quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef deadprez het volgende:
nee flikker maar op met je frassology
Heeft het ook 10 geboden?quote:
Deadprez kan ook op de blacklistquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Leden:
Frozen-assassin
Deadprez
Der_Mann
Blacklist:
Pinvrouw
Nee, hij is beetje recalcitrant nu maar komt wel weer terugquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deadprez kan ook op de blacklist
Lekker makkelijk, I'm inquote:
je bent een goede profeetquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, hij is beetje recalcitrant nu maar komt wel weer terug
Geerdquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
GVD geen terig geerd praktijken hier
PVV is love, PVV is lifequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
GVD geen terig geerd praktijken hier
Vieze sektequote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, hij is beetje recalcitrant nu maar komt wel weer terug
Ik blijf hierquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga toch lekker daar posten
Optyfenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga toch lekker daar posten
maar je moet frass aanbiddenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik zou eerder dp aanbidden dan geeerd
gast t boeit echt niemand ietsquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu gaan jullie allemaal proberen mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
Wil fylax niet met je spelen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu proberen jullie mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
Ik denk ook dat fylax hem weg gestuurd heeftquote:
gast tyf opquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / [CAFÉ deadprez] WOV #00001 - Alleen nog maar pep
Ik ga daar postenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:54 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / [CAFÉ deadprez] WOV #00001 - Alleen nog maar pep
Ten eerste is het Alberto en ten tweede is er geen plan om je weg te pesten maar die fyfy houding gaat niet meewerken ben ik bang.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:52 schreef pinman het volgende:
Nu proberen jullie mij weg te pesten maar dat gaat niet lukken
jij leeft toch ook nogquote:
mensen zeiden dat je od had gedaanquote:
hahahquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen zeiden dat je od had gedaan
kennis van me uit kliniek heeft od gedaan he vorige week, gewoon dood
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen zeiden dat je od had gedaan
kennis van me uit kliniek heeft od gedaan he vorige week, gewoon dood
en hoe was je ook al weer voordat je straight edge wasquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik ben straight edge, ik ga niet dood
Door in een kliniek te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?
ja leukquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
WAt is er GOD? er is nu zelfs een banner gemaakt speciaal voor jou
Toen had ik dood moeten zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe was je ook al weer voordat je straight edge was
Bobquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan kennissen uit een kliniek?
jij postte toch in cafe geerd, dat hoor jij te wetenquote:
Alleen eerste paar delen.. alleen 2 mensen mochten mij daar dus ben ik maar hier gekomenquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij postte toch in cafe geerd, dat hoor jij te weten
snap ik, hier is het veel leukerquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Alleen eerste paar delen.. alleen 2 mensen mochten mij daar dus ben ik maar hier gekomen
wat voor allochtoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:00 schreef deadprez het volgende:
sws, je bent allochtoon dus dan ben je in cafe geerd al niet welkom
syriër geloof ik, ofnie fokerquote:
...quote:
hahahquote:
Weenie vind je inso overkomen als Bob?quote:
o ja dat is de enige reden waardoor mensen in een kliniek komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaafd raken?
Jezus, jij bent niet de slimste
Het is dan ook een omslachtige manier om jou het hele verhaal op te laten dissen, genie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaafd raken?
Jezus, jij bent niet de slimste
quote:
afkickkliniek kom je niet als jeniet verslaafd bent he halfiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Drug het volgende:
[..]
o ja dat is de enige reden waardoor mensen in een kliniek komen
Ja, bob zit niet in de verslavingszorg, maar dat wil er bij veel mensen niet in want hij gebruikt drugs en heeft issues dus junkquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij is waar Bob af en toe zit iets anders.
jeh sad jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bob is er ook gewoon soms hier
Wat altijd genant is, treurig zelfs
Bob is een halvegare.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, bob zit niet in de verslavingszorg, maar dat wil er bij veel mensen niet in want hij gebruikt drugs en heeft issues dus junk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |