quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Op het moment van schrijven moeten ze nog een nieuwe spits vinden, maar we weten alvast wel dat ze in de vierde voorronde van de CL staan en ze ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
Probeer eens wielrennen te kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saaier dan zwemmen kun je het onmogelijk krijgen.
Jullie hebben gewoon uitstekend gespeeld en een goal gemaakt tegen de kampioen van Nederland!quote:
En door die 3-5-2 kreeg PSV grip terug.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Utrecht heeft te veel goede kansen gemist om aanspraak te maken op een resultaat
Wielrennen, of dartenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Saaier dan zwemmen kun je het onmogelijk krijgen.
kunnen we tenminste 1 club uitsluiten waar jij fan van wordt. De rest ligt helemaal open..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat PSV de grootste kut-club van de wereld is
Bij FOX is de eredivisie de beste competitie ter wereldquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Haller is een ongelofelijke choker. Niet te geloven. Topspits volgens FOX.
Wereldspits dit dat allesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
10 miljoen krijgt hem op 7 meter van de goal er niet in
34 ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
10 miljoen krijgt hem op 7 meter van de goal er niet in
Nou. Iedereen weet dat het KK Klan is.quote:
DOE ES NORMAALquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek vrouwenmensch, dikke zeug.
Ik heb al weinig met atletiek maar daar gaat het nog snel. In een zwembad spartelen ze letterlijk rechtdoor op een slakkengangetje terwijl je enkel een kopje boven het water ziet uitsteken.quote:
nou nou nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:41 schreef Onnoman het volgende:
wat een fucking retard
neerschieten tijdens het douchen
bij die uit de hand gelopen zaterdagmiddag hobby die men wielrennen noemt, fietsen ze 120km recht uit. Enige spannende is dat er af en toe eentje van een berg af lazertquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb al weinig met atletiek maar daar gaat het nog snel. In een zwembad spartelen ze letterlijk rechtdoor op een slakkengangetje terwijl je enkel een kopje boven het water ziet uitsteken.
Tuurlijk niet. Als of een tegenstander denkt 'oh PSV is wel een sympathieke club dus laat ik maar een beetje rustig aan doen'quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat probleem heeft PSV helemaal niet. Veel grotere gun factor dan Ajax vanuit het land.
Doe maar niet, jij bent een van de weinige oprechte users hier. Behoud die rol.quote:
Aha dat had ik niet door.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
bij die uit de hand gelopen zaterdagmiddag hobby die men wielrennen noemt, fietsen ze 120km recht uit. Enige spannende is dat er af en toe eentje van een berg af lazert
"strontlampen"quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Als ik die strontlampen nog eens hoor over Lucky zijn he
Oh okequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij hebt er geen verstand van.
Wat was er lucky aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij bent een van de weinige oprechte users hier. Behoud die rol.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij bent een van de weinige oprechte users hier. Behoud die rol.
Dat Haller net nog even een attaque krijgt zum beispielquote:
Zwakzinnige debiel voelt een beetje dubbelop knulquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
"strontlampen"
Zwakzinnige debiel.
[..]
Oh oke
Goed idee. Kut wedstrijd en veel goals. Wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Oh neee Eretribune
Snel zappen naar Willem II Vitesse
Jouw onderkin ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zwakzinnige debiel voelt een beetje dubbelop knul
PSV had eigenlijk al op 1-3 moeten staan en ik vond het hinderlijk buitenspel, dus als die er al ingegaan was, dan was het pech.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat Haller net nog even een attaque krijgt zum beispiel
Haha.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Brammess het volgende:
God wat ben ik mad
2 fouten van de keeper, Utrecht had met rust 5-0 voor moeten staan, het is weer zo'n seizoen.
Eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV had eigenlijk al op 1-3 moeten staan en ik vond het hinderlijk buitenspel, dus als die er al ingegaan was, dan was het pech.
PSV heeft gewoon op eigen kracht de wedstrijd laten draaien. Punt.
5-0 nogwel. KPN?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Brammess het volgende:
God wat ben ik mad
2 fouten van de keeper, Utrecht had met rust 5-0 voor moeten staan, het is weer zo'n seizoen.
Had je ook zon grote mond toen je begeleider je uit je rolstoel liet vallen?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Wauw, dit is wel erg treurig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Had je ook zon grote mond toen je begeleider je uit je rolstoel liet vallen?
Het is Brammess.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand Brammess vertellen dat er ook een tweede helft is?
Er is ook een tweede helft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:45 schreef Brammess het volgende:
God wat ben ik mad
FOX had op het laatste moment besloten om hun zenders niet op zwart te gooien voor de KPN abonneesquote:
Done.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand Brammess vertellen dat er ook een tweede helft is?
Je gaat lekker René.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel erg treurig.
Ik zal doen alsof dit niet gebeurd is, dan kan je iets verzinnen wat wel scherp en adrem uit de hoek komt.
madquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Is voor jou toch als donuts vs. taart he? Uiteindelijk toch maar beiden!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM vs inslagenreuring, moeilijk kiezen
Ik ontken niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Coco98 het volgende:
Brammes is goed mad.
Maar ook dat mag in VBL.
Klassequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is voor jou toch als donuts vs. taart he? Uiteindelijk toch maar beiden!
goeie edit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap je politiek correcte antwoord. (Je wil niet de opinie tegen je krijgenquote:
Cocu genie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht wordt trouwens wel elke keer in moeilijkheden gedreven doordat de tegenstander een extra middenveldertje erbij gooit na de rust.
GGMM on firequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roep je altijd random dingen wat nergens op gebaseerd is? Probeer het nog een keer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
GIOGODquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet enorm, want Gio deed het ook gewoon door Karsdorp door te schuiven.
Dan zat hij waarschijnlijk aan de verkeerde kant van het scherm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
FOX had op het laatste moment besloten om hun zenders niet op zwart te gooien voor de KPN abonnees
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roep je altijd random dingen wat nergens op gebaseerd is? Probeer het nog een keer.
quote:FOX Sports en KPN zijn verheugd om bekend te maken dat er overeenstemming is bereikt over de distributie van de FOX Sports-zenders.
De klanten van KPN kunnen blijven genieten van het Eredivisie-voetbal.
En komt dit nu in het basis pakket?quote:
zondag, 7 aug 2016quote:
Mensen die dat spel serieus willen spelen juichen dat juist toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste tijd weinig op Hax, vriend. Jammer.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zondag, 7 aug 2016
Sparta 14:30 Ajax
zaterdag, 13 aug 2016
Ajax 19:45 Roda JC
zaterdag, 20 aug 2016
Ajax 19:45 Willem II
zondag, 28 aug 2016
Go Ahead 14:30 Ajax
zaterdag, 10 sep 2016
Ajax 20:45 Vitesse
zondag, 18 sep 2016
Heracles 16:45 Ajax
zaterdag, 6 aug 2016
Utrecht 19:45 PSV
zondag, 14 aug 2016
PSV 16:45 AZ
zaterdag, 20 aug 2016
Zwolle 19:45 PSV
zondag, 28 aug 2016
PSV 12:30 Groningen
zaterdag, 10 sep 2016
NEC 19:45 PSV
zondag, 18 sep 2016
PSV 14:30 Feyenoord
Hier moet Ajax toch wel even een gat maken.
Je kunt nooit minder zijn dan ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die dat spel serieus willen spelen juichen dat juist toe.
True, maar bij mij gaat het altijd om gezelligheid!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die dat spel serieus willen spelen juichen dat juist toe.
Oeehhh, dat wordt mals.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik kies voor Arsenal - Liverpool. Klopp gaat Wenger hard vernederen.
Mij ook, maar Firefox denkt daar compleet anders over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar bij mij gaat het altijd om gezelligheid!
Alle toppers thuis voor PSV. Zie ze alleen bij PEC 2 punten verspelen. En dat zelfs nog niet eensquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zondag, 7 aug 2016
zaterdag, 13 aug 2016
zaterdag, 20 aug 2016
zondag, 28 aug 2016
zaterdag, 10 sep 2016
zondag, 18 sep 2016
zaterdag, 6 aug 2016
zondag, 14 aug 2016
zaterdag, 20 aug 2016
zondag, 28 aug 2016
zaterdag, 10 sep 2016
zondag, 18 sep 2016
Neem maar van mij en davy aan dat je FireFox niet zo serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mij ook, maar Firefox denkt daar compleet anders over.
Je moet hem voor de grap eens NSB'er noemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem maar van mij en davy aan dat je FireFox niet zo serieus moet nemen.
Ik zie juist PSV een voorsprong van minimaal 10 punten pakken op Ajax voor de winterstop. Helaas.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zondag, 7 aug 2016
zaterdag, 13 aug 2016
zaterdag, 20 aug 2016
zondag, 28 aug 2016
zaterdag, 10 sep 2016
zondag, 18 sep 2016
zaterdag, 6 aug 2016
zondag, 14 aug 2016
zaterdag, 20 aug 2016
zondag, 28 aug 2016
zaterdag, 10 sep 2016
zondag, 18 sep 2016
Zal ik doen volgend potje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet hem voor de grap eens NSB'er noemen.
Alleen PEC uit is denk ik lastig, maar die hebben nog een redelijk kwetsbare defensiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alle toppers thuis voor PSV. Zie ze alleen bij PEC 2 punten verspelen. En dat zelfs nog niet eens
De eerste vier moet Ajax sowieso winnen. Maar dat gaan ze niet doen denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zondag, 7 aug 2016
zaterdag, 13 aug 2016
zaterdag, 20 aug 2016
zondag, 28 aug 2016
zaterdag, 10 sep 2016
zondag, 18 sep 2016
zaterdag, 6 aug 2016
zondag, 14 aug 2016
zaterdag, 20 aug 2016
zondag, 28 aug 2016
zaterdag, 10 sep 2016
zondag, 18 sep 2016
Vooraf verwacht je dat beiden alles gaan winnen. De praktijk is vaak anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alle toppers thuis voor PSV. Zie ze alleen bij PEC 2 punten verspelen. En dat zelfs nog niet eens
Ja maar van der Hartquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen PEC uit is denk ik lastig, maar die hebben nog een redelijk kwetsbare defensie
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Hart kan er niets van.
Dat is waar idd. Verwacht vooral een erg matig Ajax de eerste seizoenshelft helaas. Daarom ook even balen dat PSV een matige wedstrijd toch weer weet te winnen. Ik vrees dat PSV veel te ver is om voor Ajax dit seizoen te overbruggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf verwacht je dat beiden alles gaan winnen. De praktijk is vaak anders.
Daaromquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Hart kan er niets van.
En nog Europees?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax krijgt in oktober Utrecht thuis, ADO uit en Feyenoord uit allemaal achter elkaar, dat gaat veel puntverlies worden
Als dit seizoen leuk voetbal oplevert en een tweede plek dan is het al meer dan geslaagd. Zeker door de transfer van Milik waardoor je weer zwarte cijfers schrijft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is waar idd. Verwacht vooral een erg matig Ajax de eerste seizoenshelft helaas. Daarom ook even balen dat PSV een matige wedstrijd toch weer weet te winnen. Ik vrees dat PSV veel te ver is om voor Ajax dit seizoen te overbruggen.
Minimaal 7 punten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax krijgt in oktober Utrecht thuis, ADO uit en Feyenoord uit allemaal achter elkaar, dat gaat veel puntverlies worden
Echt dramatisch. Ik denk dat dit karma is voor dat topseizoen van Hahn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook een grote grap. Never forget die stuit van Vejinovic.
Goeiendag zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek vrouwenmensch, dikke zeug.
Dat is het belangrijkste inderdaad. En stiekem hoop ik nog zwaar op die CL.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als dit seizoen leuk voetbal oplevert en een tweede plek dan is het al meer dan geslaagd. Zeker door de transfer van Milik waardoor je weer zwarte cijfers schrijft.
Tussen ADO en Feyenoord jaquote:
koekoekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tussen ADO en Feyenoord ja
Zoekt PEC nog een keeper?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt dramatisch. Ik denk dat dit karma is voor dat topseizoen van Hahn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
De posts komen nu al net zo traag door als je stream?
Liet hij ook niet dat balletje door tegen Ajax bij GAE?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook een grote grap. Never forget die stuit van Vejinovic.
Het internet gaat nog per postduif daarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja die ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Liet hij ook niet dat balletje door tegen Ajax bij GAE?
Met Wesley Verhoek in een bijrolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Liet hij ook niet dat balletje door tegen Ajax bij GAE?
Wat dom zeg. Dit kan je echt posities op de ranglijst kosten terwijl je een bijzonder leuk elftal hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Zelfs eentje verkocht afgelopen transferperiode (Boy de Jong aan Telstar).
Dit is een beetje eng Stijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah drie jaar. Dacht dat VIT-HER anders eindigde destijds.
Dat je überhaupt ook maar enig idee hebt van de openingswedstrijd van Vitesse drie jaar geledenquote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dom zeg. Dit kan je echt posities op de ranglijst kosten terwijl je een bijzonder leuk elftal hebt.
Iets met internetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je überhaupt ook maar enig idee hebt van de openingswedstrijd van Vitesse drie jaar geleden
Haha, ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder knap dat hij weet dat het VIT-HER was. Ben zelf al blij dat ik de potjes van Ajax aardig herinnerquote:
Ik weet elke openingswedstrijd van Ajax vanaf 2006/07.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder knap dat hij weet dat het VIT-HER was. Ben zelf al blij dat ik de potjes van Ajax aardig herinner
Dat zou mij denk ik ook nog wel lukken. Maar van andere clubs totaal nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet elke openingswedstrijd van Ajax vanaf 2006/07.
Van PSV zou ik het niet weten hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou mij denk ik ook nog wel lukken. Maar van andere clubs totaal niet
Wat is dat voor vraag heequote:Op zondag 7 augustus 2016 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hey Paul! Nog teleurgesteld na gister?
twitter:jdnijland twitterde op zondag 07-08-2016 om 11:32:03Opstelling FC GroningenPadt;Hateboer, Reijnen, Maduro, Van Nieff;Hiariej, Drost, Jenssen,Antonia, Van Weert, Rusnak. reageer retweet
Is dat opeens in ofzo, een middenvelder centraal achterin zetten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jdnijland twitterde op zondag 07-08-2016 om 11:32:03Opstelling FC GroningenPadt;Hateboer, Reijnen, Maduro, Van Nieff;Hiariej, Drost, Jenssen,Antonia, Van Weert, Rusnak. reageer retweet
Dat van Janssen was vorig seizoen uit nood geboren en Ten Hag vond het wel lopen. Waar het bij zit achter Maduro, geen idee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is dat opeens in ofzo, een middenvelder centraal achterin zetten?
Maduro als centrale verdediger is weinig vreemd dat heeft hij al zo vaak en bij zoveel clubs gedaan. Eigenlijk ken ik hem beter als verdediger dan als middenvelder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat van Janssen was vorig seizoen uit nood geboren en Ten Hag vond het wel lopen. Waar het bij zit achter Maduro, geen idee.
Ik ken hem vooral als verdedigende middenvelder, maar Maduro's furoretijden waren net voor ik voetbal volgde.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maduro als centrale verdediger is weinig vreemd dat heeft hij al zo vaak en bij zoveel clubs gedaan. Eigenlijk ken ik hem beter als verdediger dan als middenvelder.
Mwah zo goed was hij niet, dus je hebt weinig gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral als verdedigende middenvelder, maar Maduro's furoretijden waren net voor ik voetbal volgde.
Bankbezetting FC Groningen: Van der Lei, Hoesen, Linssen, Bacuna, Sorloth, Mahi, Tamata, Idrissi, Riksman.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:38 schreef Tagliano het volgende:
Er is ook niet heel veel beters voorhanden bij Groningen. Je zit toch al gauw aan Martijn van der Laan, ofzo
Raar dat Mahi en vooral Linssen niet spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bankbezetting FC Groningen: Van der Lei, Hoesen, Linssen, Bacuna, Sorloth, Mahi, Tamata, Idrissi, Riksman.
Ik ken alleen Riksman niet. Ik tel vijf aanvallers.
Ja, Rusnak zou normaal gesproken toch ook weer op 10 moeten want Hiariej lijkt mij niet de gewenste VM.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Raar dat Mahi en vooral Linssen niet spelen.
Raarrrrrr. Mahi en Linssen zijn dan vast niet TOPFIT.quote:Op Samir Memi¨ević, die in zijn vaderland Bosnië verblijft om het benodigde papierwerk te regelen, en de Olympiërs Kasper Larsen (tevens geschorst) en Simon Tibbling na, zijn de overige 21 spelers van de eerste selectie inzetbaar.
“Iedereen is fit en het is mooi dat spelers zo’n laatste week van de voorbereiding weer aansluiten,” aldus Faber.
Nou ja, alleen PSV heeft het makkelijk in Groningen de laatste jaren. Ajax en Feyenoord hebben er wisselende zeg gerust matige resultaten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
Jan-Joost vindt Utrecht-uit net zo lastig als Groningen-uit en Sparta-uit.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
''Moeilijke uitwedstrijd voor Ajax''
Ik sta al te janken hoor.
[ afbeelding ]
Of Leo Driessen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:27 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger
Dat wordt Ron de Rijk bij Ajax
Jouw tv heeft geen mute?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Tagliano het volgende:
Er moet echt een optie komen om het commentaar uit te zetten
Bij rust al 0-4 achter, al zat hij op de tribune vanwege schorsing.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef Groby het volgende:
[..]
Kwam gisteren van vakantie dus niks gezien
Mercedes > Opelquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit me eigenlijk af te vragen wat er momenteel duurder is: de bank van Ajax of de bank van Feyenoord?
Meestal is hij begin augustus helemaal weg, om terug te komen tot ergens in november en dan is alle hoop weer verloren en zijn we in Rotterdam weer trots op een vierde plaatsquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:35 schreef Dven het volgende:
Poll: Tot wanneer duurt de titeldroom van Feyenoord in 2016/2017?
• September
• Oktober
• November
• December
• Januari
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Tot vandaag.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:35 schreef Dven het volgende:
Poll: Tot wanneer duurt de titeldroom van Feyenoord in 2016/2017?
• September
• Oktober
• November
• December
• Januari
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij rust al 0-4 achter, al zat hij op de tribune vanwege schorsing.
Aan de lage kantquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze voor ieder protest eens geel geven, heeft Kuyt een aandeel van 75% in alle gele kaarten van het seizoen.
Uitstekende analysequote:Op zondag 7 augustus 2016 12:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal is hij begin augustus helemaal weg, om terug te komen tot ergens in november en dan is alle hoop weer verloren en zijn we in Rotterdam weer trots op een vierde plaats
Ideale schoonzoon he, dan mag het.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze voor ieder protest eens geel geven, heeft Kuyt een aandeel van 75% in alle gele kaarten van het seizoen.
Dan ga ik voor de 64equote:Op zondag 7 augustus 2016 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Botteghin schutteren?
Ik zeg in de 29e minuut.
Bedoel je het gelul dat het een illusie is of het gelul dat Feyenoord kampioen moet worden?quote:
Ho ho, ik zeg VOORALSNOG.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na 11 minuten al een oordeel vellen.
Dat gelul van, we gaan voor het kampioenschap en insert alle domineesteksten van Dirk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je het gelul dat het een illusie is of het gelul dat Feyenoord kampioen moet worden?
Die uitslag is niet eens zo heel gekquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week walst Feyenoord over Twente heen met 7-0 en dan is de titel in handbereik.
Tot ze ergens medio november weer op hun plaat gaan tegen Excelsior, Sparta en Roda.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week walst Feyenoord over Twente heen met 7-0 en dan is de titel in handbereik.
Dan zijn wij het weer eens volledig eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gelul van, we gaan voor het kampioenschap en insert alle domineesteksten van Dirk.
Volgens mij is dat zo duur dat je beter direct maar voor een maand kan afnemenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Freak188 het volgende:
Bestaat de dagpas nog bij Fox? Dat ik voor 24 uur toegang kan kopen?
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die uitslag is niet eens zo heel gek
Daar ben ik mij van bewust, kwaliteitsuser pur sang. Maar soms moet je dingen even uitsluitenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Slobeend is een realist, beste Tagliano.
Wss niet, Go wordt momenteel niet aangeboden voor nieuwe abonnee's. Zou het vreemd vrinden als de dagpas dan wel wordt aangeboden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:43 schreef Freak188 het volgende:
Bestaat de dagpas nog bij Fox? Dat ik voor 24 uur toegang kan kopen?
Elia: "sowieso zijn we in de Kuip onverslaanbaar". Vervolgens 3 nederlagen op rij in de Kuip. Dat was lief.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Onder Koeman waren ze heel goed in eigen huis.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Elia: "sowieso zijn we in de Kuip onverslaanbaar". Vervolgens 3 nederlagen op rij in de Kuip. Dat was lief.
Maar toen hadden ze Immers en Pelle.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder Koeman waren ze heel goed in eigen huis.
Hoiquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een risico genomen en Groningen laten winnen
Giovanni Boszquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zet wel heel erg veel druk in de openingsfase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |