Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om een besloten lobby aan te maken waar iedereen met 't wachtwoord in kan stappen?
een 50% race tussen FP3 en de Q dood de tijd lekker
Ik vind het wel een tof idee met die timetrialsquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ookmaar mijn idee kan je op meerdere platformen doen, en je bent niet gebonden aan een tijd waarop iedereen dan aanwezig is
Vind het een goed ideequote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk ookmaar mijn idee kan je op meerdere platformen doen, en je bent niet gebonden aan een tijd waarop iedereen dan aanwezig is
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een tof idee met die timetrials
Dit idd, maakt het wat meer vrijblijvender en toegankelijker. Zal tegen die tijd wel een paar pogingen wagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:44 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kan die vriend een foto maken of iets? Dan kunnen mensen met die foto proberen bij andere MMquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:49 schreef maniack28 het volgende:
Volgens een vriend van mij heeft MediaMarkt (volgens mij Rotterdam) hem in de schappen staan.
Ik ga zelf naar MM Utrecht zo, want ben vrij. Dus als het klopt maak ik daar wel een foto!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Kan die vriend een foto maken of iets? Dan kunnen mensen met die foto proberen bij andere MM
Winkel + info? Als je hem hebt opgehaald kan je dan een foto maken van de bon zonder sommige gegevens uiteraard die van jezelf zijn.quote:
Schiet op! Dan kan ik zo evt. ook naar MM Utrecht (Hoog Catharijne, zijn dr 2 lol) hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik ga zelf naar MM Utrecht zo, want ben vrij. Dus als het klopt maak ik daar wel een foto!
Ik kreeg vanochtend vroeg een mail dat ie verzonden was naar de winkel, maar ik neem aan dat winkels hem allang op voorraad hebben liggen en dat dit een standaard mailtje wasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:45 schreef lord_bono het volgende:
De bestelling van de MM webshop komt morgen pas
Hij is nu aan het kijken of hij hem mag verkopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Schiet op! Dan kan ik zo evt. ook naar MM Utrecht (Hoog Catharijne, zijn dr 2 lol) haha. Kan evt ook naar die bij The Wall, maar daz verder
.
Winkel is next level bonnetje kreeg ik niet mee aangezien ik het spel al had betaald.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:30 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Winkel + info? Als je hem hebt opgehaald kan je dan een foto maken van de bon zonder sommige gegevens uiteraard die van jezelf zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is nu aan het kijken of hij hem mag verkopen
Ik hoop dat MM Utrecht ja zegtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:56 schreef vaagjunior het volgende:
ah jammernaja in ieder geval veel plezier en bedankt voor de moeite :p we wachten wel even het oordeel van MM utrecht af.
Yep en ook nog Deus Ex en mss Madden halen volgende week naast Asseto..... waaaaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef nils7 het volgende:
Vorige week NMS gekocht, nu dan F1 en volgende week komt Assetto Corsa.
AC is er toch al lang en breed? Of heb je die nog altijd niet?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:20 schreef nils7 het volgende:
Vorige week NMS gekocht, nu dan F1 en volgende week komt Assetto Corsa.
AC console release is volgende weekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:27 schreef Geralt het volgende:
AC is er toch al lang en breed? Of heb je die nog altijd niet?
Niet in de Renault iig. Was mij inderdaad wel al opgevallen in een gameplay filmpje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Je hebt um dus meegekregen..... Gingen ze um ook in de winkel leggen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef maniack28 het volgende:
Zwaar minpunt. Bij hoge revs in 5-8 bij sommige auto's een zeer irriterende piep te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |