Wat dom zeg. Dit kan je echt posities op de ranglijst kosten terwijl je een bijzonder leuk elftal hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Zelfs eentje verkocht afgelopen transferperiode (Boy de Jong aan Telstar).
Dit is een beetje eng Stijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah drie jaar. Dacht dat VIT-HER anders eindigde destijds.
Dat je überhaupt ook maar enig idee hebt van de openingswedstrijd van Vitesse drie jaar geledenquote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dom zeg. Dit kan je echt posities op de ranglijst kosten terwijl je een bijzonder leuk elftal hebt.
Iets met internetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je überhaupt ook maar enig idee hebt van de openingswedstrijd van Vitesse drie jaar geleden
Haha, ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
De posts komen nu al net zo traag door als je stream?
Ik vind het al bijzonder knap dat hij weet dat het VIT-HER was. Ben zelf al blij dat ik de potjes van Ajax aardig herinnerquote:
Ik weet elke openingswedstrijd van Ajax vanaf 2006/07.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder knap dat hij weet dat het VIT-HER was. Ben zelf al blij dat ik de potjes van Ajax aardig herinner
Dat zou mij denk ik ook nog wel lukken. Maar van andere clubs totaal nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet elke openingswedstrijd van Ajax vanaf 2006/07.
Van PSV zou ik het niet weten hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou mij denk ik ook nog wel lukken. Maar van andere clubs totaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |