quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
nee flikker maar op met je frassology
Heeft het ook 10 geboden?quote:
Deadprez kan ook op de blacklistquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Leden:
Frozen-assassin
Deadprez
Der_Mann
Blacklist:
Pinvrouw
Nee, hij is beetje recalcitrant nu maar komt wel weer terugquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deadprez kan ook op de blacklist
Lekker makkelijk, I'm inquote:
je bent een goede profeetquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, hij is beetje recalcitrant nu maar komt wel weer terug
Geerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
GVD geen terig geerd praktijken hier
PVV is love, PVV is lifequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
GVD geen terig geerd praktijken hier
Vieze sektequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, hij is beetje recalcitrant nu maar komt wel weer terug
Ik blijf hierquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga toch lekker daar posten
Optyfenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga toch lekker daar posten
maar je moet frass aanbiddenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou eerder dp aanbidden dan geeerd
gast t boeit echt niemand ietsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu gaan jullie allemaal proberen mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
Wil fylax niet met je spelen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu proberen jullie mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
Ik denk ook dat fylax hem weg gestuurd heeftquote:
gast tyf opquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / [CAFÉ deadprez] WOV #00001 - Alleen nog maar pep
Ik ga daar postenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / [CAFÉ deadprez] WOV #00001 - Alleen nog maar pep
Ten eerste is het Alberto en ten tweede is er geen plan om je weg te pesten maar die fyfy houding gaat niet meewerken ben ik bang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu proberen jullie mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
jij leeft toch ook nogquote:
mensen zeiden dat je od had gedaanquote:
hahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen zeiden dat je od had gedaan
kennis van me uit kliniek heeft od gedaan he vorige week, gewoon dood
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen zeiden dat je od had gedaan
kennis van me uit kliniek heeft od gedaan he vorige week, gewoon dood
en hoe was je ook al weer voordat je straight edge wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik ben straight edge, ik ga niet dood
Door in een kliniek te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?
ja leukquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
WAt is er GOD? er is nu zelfs een banner gemaakt speciaal voor jou
Toen had ik dood moeten zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe was je ook al weer voordat je straight edge was
Bobquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?
jij postte toch in cafe geerd, dat hoor jij te wetenquote:
Alleen eerste paar delen.. alleen 2 mensen mochten mij daar dus ben ik maar hier gekomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij postte toch in cafe geerd, dat hoor jij te weten
snap ik, hier is het veel leukerquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Alleen eerste paar delen.. alleen 2 mensen mochten mij daar dus ben ik maar hier gekomen
wat voor allochtoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
sws, je bent allochtoon dus dan ben je in cafe geerd al niet welkom
syriër geloof ik, ofnie fokerquote:
...quote:
hahahquote:
Weenie vind je inso overkomen als Bob?quote:
o ja dat is de enige reden waardoor mensen in een kliniek komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaafd raken?
Jezus, jij bent niet de slimste
Het is dan ook een omslachtige manier om jou het hele verhaal op te laten dissen, genie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaafd raken?
Jezus, jij bent niet de slimste
quote:
afkickkliniek kom je niet als jeniet verslaafd bent he halfiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat is de enige reden waardoor mensen in een kliniek komen
Ja, bob zit niet in de verslavingszorg, maar dat wil er bij veel mensen niet in want hij gebruikt drugs en heeft issues dus junkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij is waar Bob af en toe zit iets anders.
jeh sad jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bob is er ook gewoon soms hier
Wat altijd genant is, treurig zelfs
Bob is een halvegare.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, bob zit niet in de verslavingszorg, maar dat wil er bij veel mensen niet in want hij gebruikt drugs en heeft issues dus junk
Zodra hij zijn lolbertarische riedel afsteekt komt het in de buurt van bob's paralelle werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weenie vind je inso overkomen als Bob?
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatriequote:
Duidelijke vervalsingquote:
neh, zelfs lolbertariërs zijn normaal vergeleken met die shitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zodra hij zijn lolbertarische riedel afsteekt komt het in de buurt van bob's paralelle werkelijkheid.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatrie
echt ehquote:
Ik vraag me af hoe the fuck dat kan. Dan heb je echt best eh aparte oudersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatrie
Slim.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zelfs lolbertariërs zijn normaal vergeleken met die shit
en inso en ik praten maar gwn niet meer echt over politiek
dat dat enorm meespeelt bij hemquote:
Wat nou remqo heeft die via pm naar mij gestuurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
altijd weer die allochtonen
Loop ook al vanaf jong meisje bij psycholoog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe the fuck dat kan. Dan heb je echt best eh aparte ouders
wat, hoe kunnen ouders daar iets aan doen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal wel van de Beverwijkse Bazaar komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
altijd weer die allochtonen
Of je hebt gewoon een geboren psychiatrische afwijking?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar wil ik weer een keer heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zal wel van de Beverwijkse Bazaar komen
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, hoe kunnen ouders daar iets aan doen dan?
...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderen
je wordt bozig, blijkbaar ligt het gevoelig. maar even los van je stoere praat, je had het over een kliniek, nu pas zeg je specifiek afkickkliniek, dus hou beter je bek eh handyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
afkickkliniek kom je niet als jeniet verslaafd bent he halfie
Zijn moeder blowt zei hij laatst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderen
Psychiatrische problematiek is erfelijk ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
DE VIEZE GEBRUIKSTERquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn moeder blowt zei hij laatst.
(lol)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Drug het volgende:
[..]
je wordt bozig, blijkbaar ligt het gevoelig. maar even los van je stoere praat, je had het over een kliniek, nu pas zeg je specifiek afkickkliniek, dus hou beter je bek eh handy
dat er wel drugs bij betrokken moet zijn want alleen drugs maken je zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Psychiatrische problematiek is erfelijk ja.
Je punt?
Drugs gebruik is iig niet positief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat er wel drugs bij betrokken moet zijn want alleen drugs maken je zo
ofzo
Het is voor mij best vlakbij, maar ik ben er zeker 10 jaar niet geweest.quote:
nee precies, absoluut niet altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drugs gebruik is iig niet positief.
Maar niet ALTIJD de reden.
Alcohol ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee precies, absoluut niet altijd
maar als je al aanleg hebt dan kan drugs het wel triggeren
ja maar alcohol is natuurlijk ook gewoon een keiharde drugquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcohol ook.
Zoals in mijn familie
Ging vroegâh altijd met mijn ouders heen ongeveer 1x per jaar/twee jaar. Later nog een keer met een vriendin geweest maar inmiddels is het weer een aantal jaren geleden. Maar ik ga als het goed is met wat huisgenoten heen over een tijdje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is voor mij best vlakbij, maar ik ben er zeker 10 jaar niet geweest.
Een hele vieze ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar alcohol is natuurlijk ook gewoon een keiharde drug
yehquote:
3 familieleden van me zijn overleden erdoor.quote:
tering...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 familieleden van me zijn overleden erdoor.
En nog zeggen mensen dat het geen erfelijke aandoening is, verslaving.
Jep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
maar veel mensen ook nog eens enorm kut worden van het effect
En het wordt kleiner gemaakt dan het is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
tering...
mja en dan is alcohol ook nog zo dat het je niet alleen sloopt maar veel mensen ook nog eens enorm kut worden van het effect
doe niet zo triestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Bob verkoopt gewoon pep via dm, 3 gram 20 euro
Als je niet te ver woont wil hij ook wel bezorgen
wtf, gewoon omdat ze niet elke dag drinkt? wat een achterlijke definitie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het wordt kleiner gemaakt dan het is.
Mijn jongste tante drinkt 2-3 keer in de week.
Maar dan is het wel elke keer richting coma, met vreemde mannen mee. Niet meer wetne wat ze heeft gedaan als er geen vrienden/familie bij is.
Maar officieel geen verslaving.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
mss moet je eerst even de prijs opzoeken voor je zoiets doetquote:
Ik was afgesloten toen, halfiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wrm heeft men jou niet afgesloten dan?
ewaquote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Ja, raar he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, gewoon omdat ze niet elke dag drinkt? wat een achterlijke definitie dan
Denk je dat ik zomaar wat zeg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss moet je eerst even de prijs opzoeken voor je zoiets doet
ik hoop het ook voor je..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, raar he.
Hoop niet dat ze nummer 4is
jaquote:
nee natuurlijk nietquote:
dankjequote:
jahoorquote:
jep...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
maar uiteindelijk word toch wel iemand gepakt
nja het is allemaal gewoon slecht, maar alcohol is normaal voor zo goed als iedereen, drugs zijn eng en voor junkies. zie je hier in de sc ookquote:
Daarom hebben jullie het hier altijd over drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is allemaal gewoon slecht, maar alcohol is normaal voor zo goed als iedereen, drugs zijn eng en voor junkies. zie je hier in de sc ook
het zijn meestal de mensen die geen drugs doen die erover beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie het hier altijd over drugs.
Houd jezelf voor de gek.
Het is allebei kut, maar graag geen slachtofferrol
Ik heb gelukkig aan beide evenveel hekelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zijn meestal de mensen die geen drugs doen die erover beginnen
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig aan beide evenveel hekel
Ohquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zelfrespecterend mens doet beide niet
dan coke? ja, dat zal best, al is coke ook gewoon fucked up om van af te kickenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al is alcohol wel moeilijker om mee te stoppen.
quote:
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zelfrespecterend mens doet beide niet
Bij coke krijg ik niet in ELKE sociale setting een trigger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan coke? ja, dat zal best, al is coke ook gewoon fucked up om van af te kicken
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel alles
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel alles
Ja, true... Lijkt me vooral idd met een flink drinkende familie echt heel kut. Wel echt knap dat je dat volhoudtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij coke krijg ik niet in ELKE sociale setting een trigger.
Overal wordt gedronken.
aighttquote:
Moet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, true... Lijkt me vooral idd met een flink drinkende familie echt heel kut. Wel echt knap dat je dat volhoudt
ja maar hij maakt heen onderscheid, dus ik noem gewoon die eigenschapquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoor
niemand heeft het nodigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.
Coke in ieder geval niet en paddo's/LSD is ook maar geromantiseerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoor
De Heer vind je juist zonder drank of drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar hij maakt heen onderscheid, dus ik noem gewoon die eigenschap
Maar veel mensen houden het niet vol ondanks dat het moetquote:
Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Coke in ieder geval niet en paddo's/LSD is ook maar geromantiseerd.
Jep en speed ook totaal niet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
nodig hebben =/= gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.
Moet jij weten, junkiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Drug het volgende:
en je begrijpt dat "een zelfrespecterend mens" voor je stelling zetten niet echt een argument is?
Ja, daarom botsen sos en pep-gebruikers ook vaak.. pep maakt je juist sociaal en open, gwn ook beetje een hippie vaak zoals mdma ook doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Sos is juist de meest egocentirsche drug die er is.
Daarom past het zo goed bij mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom botsen sos en pep-gebruikers ook vaak.. pep maakt je juist sociaal en open, gwn ook beetje een hippie vaak zoals mdma ook doet
coke is gwn een grote kkr egotrip, kutspul
Heb al sinds koningsnacht niks gehad, allah/jezus/pastafariaanse god is trots.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet dat sowieso niet drinken, opso
ja bij mij absoluut nietquote:
Bier is echt walgelijk, ga dan voor shotjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt lekker. Biertje na werk
Ben jij nou Moslima of nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al sinds koningsnacht niks gehad, allah/jezus/pastafariaanse god is trots.
of met, drugs hebben in bijna alle religies een rolquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Heer vind je juist zonder drank of drugs.
Ik ben een egoist pur sang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bij mij absoluut nietbij mij is dat pep juist
Houd jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef Drug het volgende:
[..]
of met, drugs hebben in bijna alle religies een rol
nee, maar hij drinkt er graag eentjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beweer je nu dat Jezus een alcoholist was?
of twee. Of driequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee, maar hij drinkt er graag eentje
ik vind mensen die van zichzelf al een beetje zo zijn wel minder erg op sos dan mensen die onzeker ofzo zijn. Als je van jezelf zo al een beetje bent verander je niet heel extreem, onzekere mensen worden fucking irritant omdat ze opeens een ego hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben een egoist pur sang.
Coke versterkte dat
hoezo geromantiseerd? al die trip reports? hoe dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Paddo's worden omschreven als inzichtgevend bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Drug het volgende:
[..]
hoezo geromantiseerd? al die trip reports? hoe dan?
Ik kon goed praten op sos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind mensen die van zichzelf al een beetje zo zijn wel minder erg op sos dan mensen die onzeker ofzo zijn. Als je van jezelf zo al een beetje bent verander je niet heel extreem, onzekere mensen worden fucking irritant omdat ze opeens een ego hebben
Zoals Gigi Hadid het al eens zei:" You don’t want to share every single aspect of your life with the world. You want to keep a sense of privacy.”quote:
Allemaal hedonistisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Paddo's worden omschreven als inzichtgevend bijvoorbeeld
mja niet echt vind ik
Niet dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals Gigi Hadid het al eens zei:" You don’t want to share every single aspect of your life with the world. You want to keep a sense of privacy.”
#lkkrduidelijk
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon goed praten op sos.
Heerlijke gesprekken op gehad over wat ik de volgende dag ging bereiken.
Nooit gehaald natuurlijk
Er wordt beweerd dat er drie rivieren gemaakt van melk, water(?) en wijn is in hemelquote:
denk naar familie toe wel een stiekem haram meisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals Gigi Hadid het al eens zei:" You don’t want to share every single aspect of your life with the world. You want to keep a sense of privacy.”
#lkkrduidelijk
In de Islam word je er niet dronken van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat er drie rivieren gemaakt van melk, water(?) en wijn is in hemel
Iedereen aan het wijntje
Coke maakt je geen toffer mens tegenover anderen. Daarbij heeft het het nog andere negatieve bijeffecten. Af en toe coke is geen probleem voor me. Ik hou het zeer incindenteel en dan kan het best ok zijn. Maak er geen gewoonte van, want dat lijkt me per definitie fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben een egoist pur sang.
Coke versterkte dat
als je dat gelooft ben je wel delusionalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat er drie rivieren gemaakt van melk, water(?) en wijn is in hemel
Iedereen aan het wijntje
Ja, coke is heel heftig. Cokeverslaafden zijn ook echt kutmensen gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Coke maakt je geen toffer mens tegenover anderen. Daarbij heeft het het nog andere negatieve bijeffecten. Af wen toe coke is geen probleem voor me. Ik hou het zeer incendenteel en dan kan het best ok zijn. Maak er geen gewoonte van, want dat lijkt me per definitie fout.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
In de Islam stroomt er idd wijn, maar zonder de alcohol.
Wat ee nkutwijn.
Dankjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, coke is heel heftig. Cokeverslaafden zijn ook echt kutmensen gewoon.
Wrm wil je niet vertellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
#lkkrduidelijk
Je snapt best wat ik bedoel. Het verslavingsgedrag, niet de mensen zelfquote:
Verslaafden zijn kut, maakt niet uit elkequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Het verslavingsgedrag, niet de mensen zelf
Indd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, coke is heel heftig. Cokeverslaafden zijn ook echt kutmensen gewoon.
Zegt genoeg over de Islamitische integratie in west-europa (lol)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm zal ik alles op een openbaar forum neerplempen
ja dat jij zo'n aversie nodig hebt on jezelf tegen je verslaving te beschermen is prima, maar je hoeft die bullshit niet als waarheid te verkondigen. dit gaat om jouw zwakte, niet om drugs. maar de leugen is veiliger dan werkelijkheid, ik snap het knulquote:
blijf lekker gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat jij zo'n aversie nodig hebt on jezelf tegen je verslaving te beschermen is prima, maar je hoeft die bullshit niet als waarheid te verkondigen. dit gaat om jouw zwakte, niet om drugs. maar de leugen is veiliger dan werkelijkheid, ik snap het knul
Jawel. GHB is bijvoorbeeld echt het verschrikkelijkste dat ik ooit gezien heb. Cokejunks zijn ook gewoon kut qua cravings en shit, ook omdat het zo duur is. Echte alcoholisten, ja dat spreekt wel voor zich. En pepverslaafden, zelfs mensen die echt dagelijks snuiven en echt 6 nachten doorgaan, zijn over het algemeen geestelijk heel normaal, lichamelijk is het niet verslavend en het kost ook nog geen kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaafden zijn kut, maakt niet uit elke
je plempt hier zoveel neerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent hier anoniem, niemand weet wie je bent, nergens staat je voornaam+achternaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
2x gedaan? wat voor set/setting?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Paddo's worden omschreven als inzichtgevend bijvoorbeeld
mja niet echt vind ik
haar ouders lezen misschien mee en afvalligen worden verstotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent hier anoniem, niemand weet wie je bent, nergens staat je voornaam+achternaam
4x ofzo en dit gesprek hebben we al heel vaak gehadquote:
Alcholisten zijn het ergste. Want die kunnen het ook in een kliniek het makkelijkste krijgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. GHB is bijvoorbeeld echt het verschrikkelijkste dat ik ooit gezien heb. Cokejunks zijn ook gewoon kut qua cravings en shit, ook omdat het zo duur is. Echte alcoholisten, ja dat spreekt wel voor zich. En pepverslaafden, zelfs mensen die echt dagelijks snuiven en echt 6 nachten doorgaan, zijn over het algemeen geestelijk heel normaal, lichamelijk is het niet verslavend en het kost ook nog geen kut.
Natuurlijk weer je eigen verslaving goedpratenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. GHB is bijvoorbeeld echt het verschrikkelijkste dat ik ooit gezien heb. Cokejunks zijn ook gewoon kut qua cravings en shit, ook omdat het zo duur is. Echte alcoholisten, ja dat spreekt wel voor zich. En pepverslaafden, zelfs mensen die echt dagelijks snuiven en echt 6 nachten doorgaan, zijn over het algemeen geestelijk heel normaal, lichamelijk is het niet verslavend en het kost ook nog geen kut.
Ja, het is overal gewoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcholisten zijn het ergste. Want die kunnen het ook in een kliniek het makkelijkste krijgen
Ik las laatst alweer een topic over een user waarvan zijn werk werd gemaild.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent hier anoniem, niemand weet wie je bent, nergens staat je voornaam+achternaam
dit vind ik echt gaar gewoon, ik weet dat jij het niet meent maar dit zeggen mensen op FOK! dus vakerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Natuurlijk weer je eigen verslaving goedpraten
Maar. Een religieuze overtuiging is een persoonlijke keuze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik las laatst alweer een topic over een user waarvan zijn werk werd gemaild.
Niet te veel vertrouwen.
Het zegt iets over je identiteit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar. Een religieuze overtuiging is een persoonlijke keuze?
maakt toch ook niet uit, boeie als jij het niet wil zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het zegt iets over je identiteit.
En wordt het in jouwe niet getollereerd dat je iets anders kiest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het zegt iets over je identiteit.
Het geeft aan hoe slecht Islamisme past in westerse samenleving.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt toch ook niet uit, boeie als jij het niet wil zeggen
wat doet het er ook toe
echt ff geen zin in deze shit, ander keertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe slecht Islamisme past in westerse samenleving.
ja was retorisch, bedoelde dat je gewoon jezelf voorbereidt, schrap zet en dan dubbele portie naar binnen werkt en die shit laat gebeurenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
4x ofzo en dit gesprek hebben we al heel vaak gehad
Mensen mogen niet kiezen wat ze geloven, hoe kun je dat niet beamen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt ff geen zin in deze shit, ander keertje
ja maar waarom? trippen is gewoon niks voor mij, dus laat ik het ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was retorisch, bedoelde dat je gewoon jezelf voorbereidt, schrap zet en dan dubbele portie naar binnen werkt en die shit laat gebeuren
Niet al te ingewikkeld denken, het is meer dat ik niet meer al te veel vrij wil geven over mijzelf op een forum waar iedereen alles kan (terug)lezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wordt het in jouwe niet getollereerd dat je iets anders kiest.
Zegt genoeg.
Niet over jou, totaal niet.
Maar wel over de positie in de westerse samenleving.
In een vrije samenleving is een levensovertuiging niet echt veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet al te ingewikkeld denken, het is meer dat ik niet meer al te veel vrij wil geven over mijzelf op een forum waar iedereen alles kan (terug)lezen
die mensen liken ook nederland mijn vaderland dus maak je geen zorgen bbyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit vind ik echt gaar gewoon, ik weet dat jij het niet meent maar dit zeggen mensen op FOK! dus vaker
wtf, ik ben ook echt een persoon die mijn slechte gedrag goedpraat...
Liever verstoten dan gestenigdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haar ouders lezen misschien mee en afvalligen worden verstoten
maar dat maakt het niet geromantiseerd toch? het is alleen niet voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar waarom? trippen is gewoon niks voor mij, dus laat ik het ook
hehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die mensen liken ook nederland mijn vaderland dus maak je geen zorgen bby
oh even kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Die vloeroefening turnen van mannen ziet er toch wel btje gay uit weenie
Wil met jou wel een bedoefening doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Die vloeroefening turnen van mannen ziet er toch wel btje gay uit weenie
tuurlijk niet. bedoel gewoon zorgen dat je mind clear is en je chille omgeving hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
en voorbereiden op een trip is sws bullshit
is onmogelijk
ja truequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:45 schreef Drug het volgende:
[..]
maar dat maakt het niet geromantiseerd toch? het is alleen niet voor jou
verstandigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet al te ingewikkeld denken, het is meer dat ik niet meer al te veel vrij wil geven over mijzelf op een forum waar iedereen alles kan (terug)lezen
mja dat zegt nog steeds vrij weinig over het verloop van de trip, vooral bij paddo's, dat gewoon met je doet wat het wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef Drug het volgende:
[..]
tuurlijk niet. bedoel gewoon zorgen dat je mind clear is en je chille omgeving hebt
Zou wel wat kunstjes op jouw stok kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wil met jou wel een bedoefening doen
ja leuk hè, die war on drugsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Heb net weer Pablo docu gekeken, weer geirriteerd door de DEA, kut Amerikanen met hun bemoeizucht.
ja dat kan niet, hooguit met ervaring, maar dan nog kan je mind verrassenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja dat zegt nog steeds vrij weinig over het verloop van de trip, vooral bij paddo's, dat gewoon met je doet wat het wil
preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat kan niet, hooguit met ervaring, maar dan nog kan je mind verrassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |