blijf lekker gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:37 schreef Drug het volgende:
[..]
ja dat jij zo'n aversie nodig hebt on jezelf tegen je verslaving te beschermen is prima, maar je hoeft die bullshit niet als waarheid te verkondigen. dit gaat om jouw zwakte, niet om drugs. maar de leugen is veiliger dan werkelijkheid, ik snap het knul
Jawel. GHB is bijvoorbeeld echt het verschrikkelijkste dat ik ooit gezien heb. Cokejunks zijn ook gewoon kut qua cravings en shit, ook omdat het zo duur is. Echte alcoholisten, ja dat spreekt wel voor zich. En pepverslaafden, zelfs mensen die echt dagelijks snuiven en echt 6 nachten doorgaan, zijn over het algemeen geestelijk heel normaal, lichamelijk is het niet verslavend en het kost ook nog geen kut.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verslaafden zijn kut, maakt niet uit elke
je plempt hier zoveel neerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm zal ik alles op een openbaar forum neerplempen
Je bent hier anoniem, niemand weet wie je bent, nergens staat je voornaam+achternaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm zal ik alles op een openbaar forum neerplempen
2x gedaan? wat voor set/setting?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Paddo's worden omschreven als inzichtgevend bijvoorbeeld
mja niet echt vind ik
haar ouders lezen misschien mee en afvalligen worden verstotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent hier anoniem, niemand weet wie je bent, nergens staat je voornaam+achternaam
4x ofzo en dit gesprek hebben we al heel vaak gehadquote:
Alcholisten zijn het ergste. Want die kunnen het ook in een kliniek het makkelijkste krijgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. GHB is bijvoorbeeld echt het verschrikkelijkste dat ik ooit gezien heb. Cokejunks zijn ook gewoon kut qua cravings en shit, ook omdat het zo duur is. Echte alcoholisten, ja dat spreekt wel voor zich. En pepverslaafden, zelfs mensen die echt dagelijks snuiven en echt 6 nachten doorgaan, zijn over het algemeen geestelijk heel normaal, lichamelijk is het niet verslavend en het kost ook nog geen kut.
Natuurlijk weer je eigen verslaving goedpratenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel. GHB is bijvoorbeeld echt het verschrikkelijkste dat ik ooit gezien heb. Cokejunks zijn ook gewoon kut qua cravings en shit, ook omdat het zo duur is. Echte alcoholisten, ja dat spreekt wel voor zich. En pepverslaafden, zelfs mensen die echt dagelijks snuiven en echt 6 nachten doorgaan, zijn over het algemeen geestelijk heel normaal, lichamelijk is het niet verslavend en het kost ook nog geen kut.
Ja, het is overal gewoonquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcholisten zijn het ergste. Want die kunnen het ook in een kliniek het makkelijkste krijgen
Ik las laatst alweer een topic over een user waarvan zijn werk werd gemaild.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je bent hier anoniem, niemand weet wie je bent, nergens staat je voornaam+achternaam
dit vind ik echt gaar gewoon, ik weet dat jij het niet meent maar dit zeggen mensen op FOK! dus vakerquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Natuurlijk weer je eigen verslaving goedpraten
Maar. Een religieuze overtuiging is een persoonlijke keuze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik las laatst alweer een topic over een user waarvan zijn werk werd gemaild.
Niet te veel vertrouwen.
Het zegt iets over je identiteit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar. Een religieuze overtuiging is een persoonlijke keuze?
maakt toch ook niet uit, boeie als jij het niet wil zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het zegt iets over je identiteit.
En wordt het in jouwe niet getollereerd dat je iets anders kiest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het zegt iets over je identiteit.
Het geeft aan hoe slecht Islamisme past in westerse samenleving.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt toch ook niet uit, boeie als jij het niet wil zeggen
wat doet het er ook toe
echt ff geen zin in deze shit, ander keertjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe slecht Islamisme past in westerse samenleving.
ja was retorisch, bedoelde dat je gewoon jezelf voorbereidt, schrap zet en dan dubbele portie naar binnen werkt en die shit laat gebeurenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
4x ofzo en dit gesprek hebben we al heel vaak gehad
Mensen mogen niet kiezen wat ze geloven, hoe kun je dat niet beamen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt ff geen zin in deze shit, ander keertje
ja maar waarom? trippen is gewoon niks voor mij, dus laat ik het ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was retorisch, bedoelde dat je gewoon jezelf voorbereidt, schrap zet en dan dubbele portie naar binnen werkt en die shit laat gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |