als je je teamgenote in zo'n houding ziet liggen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef franklop het volgende:
meerijden vd breggen, je zag dr toch leggen?
Ik zei het ook hier.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef La_Moustache het volgende:
Verdomme, ik zei net nog. Ze gaat een Kruijswijkje doen. Alles piekfijn en dan vallen. Teringzooi.
Ze hoorde de motor en dacht: nu moet ik vallen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou ze de hete adem van de motor hebben gevoeld? Wel erg toevallig
Hij heeft wel gelijk hoor, olympisch goud wint ze nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
Daar viel mijn bek inderdaad van openquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef beantherio het volgende:
Ik snap niet dat men de wedstrijd nog interessant vind. Je mag hopen dat Van Vleuten hier niets ernstigs aan overhoudt.
Ik ook.quote:
Logische eerste reactie. Ze ving zichzelf op.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |