dat weet niemandquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef beantherio het volgende:
Wat een randdebielen die commentatoren. Fuck de race! Hoe is Van Vleuten er aan toe!![]()
twitter:AUSOlympicTeam twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:59:35CYCLING Thoughts go to Dutch rider Annemiek van Vleuten who has had a nasty crash on the descent down Chinesa Vista. #OneTeam reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef heywoodu het volgende:
twitter:AUSOlympicTeam twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:59:35CYCLING Thoughts go to Dutch rider Annemiek van Vleuten who has had a nasty crash on the descent down Chinesa Vista. #OneTeam reageer retweet
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef beantherio het volgende:
Wat een randdebielen die commentatoren. Fuck de race! Hoe is Van Vleuten er aan toe!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Stoer man , gaat erom dat ze op haar hoofd valt
Jezus man doe niet zo kloterig, zo'n val zie je niet vaak in het wielrennen, en al helemaal niet bij de vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat kan ja als je met 70/80 een berg afrijd.
En nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt zie je dat ze gewoon de boel verkeerd inschat...
Ze gaat met 60 door de bocht
[ Bericht 11% gewijzigd door Nattekat op 07-08-2016 21:03:44 ]
Toen gingen ze ook nog inzoomen op een gegeven moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.
Vergeten te remmen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt zie je dat ze gewoon de boel verkeerd inschat...
Die van de eerste omloop toch?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Die klim doen ze ook in de ITT zeker?
Dus mogen we het niet erg vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt, lees je dat iedereen hier jou haat omdat je die gifjes postquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een glooiend parcours, dus lijkt me nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen eerste omloop 2xquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Aussies zijn altijd vriendjes geweest...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef heywoodu het volgende:
Te hard de bocht in iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Acheronacis het volgende:
[ afbeelding ]
En regen voorspeld...quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Koffieplanter het volgende:
en dan over de stoep het gat naar beneden in? of de bomenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Joezi het volgende:
ze kon beter tegen de stoep knallen en duiken, ze vliegt door remmen over de kop
Stel je ff aan man, dat is gewoon onderdeel van de race, hoe pijnlijk ook (het was ook gewoon op tv).quote:
ja wel bomen iddquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan over de stoep het gat naar beneden in? of de bomen
Erna, maar niet de val zelf wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.
De schuld niet. Maar ze kan wel net even afgeleid zijn of de hete adem van de motor hebben gevoeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Maar, de motor kan je na het zien van de beelden niet de schuld geven. Gewoon een remfout. Het ziet er wel echt slecht uit
Inderdaad, we hadden bijna samen op de Krim gestaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aussies zijn altijd vriendjes geweest...
dat was een herhaling. duhquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef MakkieR het volgende:
Echt ook ongelooflijk hoe net drie seconden voor van Vleuten in beeld was, precies de val komt. regisseren ze dit ofzo?
Inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stel je ff aan man, dat is gewoon onderdeel van de race, hoe pijnlijk ook (het was ook gewoon op tv).
Iig nog goed gekoerst dan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef kilon het volgende:
Straks rijdt van der Breggen het gat dicht en is ze doodop en wordt ze 4e
Pfoe, gelukkig maar.quote:
Ze land vol op haar hoofd, een flinke compressie, een van de vijf traumamechanismen voor een CWK.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
snap ook wel dat het pijn doet, maar daar ga je normaliter niet dood van hoor
Kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:03 schreef kilon het volgende:
Straks rijdt van der Breggen het gat dicht en is ze doodop en wordt ze 4e
Dat heet geen onrust zaaienquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef Greys het volgende:
Vreemd wel dat de commentatoren niet eens zeggen dat ze hopen snel te horen hoe het met haar is. Ofzo.
Kruijswijk stond ook meteen op. Dit was echt een hele vieze val.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Inderdaad.Bij Kruiswijk toen hoorde je niets over die gif en nu gelijk allemaal haat.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Goud voor vdBreggen nu zou toch wel erg mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |