Paddo's worden omschreven als inzichtgevend bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Drug het volgende:
[..]
hoezo geromantiseerd? al die trip reports? hoe dan?
Ik kon goed praten op sos.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind mensen die van zichzelf al een beetje zo zijn wel minder erg op sos dan mensen die onzeker ofzo zijn. Als je van jezelf zo al een beetje bent verander je niet heel extreem, onzekere mensen worden fucking irritant omdat ze opeens een ego hebben
Zoals Gigi Hadid het al eens zei:" You don’t want to share every single aspect of your life with the world. You want to keep a sense of privacy.”quote:
Allemaal hedonistisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Paddo's worden omschreven als inzichtgevend bijvoorbeeld
mja niet echt vind ik
Niet dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals Gigi Hadid het al eens zei:" You don’t want to share every single aspect of your life with the world. You want to keep a sense of privacy.”
#lkkrduidelijk
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon goed praten op sos.
Heerlijke gesprekken op gehad over wat ik de volgende dag ging bereiken.
Nooit gehaald natuurlijk
Er wordt beweerd dat er drie rivieren gemaakt van melk, water(?) en wijn is in hemelquote:
denk naar familie toe wel een stiekem haram meisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals Gigi Hadid het al eens zei:" You don’t want to share every single aspect of your life with the world. You want to keep a sense of privacy.”
#lkkrduidelijk
In de Islam word je er niet dronken van.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat er drie rivieren gemaakt van melk, water(?) en wijn is in hemel
Iedereen aan het wijntje
Coke maakt je geen toffer mens tegenover anderen. Daarbij heeft het het nog andere negatieve bijeffecten. Af en toe coke is geen probleem voor me. Ik hou het zeer incindenteel en dan kan het best ok zijn. Maak er geen gewoonte van, want dat lijkt me per definitie fout.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben een egoist pur sang.
Coke versterkte dat
als je dat gelooft ben je wel delusionalquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat er drie rivieren gemaakt van melk, water(?) en wijn is in hemel
Iedereen aan het wijntje
Ja, coke is heel heftig. Cokeverslaafden zijn ook echt kutmensen gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Coke maakt je geen toffer mens tegenover anderen. Daarbij heeft het het nog andere negatieve bijeffecten. Af wen toe coke is geen probleem voor me. Ik hou het zeer incendenteel en dan kan het best ok zijn. Maak er geen gewoonte van, want dat lijkt me per definitie fout.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
In de Islam stroomt er idd wijn, maar zonder de alcohol.
Wat ee nkutwijn.
Dankjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, coke is heel heftig. Cokeverslaafden zijn ook echt kutmensen gewoon.
Wrm wil je niet vertellen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
#lkkrduidelijk
Je snapt best wat ik bedoel. Het verslavingsgedrag, niet de mensen zelfquote:
Verslaafden zijn kut, maakt niet uit elkequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. Het verslavingsgedrag, niet de mensen zelf
Indd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, coke is heel heftig. Cokeverslaafden zijn ook echt kutmensen gewoon.
Zegt genoeg over de Islamitische integratie in west-europa (lol)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm zal ik alles op een openbaar forum neerplempen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |