Ze ving zichzelf op maar knalde door haar armen heen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:56 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Daar viel mijn bek inderdaad van open
zijn auto's e.d. in de buurt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar als ze nu heel ernstig gewond is, hoe werkt dat, blijft de rest daar dan vrolijk langs fietsen?
damntwitter:TomCroesNL twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:54:52NEEEEEE Annemiek van Vleuten. Down #RioOlympics2016 #Rio2016 #NOS https://t.co/GrTx4HwLov reageer retweet
Doe eens normaal zegquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Nober het volgende:
Vrouwen horen gewoon niet op de weg thuis, Van Vleuten bewijst het andermaal.
Achter het peloton rijdt vaak een ambulance.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Greys het volgende:
Maar als ze nu heel ernstig gewond is, hoe werkt dat, blijft de rest daar dan vrolijk langs fietsen?
Jij faalt het meest met deze reactie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Veel 'meedoen is belangrijker dan winnen' mensen hier
Nederland faalt gewoon knetterhard.
Dit was geen normale val.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Ferdii het volgende:
Vallen hoort nou eenmaal bij wielrennen, niks om sentimenteel om te doen. kan je daar niet tegen moet je lekker een andere sport kijken
Softiequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
Dit is geen falen, ze was echt goed. Dan val je en dat is dan heel erg inderdaad, maar mijns inziens staat geen medaille halen niet gelijk aan falenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Veel 'meedoen is belangrijker dan winnen' mensen hier
Nederland faalt gewoon knetterhard.
Dat valt wel me tochquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://twitter.com/brusselmans/status/762361596685541376
Dit was niet een gewone val, ze had haar nek kunnen breken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:57 schreef Ferdii het volgende:
Vallen hoort nou eenmaal bij wielrennen, niks om sentimenteel om te doen. kan je daar niet tegen moet je lekker een andere sport kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Nattekat op 07-08-2016 21:00:21 ]
Ga jij maar eens vol op hoekige stoeprand vallenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat valt wel me tochof ligt het aan mij?
vol op dr hoofd..quote:
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teringcommentatoren. Dit kan écht niet. Je ziet haar als Abbot langskomt nog steeds liggen zoals ze van de fiets viel en dan zegt ie 'daar gaat Olympisch goud'
Misschien kan je je beter ergens anders zorgen om maken ongelooflijke aidshond. Dat ie ff lekker de tering krijgt. Jezus Christus
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:58 schreef Revanches het volgende:
[..]
Jij faalt het meest met deze reactie.
In deze afdaling vallen er wel meer.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Er gaat weer eens een Nederlander in kansrijke positie onderuit.
Zeker niet met die stoeprand en die helm af. En roerloos in het volgende shot 10 seconden later...quote:
euh ik heb heeel veel gifjes gezien van mensen die tien keer harder onderuit gingen en hooguit een paar botten gebroken haddenquote:
Allebei de remmen in en over de kop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |