Net zoals Rosberg dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
niet sturen tijdens het remmen
Oefenen. Ik vind de eerste paar bochten ook altijd lastigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Pole trainen, heb je met een slechte start er max 2 voor je zitten. Die ontwijken lukt meestal wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.
Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Veel oefenen en ervaring op doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef Tassendief het volgende:
Alonso heeft bij mij een tijd van 00:55.827
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan.![]()
Hoe doet hij hetquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plekquote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Fopje het volgende:
Zojuist mijn 2e race uitgereden, Bahrein
Ik werd 19e net een halve seconde achter mn teamgenoot Wehrlein. Was wel weer een mooi gevecht. Nu met vakantie, kan niet wachten om met China te beginnen als ik weer terug ben
Is toch mooiquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plek
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |