Komt door de regen en de motor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef TheTraveler het volgende:
Herbert moet z'n bek houden met z'n Jinx actie
Die is gewoon dood hoor. Kan je weinig meer over zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
Die was niet zo in beeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet zo'n val gezien sinds Wouter Weylandt. Godver, zeg me snel dat ik het mis heb.
Dat was toen ze daar al zo lag de liggen, met haar nek dubbel, op haar hoofdquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Logische eerste reactie. Ze ving zichzelf op.
Wat moet je anders?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar als ze nu heel ernstig gewond is, hoe werkt dat, blijft de rest daar dan vrolijk langs fietsen?
Ze ving zichzelf op maar knalde door haar armen heen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Daar viel mijn bek inderdaad van open
zijn auto's e.d. in de buurt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar als ze nu heel ernstig gewond is, hoe werkt dat, blijft de rest daar dan vrolijk langs fietsen?
damntwitter:TomCroesNL twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:52NEEEEEE Annemiek van Vleuten. Down #RioOlympics2016 #Rio2016 #NOS https://t.co/GrTx4HwLov reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |