Zodra hij zijn lolbertarische riedel afsteekt komt het in de buurt van bob's paralelle werkelijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weenie vind je inso overkomen als Bob?
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatriequote:
Duidelijke vervalsingquote:
neh, zelfs lolbertariėrs zijn normaal vergeleken met die shitquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zodra hij zijn lolbertarische riedel afsteekt komt het in de buurt van bob's paralelle werkelijkheid.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatrie
echt ehquote:
Ik vraag me af hoe the fuck dat kan. Dan heb je echt best eh aparte oudersquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die zit sinds zijn 5e al in de psychiatrie
Slim.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, zelfs lolbertariėrs zijn normaal vergeleken met die shit
en inso en ik praten maar gwn niet meer echt over politiek
dat dat enorm meespeelt bij hemquote:
Wat nou remqo heeft die via pm naar mij gestuurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
altijd weer die allochtonen
Loop ook al vanaf jong meisje bij psycholoog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe the fuck dat kan. Dan heb je echt best eh aparte ouders
wat, hoe kunnen ouders daar iets aan doen dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal wel van de Beverwijkse Bazaar komenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt eh
altijd weer die allochtonen
Of je hebt gewoon een geboren psychiatrische afwijking?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar wil ik weer een keer heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zal wel van de Beverwijkse Bazaar komen
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat, hoe kunnen ouders daar iets aan doen dan?
...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderen
je wordt bozig, blijkbaar ligt het gevoelig. maar even los van je stoere praat, je had het over een kliniek, nu pas zeg je specifiek afkickkliniek, dus hou beter je bek eh handyquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
afkickkliniek kom je niet als jeniet verslaafd bent he halfie
Zijn moeder blowt zei hij laatst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zn verhaal lees lijkt zn moeder ook zware psychische problemen te hebben en wss gebruikt ze ook of zo en dat is niet zo goede combi met kinderen
Psychiatrische problematiek is erfelijk ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
DE VIEZE GEBRUIKSTERquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn moeder blowt zei hij laatst.
(lol)quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:07 schreef Drug het volgende:
[..]
je wordt bozig, blijkbaar ligt het gevoelig. maar even los van je stoere praat, je had het over een kliniek, nu pas zeg je specifiek afkickkliniek, dus hou beter je bek eh handy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |