Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Coke in ieder geval niet en paddo's/LSD is ook maar geromantiseerd.
Jep en speed ook totaal niet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
nodig hebben =/= gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.
Moet jij weten, junkiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Drug het volgende:
en je begrijpt dat "een zelfrespecterend mens" voor je stelling zetten niet echt een argument is?
Ja, daarom botsen sos en pep-gebruikers ook vaak.. pep maakt je juist sociaal en open, gwn ook beetje een hippie vaak zoals mdma ook doetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Sos is juist de meest egocentirsche drug die er is.
Daarom past het zo goed bij mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, daarom botsen sos en pep-gebruikers ook vaak.. pep maakt je juist sociaal en open, gwn ook beetje een hippie vaak zoals mdma ook doet
coke is gwn een grote kkr egotrip, kutspul
Heb al sinds koningsnacht niks gehad, allah/jezus/pastafariaanse god is trots.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet dat sowieso niet drinken, opso
ja bij mij absoluut nietquote:
Bier is echt walgelijk, ga dan voor shotjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het echt lekker. Biertje na werk
Ben jij nou Moslima of nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb al sinds koningsnacht niks gehad, allah/jezus/pastafariaanse god is trots.
of met, drugs hebben in bijna alle religies een rolquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Heer vind je juist zonder drank of drugs.
Ik ben een egoist pur sang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja bij mij absoluut nietbij mij is dat pep juist
Houd jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:30 schreef Drug het volgende:
[..]
of met, drugs hebben in bijna alle religies een rol
nee, maar hij drinkt er graag eentjequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beweer je nu dat Jezus een alcoholist was?
of twee. Of driequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee, maar hij drinkt er graag eentje
ik vind mensen die van zichzelf al een beetje zo zijn wel minder erg op sos dan mensen die onzeker ofzo zijn. Als je van jezelf zo al een beetje bent verander je niet heel extreem, onzekere mensen worden fucking irritant omdat ze opeens een ego hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben een egoist pur sang.
Coke versterkte dat
hoezo geromantiseerd? al die trip reports? hoe dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |