Daarom hebben jullie het hier altijd over drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is allemaal gewoon slecht, maar alcohol is normaal voor zo goed als iedereen, drugs zijn eng en voor junkies. zie je hier in de sc ook
het zijn meestal de mensen die geen drugs doen die erover beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie het hier altijd over drugs.
Houd jezelf voor de gek.
Het is allebei kut, maar graag geen slachtofferrol
Ik heb gelukkig aan beide evenveel hekelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zijn meestal de mensen die geen drugs doen die erover beginnen
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig aan beide evenveel hekel
Ohquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zelfrespecterend mens doet beide niet
dan coke? ja, dat zal best, al is coke ook gewoon fucked up om van af te kickenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al is alcohol wel moeilijker om mee te stoppen.
quote:
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zelfrespecterend mens doet beide niet
Bij coke krijg ik niet in ELKE sociale setting een trigger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan coke? ja, dat zal best, al is coke ook gewoon fucked up om van af te kicken
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel alles
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel alles
Ja, true... Lijkt me vooral idd met een flink drinkende familie echt heel kut. Wel echt knap dat je dat volhoudtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij coke krijg ik niet in ELKE sociale setting een trigger.
Overal wordt gedronken.
aighttquote:
Moet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, true... Lijkt me vooral idd met een flink drinkende familie echt heel kut. Wel echt knap dat je dat volhoudt
ja maar hij maakt heen onderscheid, dus ik noem gewoon die eigenschapquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoor
niemand heeft het nodigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.
Coke in ieder geval niet en paddo's/LSD is ook maar geromantiseerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoor
De Heer vind je juist zonder drank of drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar hij maakt heen onderscheid, dus ik noem gewoon die eigenschap
Maar veel mensen houden het niet vol ondanks dat het moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |