Ik denk ook dat fylax hem weg gestuurd heeftquote:
gast tyf opquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / [CAFÉ deadprez] WOV #00001 - Alleen nog maar pep
Ik ga daar postenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / [CAFÉ deadprez] WOV #00001 - Alleen nog maar pep
Ten eerste is het Alberto en ten tweede is er geen plan om je weg te pesten maar die fyfy houding gaat niet meewerken ben ik bang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu proberen jullie mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
jij leeft toch ook nogquote:
mensen zeiden dat je od had gedaanquote:
hahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen zeiden dat je od had gedaan
kennis van me uit kliniek heeft od gedaan he vorige week, gewoon dood
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen zeiden dat je od had gedaan
kennis van me uit kliniek heeft od gedaan he vorige week, gewoon dood
en hoe was je ook al weer voordat je straight edge wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik ben straight edge, ik ga niet dood
Door in een kliniek te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?
ja leukquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
WAt is er GOD? er is nu zelfs een banner gemaakt speciaal voor jou
Toen had ik dood moeten zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe was je ook al weer voordat je straight edge was
Bobquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?
jij postte toch in cafe geerd, dat hoor jij te wetenquote:
Alleen eerste paar delen.. alleen 2 mensen mochten mij daar dus ben ik maar hier gekomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij postte toch in cafe geerd, dat hoor jij te weten
snap ik, hier is het veel leukerquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Alleen eerste paar delen.. alleen 2 mensen mochten mij daar dus ben ik maar hier gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |