Dat zit er wel in ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zou mij niks verbazen als Vos al is gestopt bij haar om te checken/bij ste staan
Dit. Dit. Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef theodoor9 het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen maar een bevesting dat ze weer beweegt
Kan zich opgedrongen voelen, of net even afgeleid.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ze hoorde de motor en dacht: nu moet ik vallen.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef marcodej het volgende:
Op het moment van de val.
[ afbeelding ]
minuut later toen volgende motor kwam lag ze nog in zelfde houdingquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet zo'n val gezien sinds Wouter Weylandt. Godver, zeg me snel dat ik het mis heb.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:32Ai. Val Van Vleuten. Dat zag er echt heel slecht uit. reageer retweet
stel je niet aan, jankerdquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
Pozzovivo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Niet zo'n val gezien sinds Wouter Weylandt. Godver, zeg me snel dat ik het mis heb.
Ze weten toch niets op het momentquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Acheronacis het volgende:
ze hebben het helemaal niet over wat er met haar aan de hand is...
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef Lastpost het volgende:
Ouch, hoop dat het meevalt. Zag er akelig uit.
Maar wat dom om zoveel risico te leggen in een afdaling als je Abbot als directe concurrent hebt.
Ja, voor zilver en brons.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
doet #teamNL nog mee voor de medailles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |