quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
nopequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nederland heeft nog geen medailles toch?
Bergop is dat best lastigquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:41:26Annemiek van Vleuten was ooit studente. Ze zoop weet-ik-hoeveel bier per avond. Zelf zegt ze erover: "In alles wat ik doe ben ik mateloos." reageer retweet
Droomvrouwquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:41:26Annemiek van Vleuten was ooit studente. Ze zoop weet-ik-hoeveel bier per avond. Zelf zegt ze erover: "In alles wat ik doe ben ik mateloos." reageer retweet
Jinxquote:
Zal marcodej haar ook als Tindermatch hebben?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:42 schreef rubbereend het volgende:
die tijden kloppen NIKS van.quote:
Dat is niet ideaal inderdaad, maar op een oude fiets moet je het leren toch ?quote:
Nee, wel Jorien ter Mors trouwens. Maar die doet niet mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal marcodej haar ook als Tindermatch hebben?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, wel Jorien ter Mors trouwens. Maar die doet niet mee.
Wat zeggen ze daar dan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten ze nu te zeiken op Sporza ? Prima tactiek toch zoals het nu gaat.
echt he D:quote:
groepje erachter komt terug.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Van der Breggen kan nog voor brons gaan ook
Voorsprong op dat derde groepje is wel klein.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Breg kan niet sprinten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Die rijden hooguit het gat dicht. Daarna kan het nog steeds.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Voorsprong op dat derde groepje is wel klein.
1 van de leukste wegraces in tijdenquote:
Vrouwensport kan ook mooi zijnquote:
Squirtquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:49 schreef Nober het volgende:
Abbott squirt zeven kleuren stront in de afdaling.
De Amerikaanse Sagan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:49 schreef TheTraveler het volgende:
Knijpt in de billen?
Knijpt met haar billen misschien.
daar is ze jaquote:
Geen sneeuwwandenquote:
Dat vind ik met wielrennen altijd eigenlijkquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Radio is veel dynamischer en fijner tijdens OS, met tv aan uiteraard.
Dit wilde ik even kwijt.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Kan het niet vaak genoeg benadrukken:
Wat een koers
Niet meegekregen op sporza sorry,quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:51 schreef Thezeurminator het volgende:
Hoelang is het nog vlak zometeen?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:51 schreef truedestiny het volgende:
Herbert heeft echt geld staan op z'n eigen jinx
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:52 schreef alors het volgende:
Ik durf niet meer te kijken, dit kan alleen maar misgaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |