Niet al te ingewikkeld denken, het is meer dat ik niet meer al te veel vrij wil geven over mijzelf op een forum waar iedereen alles kan (terug)lezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wordt het in jouwe niet getollereerd dat je iets anders kiest.
Zegt genoeg.
Niet over jou, totaal niet.
Maar wel over de positie in de westerse samenleving.
In een vrije samenleving is een levensovertuiging niet echt veel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet al te ingewikkeld denken, het is meer dat ik niet meer al te veel vrij wil geven over mijzelf op een forum waar iedereen alles kan (terug)lezen
die mensen liken ook nederland mijn vaderland dus maak je geen zorgen bbyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit vind ik echt gaar gewoon, ik weet dat jij het niet meent maar dit zeggen mensen op FOK! dus vaker
wtf, ik ben ook echt een persoon die mijn slechte gedrag goedpraat...
Liever verstoten dan gestenigdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haar ouders lezen misschien mee en afvalligen worden verstoten
maar dat maakt het niet geromantiseerd toch? het is alleen niet voor jouquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar waarom? trippen is gewoon niks voor mij, dus laat ik het ook
hehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
die mensen liken ook nederland mijn vaderland dus maak je geen zorgen bby
oh even kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Die vloeroefening turnen van mannen ziet er toch wel btje gay uit weenie
Wil met jou wel een bedoefening doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Die vloeroefening turnen van mannen ziet er toch wel btje gay uit weenie
tuurlijk niet. bedoel gewoon zorgen dat je mind clear is en je chille omgeving hebtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef deadprez het volgende:
en voorbereiden op een trip is sws bullshit
is onmogelijk
ja truequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:45 schreef Drug het volgende:
[..]
maar dat maakt het niet geromantiseerd toch? het is alleen niet voor jou
verstandigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet al te ingewikkeld denken, het is meer dat ik niet meer al te veel vrij wil geven over mijzelf op een forum waar iedereen alles kan (terug)lezen
mja dat zegt nog steeds vrij weinig over het verloop van de trip, vooral bij paddo's, dat gewoon met je doet wat het wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef Drug het volgende:
[..]
tuurlijk niet. bedoel gewoon zorgen dat je mind clear is en je chille omgeving hebt
Zou wel wat kunstjes op jouw stok kunnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wil met jou wel een bedoefening doen
ja leuk hè, die war on drugsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:49 schreef Catkiller het volgende:
Heb net weer Pablo docu gekeken, weer geirriteerd door de DEA, kut Amerikanen met hun bemoeizucht.
ja dat kan niet, hooguit met ervaring, maar dan nog kan je mind verrassenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja dat zegt nog steeds vrij weinig over het verloop van de trip, vooral bij paddo's, dat gewoon met je doet wat het wil
preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat kan niet, hooguit met ervaring, maar dan nog kan je mind verrassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |