dat weet niemandquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef beantherio het volgende:
Wat een randdebielen die commentatoren. Fuck de race! Hoe is Van Vleuten er aan toe!![]()
twitter:AUSOlympicTeam twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:59:35CYCLING Thoughts go to Dutch rider Annemiek van Vleuten who has had a nasty crash on the descent down Chinesa Vista. #OneTeam reageer retweet
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef heywoodu het volgende:
twitter:AUSOlympicTeam twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:59:35CYCLING Thoughts go to Dutch rider Annemiek van Vleuten who has had a nasty crash on the descent down Chinesa Vista. #OneTeam reageer retweet
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef beantherio het volgende:
Wat een randdebielen die commentatoren. Fuck de race! Hoe is Van Vleuten er aan toe!![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Stoer man , gaat erom dat ze op haar hoofd valt
Jezus man doe niet zo kloterig, zo'n val zie je niet vaak in het wielrennen, en al helemaal niet bij de vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat kan ja als je met 70/80 een berg afrijd.
En nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt zie je dat ze gewoon de boel verkeerd inschat...
Ze gaat met 60 door de bocht
[ Bericht 11% gewijzigd door Nattekat op 07-08-2016 21:03:44 ]
Toen gingen ze ook nog inzoomen op een gegeven moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee? Volgens mij heb ik die toch live dood zien liggen. Camera ging wel heel snel weg toen, maar ik voel me net zo misselijk toen ik dat zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |