quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Echt verschrikkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Uitslag kan me niet meer schelen, hoop dat ze ok is. Maar zag er echt akelig uit.
Ja, goud weg is eigenlijk nog het minst belangrijkste.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Uitslag kan me niet meer schelen, hoop dat ze ok is. Maar zag er echt akelig uit.
Ik voelde het ook aankomen, waarom?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef La_Moustache het volgende:
Verdomme, ik zei net nog. Ze gaat een Kruijswijkje doen. Alles piekfijn en dan vallen. Teringzooi.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
als je je teamgenote in zo'n houding ziet liggen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef franklop het volgende:
meerijden vd breggen, je zag dr toch leggen?
Ik zei het ook hier.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef La_Moustache het volgende:
Verdomme, ik zei net nog. Ze gaat een Kruijswijkje doen. Alles piekfijn en dan vallen. Teringzooi.
Ze hoorde de motor en dacht: nu moet ik vallen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou ze de hete adem van de motor hebben gevoeld? Wel erg toevallig
Hij heeft wel gelijk hoor, olympisch goud wint ze nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
Daar viel mijn bek inderdaad van openquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet dat men de wedstrijd nog interessant vind. Je mag hopen dat Van Vleuten hier niets ernstigs aan overhoudt.
Ik ook.quote:
Logische eerste reactie. Ze ving zichzelf op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Dat zit er wel in ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zou mij niks verbazen als Vos al is gestopt bij haar om te checken/bij ste staan
Dit. Dit. Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef theodoor9 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar een bevesting dat ze weer beweegt
Kan zich opgedrongen voelen, of net even afgeleid.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ze hoorde de motor en dacht: nu moet ik vallen.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef marcodej het volgende:
Op het moment van de val.
[ afbeelding ]
minuut later toen volgende motor kwam lag ze nog in zelfde houdingquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet zo'n val gezien sinds Wouter Weylandt. Godver, zeg me snel dat ik het mis heb.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:32Ai. Val Van Vleuten. Dat zag er echt heel slecht uit. reageer retweet
stel je niet aan, jankerdquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Pozzovivo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet zo'n val gezien sinds Wouter Weylandt. Godver, zeg me snel dat ik het mis heb.
Ze weten toch niets op het momentquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Acheronacis het volgende:
ze hebben het helemaal niet over wat er met haar aan de hand is...
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Lastpost het volgende:
Ouch, hoop dat het meevalt. Zag er akelig uit.
Maar wat dom om zoveel risico te leggen in een afdaling als je Abbot als directe concurrent hebt.
Ja, voor zilver en brons.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
doet #teamNL nog mee voor de medailles?
Komt door de regen en de motor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef TheTraveler het volgende:
Herbert moet z'n bek houden met z'n Jinx actie
Die is gewoon dood hoor. Kan je weinig meer over zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Die was niet zo in beeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat was toen ze daar al zo lag de liggen, met haar nek dubbel, op haar hoofdquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Logische eerste reactie. Ze ving zichzelf op.
Wat moet je anders?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar als ze nu heel ernstig gewond is, hoe werkt dat, blijft de rest daar dan vrolijk langs fietsen?
Ze ving zichzelf op maar knalde door haar armen heen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Daar viel mijn bek inderdaad van open
zijn auto's e.d. in de buurt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar als ze nu heel ernstig gewond is, hoe werkt dat, blijft de rest daar dan vrolijk langs fietsen?
damntwitter:TomCroesNL twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:52NEEEEEE Annemiek van Vleuten. Down #RioOlympics2016 #Rio2016 #NOS https://t.co/GrTx4HwLov reageer retweet
Doe eens normaal zegquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Nober het volgende:
Vrouwen horen gewoon niet op de weg thuis, Van Vleuten bewijst het andermaal.
Achter het peloton rijdt vaak een ambulance.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Jij faalt het meest met deze reactie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Veel 'meedoen is belangrijker dan winnen' mensen hier
Nederland faalt gewoon knetterhard.
Dit was geen normale val.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Ferdii het volgende:
Vallen hoort nou eenmaal bij wielrennen, niks om sentimenteel om te doen. kan je daar niet tegen moet je lekker een andere sport kijken
Softiequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Dit is geen falen, ze was echt goed. Dan val je en dat is dan heel erg inderdaad, maar mijns inziens staat geen medaille halen niet gelijk aan falenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Veel 'meedoen is belangrijker dan winnen' mensen hier
Nederland faalt gewoon knetterhard.
Dat valt wel me tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://twitter.com/brusselmans/status/762361596685541376
Dit was niet een gewone val, ze had haar nek kunnen breken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Ferdii het volgende:
Vallen hoort nou eenmaal bij wielrennen, niks om sentimenteel om te doen. kan je daar niet tegen moet je lekker een andere sport kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Nattekat op 07-08-2016 21:00:21 ]
Ga jij maar eens vol op hoekige stoeprand vallenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat valt wel me tochof ligt het aan mij?
vol op dr hoofd..quote:
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Revanches het volgende:
[..]
Jij faalt het meest met deze reactie.
In deze afdaling vallen er wel meer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Er gaat weer eens een Nederlander in kansrijke positie onderuit.
Zeker niet met die stoeprand en die helm af. En roerloos in het volgende shot 10 seconden later...quote:
euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken haddenquote:
Allebei de remmen in en over de kop.quote:
Met het hoofd eerst, in vertraging goed te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef rubbereend het volgende:
damntwitter:TomCroesNL twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:52NEEEEEE Annemiek van Vleuten. Down #RioOlympics2016 #Rio2016 #NOS https://t.co/GrTx4HwLov reageer retweet
Hangt er maar net vanaf hoe je valt he..quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken hadden
Dat kan ja als je met 70/80 een berg afrijd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit was niet een gewone val, ze had haar nek kunnen breken.
snap ook wel dat het pijn doet, maar daar ga je normaliter niet dood van hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij maar eens vol op hoekige stoeprand vallen
Succes
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
Met haar nek op de stoeprand en haar rug op de greppelrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide van beton.
Ahhh.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Stoer man , gaat erom dat ze op haar hoofd valtquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken hadden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Plotseling maakt deze race me echt geen bal meer uit.
dat weet niemandquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef beantherio het volgende:
Wat een randdebielen die commentatoren. Fuck de race! Hoe is Van Vleuten er aan toe!![]()
twitter:AUSOlympicTeam twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:59:35CYCLING Thoughts go to Dutch rider Annemiek van Vleuten who has had a nasty crash on the descent down Chinesa Vista. #OneTeam reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef heywoodu het volgende:
twitter:AUSOlympicTeam twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:59:35CYCLING Thoughts go to Dutch rider Annemiek van Vleuten who has had a nasty crash on the descent down Chinesa Vista. #OneTeam reageer retweet
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef beantherio het volgende:
Wat een randdebielen die commentatoren. Fuck de race! Hoe is Van Vleuten er aan toe!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Stoer man , gaat erom dat ze op haar hoofd valt
Jezus man doe niet zo kloterig, zo'n val zie je niet vaak in het wielrennen, en al helemaal niet bij de vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat kan ja als je met 70/80 een berg afrijd.
En nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt zie je dat ze gewoon de boel verkeerd inschat...
Ze gaat met 60 door de bocht
[ Bericht 11% gewijzigd door Nattekat op 07-08-2016 21:03:44 ]
Toen gingen ze ook nog inzoomen op een gegeven moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.
Vergeten te remmen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat ze gewoon de boel verkeerd inschat...
Die van de eerste omloop toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Die klim doen ze ook in de ITT zeker?
Dus mogen we het niet erg vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, lees je dat iedereen hier jou haat omdat je die gifjes postquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een glooiend parcours, dus lijkt me nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen eerste omloop 2xquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Aussies zijn altijd vriendjes geweest...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Te hard de bocht in iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
En regen voorspeld...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
en dan over de stoep het gat naar beneden in? of de bomenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Joezi het volgende:
ze kon beter tegen de stoep knallen en duiken, ze vliegt door remmen over de kop
Stel je ff aan man, dat is gewoon onderdeel van de race, hoe pijnlijk ook (het was ook gewoon op tv).quote:
ja wel bomen iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan over de stoep het gat naar beneden in? of de bomen
Erna, maar niet de val zelf wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.
De schuld niet. Maar ze kan wel net even afgeleid zijn of de hete adem van de motor hebben gevoeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Maar, de motor kan je na het zien van de beelden niet de schuld geven. Gewoon een remfout. Het ziet er wel echt slecht uit
Inderdaad, we hadden bijna samen op de Krim gestaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aussies zijn altijd vriendjes geweest...
dat was een herhaling. duhquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef MakkieR het volgende:
Echt ook ongelooflijk hoe net drie seconden voor van Vleuten in beeld was, precies de val komt. regisseren ze dit ofzo?
Inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stel je ff aan man, dat is gewoon onderdeel van de race, hoe pijnlijk ook (het was ook gewoon op tv).
Iig nog goed gekoerst dan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef kilon het volgende:
Straks rijdt van der Breggen het gat dicht en is ze doodop en wordt ze 4e
Pfoe, gelukkig maar.quote:
Ze land vol op haar hoofd, een flinke compressie, een van de vijf traumamechanismen voor een CWK.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
snap ook wel dat het pijn doet, maar daar ga je normaliter niet dood van hoor
Kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef kilon het volgende:
Straks rijdt van der Breggen het gat dicht en is ze doodop en wordt ze 4e
Dat heet geen onrust zaaienquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef Greys het volgende:
Vreemd wel dat de commentatoren niet eens zeggen dat ze hopen snel te horen hoe het met haar is. Ofzo.
Kruijswijk stond ook meteen op. Dit was echt een hele vieze val.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Inderdaad.Bij Kruiswijk toen hoorde je niets over die gif en nu gelijk allemaal haat.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Goud voor vdBreggen nu zou toch wel erg mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |