlocken maar gewoon een laddersysteem en toernooien etc.
Denk dat daar de community ook te klein voor is helaas.

Al zat er in f1 2010 11 en 12 volgens mij wel online rank systeem in.
pi_164791066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als je van hotlappen houd zit er wel een goede timetrial mode in. Kan je zien hoe je het doet op de wereld ranglijst.
pi_164791091
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:39 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Denk dat daar de community ook te klein voor is helaas.

Al zat er in f1 2010 11 en 12 volgens mij wel online rank systeem in.
F1 is samen met voetbal de grootste kijksport in de wereld dus dat zal wel meevallen.
pi_164791146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

F1 is samen met voetbal de grootste kijksport in de wereld dus dat zal wel meevallen.
Ja dat wel maar de games zijn minder populair. Als je kijkt naar FIFA bijvoorbeeld. Aan de andere kant werkt Codemasters ook met een klein team aan deze game in verhouding tot EA met hun FIFA. Codemasters besteed niet zoveel geld en tijd aan online.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:21:33 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164791802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:58 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Heeeeuhj ouwe rossdale. :D
Dude :D

Je hebt hem vast voor de xbox of niet? :(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_164792186
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dude :D

Je hebt hem vast voor de xbox of niet? :(
Jaa haha.
Heb inmiddels wel een ps4 mja. ;( :D
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:50:23 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164792321
Bwoah eerste race met de Manor gekwalificeerd op de 12e plek :D

Ik dacht ik begin even op hard ipv expert maar misschien toch iets te makkelijk :P Even afwachten hoe de race verloopt
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:51:10 #260
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164792339
Ding rijdt zonder upgrades wel echt als een baksteen zeg. Kolere :')

Wel realistisch in dat opzicht
pi_164794608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:51 schreef Rossdale het volgende:
Ding rijdt zonder upgrades wel echt als een baksteen zeg. Kolere :')

Wel realistisch in dat opzicht
Manor -> Sauber.

btw ik rijd ook op expert.
Vorige delen altijd op legend maar dat lukt nu nog even niet. :')
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:43:26 #262
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164797456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah eerste race met de Manor gekwalificeerd op de 12e plek :D

Ik dacht ik begin even op hard ipv expert maar misschien toch iets te makkelijk :P Even afwachten hoe de race verloopt
Races zijn makkelijker dan qually heb ik gemerkt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164799850
In de regen een quali om duizendsten met mijn teamgenoot. Wat een heerlijk spel en eindelijk de juiste settings gevonden dat ik precies rijd op de plek waar jr hoort, soms uitschieters naar boven en soms valt het wat tegen :)
pi_164805179
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dit viel mij ook op. Ook heb ik aardig moeite om de trainingsprogramma's te voltooien op legendary. In china zit ik voor de tyrewear ongeveer exact op de target time, waardoor ik er telkens net in of net buiten val. Qualy pace kom ik gewoon te kort maar in de race kan ik dan wel weer naar voren rijden. Het kan ook aan mij of de setup liggen maar heb wel het idee dat de balans daarin wat beter kan.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:31:17 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164805466
Die tyre wear testprogramma's heb ik gisteren maar overgeslagen, die lukken me echt totaal niet :X Als ik buiten het rode gebied wil blijven dan rij ik een rondetijd die meer dan een seconde te langzaam is :')

Ik ga de moeilijkheid inderdaad maar opschroeven. Gisteren in Bahrein en China een race gewonnen en in Sochi op het podium.... met een Manor.

Kun je de moeilijkheid halverwege een seizoen nog veranderen eigenlijk, of moet ik dan opnieuw beginnen?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:32:08 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164805472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dat idee kreeg ik ook ja :Y
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:32:56 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164805479
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:45 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Jaa haha.
Heb inmiddels wel een ps4 mja. ;( :D
Waarom dat dan? :D
  woensdag 24 augustus 2016 @ 08:49:16 #268
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164805624
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:31 schreef Rossdale het volgende:
Die tyre wear testprogramma's heb ik gisteren maar overgeslagen, die lukken me echt totaal niet :X Als ik buiten het rode gebied wil blijven dan rij ik een rondetijd die meer dan een seconde te langzaam is :')

Ik ga de moeilijkheid inderdaad maar opschroeven. Gisteren in Bahrein en China een race gewonnen en in Sochi op het podium.... met een Manor.

Kun je de moeilijkheid halverwege een seizoen nog veranderen eigenlijk, of moet ik dan opnieuw beginnen?
Ik rij op hard.
Maar als je de eerste helft van je rondje rustig rijdt dan blijft ie in het paars en kan je het tweede helft van je rondje vlammen (soort van dan).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164805729
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:31 schreef Rossdale het volgende:

Je kunt het zelfs per sessie veranderen als je wilt. Dan moet je even terug naar main menu en dan weer je carrière starten. Dan kan je opnieuw de moeilijkheidsgraad instellen.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 09:58:19 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164806515
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 08:49 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik rij op hard.
Maar als je de eerste helft van je rondje rustig rijdt dan blijft ie in het paars en kan je het tweede helft van je rondje vlammen (soort van dan).
Vanavond dat maar eens proberen dan :) Kijken of dat werkt.

Hij staat nu ook op hard. De eerste race reed ik net in de top 10 omdat ik even moest wennen maar daarna steeds strijden om pole en de winst. Niet helemaal realistisch in een Manor. Mijn rivaal is nu ook al Vettel :')

quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 09:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Je kunt het zelfs per sessie veranderen als je wilt. Dan moet je even terug naar main menu en dan weer je carrière starten. Dan kan je opnieuw de moeilijkheidsgraad instellen.
Thanks! Dan ga ik vanavond verder op Expert
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:15:12 #271
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164806861
Ben gisteravond toch maar mn career begonnen. Wilde eigenlijk wachten tot na mn vakantie maar dat is me niet gelukt.

Met met Manor op Expert, no assists en cockpit view. Gisteren training gehad en kwalificatie.

Doel was om voor Werhlein te eindigen in de kwali. Dat lukte me met 4 duizendste van een seconde. Vanmiddag start ik de race van af plekkie 21.

Ben benieuwd *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:26:47 #272
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164818741
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:15 schreef Fopje het volgende:
Ben gisteravond toch maar mn career begonnen. Wilde eigenlijk wachten tot na mn vakantie maar dat is me niet gelukt.

Met met Manor op Expert, no assists en cockpit view. Gisteren training gehad en kwalificatie.

Doel was om voor Werhlein te eindigen in de kwali. Dat lukte me met 4 duizendste van een seconde. Vanmiddag start ik de race van af plekkie 21.

Ben benieuwd *O*
Man man man, wat een race :D

Vooral het 2e deel was erg chaotisch. Ik lag 17e achter Erricson toen er opeens een Safety Car kwam, iedereen snel de pits in.

De volgende ronde nog onder de safety car trapt erricson keihard op zijn rem, kapotte voorvleugel en wederom de pits in. Toen remde ik net te laat in de pit entry, dus had ik een drive through aan mijn broek hangen.

Toen de safety car weg ging gelijk 5 sec stop en go ivm negeren blauwe vlaggen _O- Ik was te geconcentreerd voor me bezig.

Gelukkig was ik niet de enige met penalties, en kon ik net voor het einde van de race Wehrlein nog inhalen na een gruwelijk gevecht, uiteindelijk werd ik 18e van de 19.

Als elke race zo gaat... _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164821495
Net wel wat foutjes gezien hoor:

- ingehaald worden tijdens SC ronde zonder gevolgen;
- auto's die door me heen rijden als in een soort ghost modus;
- een soort ghost modus zicht tijdens de start;
- ik crash bij de start, gebruik flashback en precies hetzelfde gebeurt zonder dat ik erbij betrokken ben ...

:N :N :N :

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2016 20:18:57 ]
pi_164827455
Net Spanje gedaan, 7de geworden, had makkelijk 3de kunnen worden, maar m'n laatste setje sleten veel te hard, (iemand een idee hoe ik dat minder krijg met bijvoorbeeld setup werk ? ) uit eindelijk zij. De Toro Rosso,s 3de en 4de geworden met een 1 stopper.. Ze staan nog maar 3 punten achter op redbull, 64 om 67 punten..

En dan krijgt Hamilton de driver of the day award..
pi_164827642
Ik wil die F1 stuur addon voor mn T300 base :(
Die krijg ik misschien van Brennie voor mn verjaardag. O+
Althans ik heb het een keer laten vallen zegmaar. :)
Ik ben nog lang niet jarig :'( :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164831964
Net ronde 3 in China gedaan op legendary in de mclaren. Gestart als 12e en gegaan voor een 2 stopper s-s-m. Had 12e gekwalificeerd 5 tienden achter Alonso die op p9 stond. De race ging een stuk beter ben als 4e gefinisht. In ronde 23 stond ik nog 3e toen Vettel aansluitte. Heb hem nog een rondje achter me kunnen houden maar daarna was die weg.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 09:14:07 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164835443
Expert is een goede moeilijkheidsgraad merk ik :Y Met de Manor in Spanje twaalde kunnen worden en in Monaco (wat ik na al die jaren nog steeds niet goed kan) 21e.

In Monaco had ik gekozen voor de hardste compound omdat ik er vanuit ging dat er wel wat SC's zouden zijn. Maar helemaal niets, een keer een gele vlag en dat was het. Strategie werkte dus voor geen meter en met moeite kon ik alleen nog een Sauber achter me houden.

Spel is zoveel beter dan voorgaande versies, eindelijk _O_
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:43:02 #278
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164837890
quote:
3s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 09:14 schreef Rossdale het volgende:
Expert is een goede moeilijkheidsgraad merk ik :Y Met de Manor in Spanje twaalde kunnen worden en in Monaco (wat ik na al die jaren nog steeds niet goed kan) 21e.

In Monaco had ik gekozen voor de hardste compound omdat ik er vanuit ging dat er wel wat SC's zouden zijn. Maar helemaal niets, een keer een gele vlag en dat was het. Strategie werkte dus voor geen meter en met moeite kon ik alleen nog een Sauber achter me houden.

Spel is zoveel beter dan voorgaande versies, eindelijk _O_
Monaco lijkt me zo gruwelijk frustrerend. Ik denk dat ik daar heeel vaak de pits in mag komen voor een nieuwe voorvleugel.

Als je nu een klein beetje schade hebt aan je voorvleugel maar je wil er mee door rijden heb je daar de keuze niet voor en vervangen ze hem bij de volgende stop.

Ze gaan het patchen dan je straks kan kiezen of je een nieuwe vkeuegl wil. Lijkt me ook wel nice.
pi_164838111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 22:27 schreef King_Merc het volgende:
Net Spanje gedaan, 7de geworden, had makkelijk 3de kunnen worden, maar m'n laatste setje sleten veel te hard, (iemand een idee hoe ik dat minder krijg met bijvoorbeeld setup werk ? ) uit eindelijk zij. De Toro Rosso,s 3de en 4de geworden met een 1 stopper.. Ze staan nog maar 3 punten achter op redbull, 64 om 67 punten..

En dan krijgt Hamilton de driver of the day award..
niet sturen tijdens het remmen
pi_164838599
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:43 schreef Fopje het volgende:

[..]

Monaco lijkt me zo gruwelijk frustrerend. Ik denk dat ik daar heeel vaak de pits in mag komen voor een nieuwe voorvleugel.

Als je nu een klein beetje schade hebt aan je voorvleugel maar je wil er mee door rijden heb je daar de keuze niet voor en vervangen ze hem bij de volgende stop.

Ze gaan het patchen dan je straks kan kiezen of je een nieuwe vkeuegl wil. Lijkt me ook wel nice.
Dit stoorde mij al jaren :Y
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')