dat er wel drugs bij betrokken moet zijn want alleen drugs maken je zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Psychiatrische problematiek is erfelijk ja.
Je punt?
Drugs gebruik is iig niet positief.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat er wel drugs bij betrokken moet zijn want alleen drugs maken je zo
ofzo
Het is voor mij best vlakbij, maar ik ben er zeker 10 jaar niet geweest.quote:
nee precies, absoluut niet altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drugs gebruik is iig niet positief.
Maar niet ALTIJD de reden.
Alcohol ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee precies, absoluut niet altijd
maar als je al aanleg hebt dan kan drugs het wel triggeren
ja maar alcohol is natuurlijk ook gewoon een keiharde drugquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alcohol ook.
Zoals in mijn familie
Ging vroegâh altijd met mijn ouders heen ongeveer 1x per jaar/twee jaar. Later nog een keer met een vriendin geweest maar inmiddels is het weer een aantal jaren geleden. Maar ik ga als het goed is met wat huisgenoten heen over een tijdje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is voor mij best vlakbij, maar ik ben er zeker 10 jaar niet geweest.
Een hele vieze ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar alcohol is natuurlijk ook gewoon een keiharde drug
yehquote:
3 familieleden van me zijn overleden erdoor.quote:
tering...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3 familieleden van me zijn overleden erdoor.
En nog zeggen mensen dat het geen erfelijke aandoening is, verslaving.
Jep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
maar veel mensen ook nog eens enorm kut worden van het effect
En het wordt kleiner gemaakt dan het is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
tering...
mja en dan is alcohol ook nog zo dat het je niet alleen sloopt maar veel mensen ook nog eens enorm kut worden van het effect
doe niet zo triestquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef SideEffect het volgende:
Bob verkoopt gewoon pep via dm, 3 gram 20 euro
Als je niet te ver woont wil hij ook wel bezorgen
wtf, gewoon omdat ze niet elke dag drinkt? wat een achterlijke definitie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het wordt kleiner gemaakt dan het is.
Mijn jongste tante drinkt 2-3 keer in de week.
Maar dan is het wel elke keer richting coma, met vreemde mannen mee. Niet meer wetne wat ze heeft gedaan als er geen vrienden/familie bij is.
Maar officieel geen verslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |