Zodra hij zijn lolbertarische riedel afsteekt komt het in de buurt van bob's paralelle werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weenie vind je inso overkomen als Bob?
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatriequote:
Duidelijke vervalsingquote:
neh, zelfs lolbertariėrs zijn normaal vergeleken met die shitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zodra hij zijn lolbertarische riedel afsteekt komt het in de buurt van bob's paralelle werkelijkheid.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatrie
echt ehquote:
Ik vraag me af hoe the fuck dat kan. Dan heb je echt best eh aparte oudersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatrie
Slim.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zelfs lolbertariėrs zijn normaal vergeleken met die shit
en inso en ik praten maar gwn niet meer echt over politiek
dat dat enorm meespeelt bij hemquote:
Wat nou remqo heeft die via pm naar mij gestuurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
altijd weer die allochtonen
Loop ook al vanaf jong meisje bij psycholoog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe the fuck dat kan. Dan heb je echt best eh aparte ouders
wat, hoe kunnen ouders daar iets aan doen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal wel van de Beverwijkse Bazaar komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
altijd weer die allochtonen
Of je hebt gewoon een geboren psychiatrische afwijking?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar wil ik weer een keer heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zal wel van de Beverwijkse Bazaar komen
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, hoe kunnen ouders daar iets aan doen dan?
...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderen
je wordt bozig, blijkbaar ligt het gevoelig. maar even los van je stoere praat, je had het over een kliniek, nu pas zeg je specifiek afkickkliniek, dus hou beter je bek eh handyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
afkickkliniek kom je niet als jeniet verslaafd bent he halfie
Zijn moeder blowt zei hij laatst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderen
Psychiatrische problematiek is erfelijk ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
DE VIEZE GEBRUIKSTERquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn moeder blowt zei hij laatst.
(lol)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Drug het volgende:
[..]
je wordt bozig, blijkbaar ligt het gevoelig. maar even los van je stoere praat, je had het over een kliniek, nu pas zeg je specifiek afkickkliniek, dus hou beter je bek eh handy
dat er wel drugs bij betrokken moet zijn want alleen drugs maken je zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Psychiatrische problematiek is erfelijk ja.
Je punt?
Drugs gebruik is iig niet positief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat er wel drugs bij betrokken moet zijn want alleen drugs maken je zo
ofzo
Het is voor mij best vlakbij, maar ik ben er zeker 10 jaar niet geweest.quote:
nee precies, absoluut niet altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drugs gebruik is iig niet positief.
Maar niet ALTIJD de reden.
Alcohol ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee precies, absoluut niet altijd
maar als je al aanleg hebt dan kan drugs het wel triggeren
ja maar alcohol is natuurlijk ook gewoon een keiharde drugquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcohol ook.
Zoals in mijn familie
Ging vroegāh altijd met mijn ouders heen ongeveer 1x per jaar/twee jaar. Later nog een keer met een vriendin geweest maar inmiddels is het weer een aantal jaren geleden. Maar ik ga als het goed is met wat huisgenoten heen over een tijdje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is voor mij best vlakbij, maar ik ben er zeker 10 jaar niet geweest.
Een hele vieze ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar alcohol is natuurlijk ook gewoon een keiharde drug
yehquote:
3 familieleden van me zijn overleden erdoor.quote:
tering...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 familieleden van me zijn overleden erdoor.
En nog zeggen mensen dat het geen erfelijke aandoening is, verslaving.
Jep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
maar veel mensen ook nog eens enorm kut worden van het effect
En het wordt kleiner gemaakt dan het is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
tering...
mja en dan is alcohol ook nog zo dat het je niet alleen sloopt maar veel mensen ook nog eens enorm kut worden van het effect
doe niet zo triestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Bob verkoopt gewoon pep via dm, 3 gram 20 euro
Als je niet te ver woont wil hij ook wel bezorgen
wtf, gewoon omdat ze niet elke dag drinkt? wat een achterlijke definitie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het wordt kleiner gemaakt dan het is.
Mijn jongste tante drinkt 2-3 keer in de week.
Maar dan is het wel elke keer richting coma, met vreemde mannen mee. Niet meer wetne wat ze heeft gedaan als er geen vrienden/familie bij is.
Maar officieel geen verslaving.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
mss moet je eerst even de prijs opzoeken voor je zoiets doetquote:
Ik was afgesloten toen, halfiequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wrm heeft men jou niet afgesloten dan?
ewaquote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Ja, raar he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, gewoon omdat ze niet elke dag drinkt? wat een achterlijke definitie dan
Denk je dat ik zomaar wat zeg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss moet je eerst even de prijs opzoeken voor je zoiets doet
ik hoop het ook voor je..quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, raar he.
Hoop niet dat ze nummer 4is
jaquote:
nee natuurlijk nietquote:
dankjequote:
jahoorquote:
jep...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
maar uiteindelijk word toch wel iemand gepakt
nja het is allemaal gewoon slecht, maar alcohol is normaal voor zo goed als iedereen, drugs zijn eng en voor junkies. zie je hier in de sc ookquote:
Daarom hebben jullie het hier altijd over drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is allemaal gewoon slecht, maar alcohol is normaal voor zo goed als iedereen, drugs zijn eng en voor junkies. zie je hier in de sc ook
het zijn meestal de mensen die geen drugs doen die erover beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie het hier altijd over drugs.
Houd jezelf voor de gek.
Het is allebei kut, maar graag geen slachtofferrol
Ik heb gelukkig aan beide evenveel hekelquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
het zijn meestal de mensen die geen drugs doen die erover beginnen
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig aan beide evenveel hekel
Ohquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zelfrespecterend mens doet beide niet
dan coke? ja, dat zal best, al is coke ook gewoon fucked up om van af te kickenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al is alcohol wel moeilijker om mee te stoppen.
quote:
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel allesquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zelfrespecterend mens doet beide niet
Bij coke krijg ik niet in ELKE sociale setting een trigger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan coke? ja, dat zal best, al is coke ook gewoon fucked up om van af te kicken
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel alles
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Drug het volgende:
[..]
o shit, wut? jij weer niks van drugs of van zelfrespect, shit is spiritueel alles
Ja, true... Lijkt me vooral idd met een flink drinkende familie echt heel kut. Wel echt knap dat je dat volhoudtquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij coke krijg ik niet in ELKE sociale setting een trigger.
Overal wordt gedronken.
aighttquote:
Moet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, true... Lijkt me vooral idd met een flink drinkende familie echt heel kut. Wel echt knap dat je dat volhoudt
ja maar hij maakt heen onderscheid, dus ik noem gewoon die eigenschapquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoor
niemand heeft het nodigquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een zelfrespecterend mens heeft geen drank of drugs nodig.
Coke in ieder geval niet en paddo's/LSD is ook maar geromantiseerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
heel veel drugs zijn niet spiritueel hoor
De Heer vind je juist zonder drank of drugs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:27 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar hij maakt heen onderscheid, dus ik noem gewoon die eigenschap
Maar veel mensen houden het niet vol ondanks dat het moetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |