abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:29:13 #281
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164838958
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:52 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

niet sturen tijdens het remmen
Net zoals Rosberg dus :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 14:34:56 #282
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164842433
Jammer dat je niet kan kiezen om je ERS op een bepaald gedeelte los te laten.
Bijvoorbeeld in de DRS zone.
Ja je kan je engine rijk zetten (wel fijn dat je de hoeveelheid fuel kan kiezen voor de start, ik pak altijd +3 laps) maar dat is niet alles.

Daarnaast is het wel een heel gepiel met alle settings tijdens het rijden, kan je zeggen dat F1 coureurs dat ook moeten kunnen. Maar strategie dingen dat doet het team natuurlijk.
Jammer dat je dat niet in het pauze menu, desnoods ook, kan aanpassen (of ik kijk scheef).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164843795
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.

Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Of saté?
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:21:50 #284
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164844414
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 15:49 schreef De-Hamster het volgende:
Dit is mijn allereerste F1 game. Ik kan als ik alleen op de baan zit best mooie tijden neerzetten. Alleen ik heb nu een race of 5/10 geprobeerd, maar ik heb enorm veel moeite met het overige verkeer bij de start. Als ik met de drukte meega, wil ik altijd veel later remmen bij de bochten dan de AI doet. Ik ben al een paar keer achterop de AI geknald.

Als ik teveel afstand neem kom ik er niet meer bij in de buurt. Is dit gewoon een kwestie van oefenen of kan ik dit op een of andere manier anders doen?
Oefenen. Ik vind de eerste paar bochten ook altijd lastig :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 16:40:48 #285
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164844822
quote:

Pole trainen, heb je met een slechte start er max 2 voor je zitten. Die ontwijken lukt meestal wel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164845762
quote:

Veel oefenen en ervaring op doen :P

Ik doe al een jaar of 8 aan sim racen en weet 9 van 10 keer wel uit de problemen te blijven met de start. Gewoon een kwestie van rustig aan doen met de start, anticiperen op de rijders om je heen. Doordat iedereen dan nog zo dicht op elkaar zit moet je idd de 1e ronde iig altijd wat eerder remmen. Vooral als je net begint zou ik niet te agressief zijn bij de start. Beter wat ruimte laten en eventueel een plekje verliezen dan een alles of niks divebomb op 2 a 3 rijders omdat ze dan nog eerder remmen. Na 1 of 2 rondjes raakt het veld een beetje gesetteld en zijn je banden op temperatuur en kun je gaan aanvallen.
pi_164849449
Altijd de binnenkant nemen en redelijk vroeg remmen (een paar meter eerder dan je verder in de race doet , werkt bij mij altijd :) ,

En voor een beginner handig om de racing line aan te zetten :)
pi_164865758
Rusland ging minder goed dan gehoopt. Gekwalificeerd als 10e, Alonso als 6e. In de race uiteindelijk 12e geworden na een lang gevecht met Grosjean en Hulkenberg dus geen punten helaas.

En me eerste rivalry verloren van Alonso met 29 - 30. Terwijl ik al 26 punten had en meneer Alonso nog op 0 stond :')
pi_164883393
Alonso heeft bij mij een tijd van 00:55.827 :')
pi_164887361
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 01:16 schreef Tassendief het volgende:
Alonso heeft bij mij een tijd van 00:55.827 :')
Honda heeft de motor flink geüpgraded dan. :D _O_
pi_164887639
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:14 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Honda heeft de motor flink geüpgraded dan. :D _O_
Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2 _O_
pi_164888056
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:32 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Alonso was zo snel dat er geen tijd was in sector 2 _O_
Hoe doet hij het :o
pi_164889309
Zo straks een race gedaan op Spa (25% ) sta ik op pole vergeet ik de manual start... :') bij eau rouge lag ik dus 15de...
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:37:44 #294
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164920110
Zojuist mijn 2e race uitgereden, Bahrein _O_

Ik werd 19e net een halve seconde achter mn teamgenoot Wehrlein. Was wel weer een mooi gevecht. Nu met vakantie, kan niet wachten om met China te beginnen als ik weer terug ben :@
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_164921246
Degene die Monaco zonder schade en extra pitstops uit weet te rijden is echt een koning. Wat is die moeilijk zeg 😮
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:17:38 #296
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164923425
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Fopje het volgende:
Zojuist mijn 2e race uitgereden, Bahrein _O_

Ik werd 19e net een halve seconde achter mn teamgenoot Wehrlein. Was wel weer een mooi gevecht. Nu met vakantie, kan niet wachten om met China te beginnen als ik weer terug ben :@
Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plek :(
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:42:12 #297
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_164924535
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 21:17 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Idem, maar dan met Renault. Op expert dus nadat hard te makkelijk was. Practice super lastig op Bahrein, vooral banden sparen. Kwalificatie naar Q2 en magnussen achter me gelaten. Op de super soft band gestart vanaf plek 16. Moest snel naar binnen door slijtage, maar lag toen 8e. Ronde 12 kreeg ik een alternatieve strategie om vijf ronden op de SS rond te rijden. Ik dacht, doe eens gek, ga ermee in. Resultaat was desastreus. Compleet uit de flow en niet sneller dan op de softs dus eigenlijk 20 seconden weg gegooid. Na mijn laatste pitstop voor medium kwam ik achter Magnussen terug, maar vijf ronden voor het einde kreeg ik de focus terug en kon ik hem verschalken. Werhlein kwam met zijn SS nog wel langs zij toen Hamilton me lapte. Eindresultaat een schamele 20e plek :(
Is toch mooi _O_

Te makkelijk is ook niet leuk, expert is echt prima voor mij.

Het leukste is als je gewaagd ben aan je teammaat.
  zondag 28 augustus 2016 @ 22:48:17 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_164927292
Op expert rij ik in de kwalificatie rond P15 met de Manor en elke race eindig ik nu P5 - P10. Het is enorm knokken maar goed te doen.

De stap naar de volgende moeilijkheidsgraad is echt te hoog. Dan rij ik echt kansloos achteraan. Dan lijkt mijn Manor op die van vorig jaar qua snelheid :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_164927852
Ik dacht dat heavy rain gelijk stond aan wet banden. Blijkbaar niet dus. 5 ronden in heavy rain gereden en de AI waren allemaal sneller op intermediate dan ik op wet..
pi_164937566
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
pi_164944133
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.

Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.

Mis ik iets of?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')