euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken haddenquote:
Allebei de remmen in en over de kop.quote:
Met het hoofd eerst, in vertraging goed te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef rubbereend het volgende:
damntwitter:TomCroesNL twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:52NEEEEEE Annemiek van Vleuten. Down #RioOlympics2016 #Rio2016 #NOS https://t.co/GrTx4HwLov reageer retweet
Hangt er maar net vanaf hoe je valt he..quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken hadden
Dat kan ja als je met 70/80 een berg afrijd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit was niet een gewone val, ze had haar nek kunnen breken.
snap ook wel dat het pijn doet, maar daar ga je normaliter niet dood van hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij maar eens vol op hoekige stoeprand vallen
Succes
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Joezi het volgende:
Met haar nek op de stoeprand en haar rug op de greppelrand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide van beton.
Ahhh.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Stoer man , gaat erom dat ze op haar hoofd valtquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken hadden
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Plotseling maakt deze race me echt geen bal meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |