Wat is dat voor vraag heequote:Op zondag 7 augustus 2016 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hey Paul! Nog teleurgesteld na gister?
twitter:jdnijland twitterde op zondag 07-08-2016 om 11:32:03Opstelling FC GroningenPadt;Hateboer, Reijnen, Maduro, Van Nieff;Hiariej, Drost, Jenssen,Antonia, Van Weert, Rusnak. reageer retweet
Is dat opeens in ofzo, een middenvelder centraal achterin zetten?quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jdnijland twitterde op zondag 07-08-2016 om 11:32:03Opstelling FC GroningenPadt;Hateboer, Reijnen, Maduro, Van Nieff;Hiariej, Drost, Jenssen,Antonia, Van Weert, Rusnak. reageer retweet
Dat van Janssen was vorig seizoen uit nood geboren en Ten Hag vond het wel lopen. Waar het bij zit achter Maduro, geen idee.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is dat opeens in ofzo, een middenvelder centraal achterin zetten?
Maduro als centrale verdediger is weinig vreemd dat heeft hij al zo vaak en bij zoveel clubs gedaan. Eigenlijk ken ik hem beter als verdediger dan als middenvelder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat van Janssen was vorig seizoen uit nood geboren en Ten Hag vond het wel lopen. Waar het bij zit achter Maduro, geen idee.
Ik ken hem vooral als verdedigende middenvelder, maar Maduro's furoretijden waren net voor ik voetbal volgde.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maduro als centrale verdediger is weinig vreemd dat heeft hij al zo vaak en bij zoveel clubs gedaan. Eigenlijk ken ik hem beter als verdediger dan als middenvelder.
Mwah zo goed was hij niet, dus je hebt weinig gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral als verdedigende middenvelder, maar Maduro's furoretijden waren net voor ik voetbal volgde.
Bankbezetting FC Groningen: Van der Lei, Hoesen, Linssen, Bacuna, Sorloth, Mahi, Tamata, Idrissi, Riksman.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:38 schreef Tagliano het volgende:
Er is ook niet heel veel beters voorhanden bij Groningen. Je zit toch al gauw aan Martijn van der Laan, ofzo
Raar dat Mahi en vooral Linssen niet spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bankbezetting FC Groningen: Van der Lei, Hoesen, Linssen, Bacuna, Sorloth, Mahi, Tamata, Idrissi, Riksman.
Ik ken alleen Riksman niet. Ik tel vijf aanvallers.
Ja, Rusnak zou normaal gesproken toch ook weer op 10 moeten want Hiariej lijkt mij niet de gewenste VM.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Raar dat Mahi en vooral Linssen niet spelen.
Raarrrrrr. Mahi en Linssen zijn dan vast niet TOPFIT.quote:Op Samir Memi¨ević, die in zijn vaderland Bosnië verblijft om het benodigde papierwerk te regelen, en de Olympiërs Kasper Larsen (tevens geschorst) en Simon Tibbling na, zijn de overige 21 spelers van de eerste selectie inzetbaar.
“Iedereen is fit en het is mooi dat spelers zo’n laatste week van de voorbereiding weer aansluiten,” aldus Faber.
Nou ja, alleen PSV heeft het makkelijk in Groningen de laatste jaren. Ajax en Feyenoord hebben er wisselende zeg gerust matige resultaten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:45 schreef tompsv18 het volgende:
Jan-Joost vindt Utrecht-uit net zo lastig als Groningen-uit en Sparta-uit.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
''Moeilijke uitwedstrijd voor Ajax''
Ik sta al te janken hoor.
[ afbeelding ]
Of Leo Driessen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:27 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger
Dat wordt Ron de Rijk bij Ajax
Jouw tv heeft geen mute?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Tagliano het volgende:
Er moet echt een optie komen om het commentaar uit te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |