Dat is waar idd. Verwacht vooral een erg matig Ajax de eerste seizoenshelft helaas. Daarom ook even balen dat PSV een matige wedstrijd toch weer weet te winnen. Ik vrees dat PSV veel te ver is om voor Ajax dit seizoen te overbruggen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf verwacht je dat beiden alles gaan winnen. De praktijk is vaak anders.
Daaromquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van der Hart kan er niets van.
En nog Europees?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax krijgt in oktober Utrecht thuis, ADO uit en Feyenoord uit allemaal achter elkaar, dat gaat veel puntverlies worden
Als dit seizoen leuk voetbal oplevert en een tweede plek dan is het al meer dan geslaagd. Zeker door de transfer van Milik waardoor je weer zwarte cijfers schrijft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is waar idd. Verwacht vooral een erg matig Ajax de eerste seizoenshelft helaas. Daarom ook even balen dat PSV een matige wedstrijd toch weer weet te winnen. Ik vrees dat PSV veel te ver is om voor Ajax dit seizoen te overbruggen.
Minimaal 7 punten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax krijgt in oktober Utrecht thuis, ADO uit en Feyenoord uit allemaal achter elkaar, dat gaat veel puntverlies worden
Echt dramatisch. Ik denk dat dit karma is voor dat topseizoen van Hahn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook een grote grap. Never forget die stuit van Vejinovic.
Goeiendag zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je bek vrouwenmensch, dikke zeug.
Dat is het belangrijkste inderdaad. En stiekem hoop ik nog zwaar op die CL.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als dit seizoen leuk voetbal oplevert en een tweede plek dan is het al meer dan geslaagd. Zeker door de transfer van Milik waardoor je weer zwarte cijfers schrijft.
Tussen ADO en Feyenoord jaquote:
koekoekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tussen ADO en Feyenoord ja
Zoekt PEC nog een keeper?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt dramatisch. Ik denk dat dit karma is voor dat topseizoen van Hahn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
De posts komen nu al net zo traag door als je stream?
Liet hij ook niet dat balletje door tegen Ajax bij GAE?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Go Ahead was hij ook een grote grap. Never forget die stuit van Vejinovic.
Het internet gaat nog per postduif daarquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja die ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Liet hij ook niet dat balletje door tegen Ajax bij GAE?
Met Wesley Verhoek in een bijrolquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Liet hij ook niet dat balletje door tegen Ajax bij GAE?
Wat dom zeg. Dit kan je echt posities op de ranglijst kosten terwijl je een bijzonder leuk elftal hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Zelfs eentje verkocht afgelopen transferperiode (Boy de Jong aan Telstar).
Dit is een beetje eng Stijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah drie jaar. Dacht dat VIT-HER anders eindigde destijds.
Dat je überhaupt ook maar enig idee hebt van de openingswedstrijd van Vitesse drie jaar geledenquote:
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dom zeg. Dit kan je echt posities op de ranglijst kosten terwijl je een bijzonder leuk elftal hebt.
Iets met internetquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat je überhaupt ook maar enig idee hebt van de openingswedstrijd van Vitesse drie jaar geleden
Haha, ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder knap dat hij weet dat het VIT-HER was. Ben zelf al blij dat ik de potjes van Ajax aardig herinnerquote:
Ik weet elke openingswedstrijd van Ajax vanaf 2006/07.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder knap dat hij weet dat het VIT-HER was. Ben zelf al blij dat ik de potjes van Ajax aardig herinner
Dat zou mij denk ik ook nog wel lukken. Maar van andere clubs totaal nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet elke openingswedstrijd van Ajax vanaf 2006/07.
Van PSV zou ik het niet weten hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou mij denk ik ook nog wel lukken. Maar van andere clubs totaal niet
Wat is dat voor vraag heequote:Op zondag 7 augustus 2016 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hey Paul! Nog teleurgesteld na gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |