Het was nog erger dan kut.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
Net pas ingeschakeld... Als ik de Engelse commentatoren mag geloven, was PSV de eerste helft behoorlijk kut...
En zo is het maar net. Mijn trainingsbroek zit HEERLIJK kan ik je melden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal via een stream kijken.![]()
![]()
Pauper.
Dat denk je maar. Ga de relativiteitstheorie maar eens bestuderen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog steeds niet sneller dan het licht
De mijne ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Mijn trainingsbroek zit HEERLIJK kan ik je melden.
Dan kom ik steeds uit op Arjen Robben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ga de relativiteitstheorie maar eens bestuderen.
Hoe is Mitchell? Nooit zien spelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij koopt gewoon het hele elftal met de 100 miljoen die Ajax heeft
werkt primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal via een stream kijken.![]()
![]()
Pauper.
Maar dat is relatiefquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kom ik steeds uit op Arjen Robben.
Ja, PSV speeelt veel vaker goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan slecht tegen die ''Ach ze spelen alleen goed tegen Ajax'' posts.
Is dat een sneer naar mijn post of een algemene mededeling?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat PSV de grootste kut-club van de wereld isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, omdat ze slechter zijn dan PSV?
Die wedstrijd heeft niemand die hier post ook maar bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef Tchock het volgende:
Grootste nederlaag:
Haarlem - Willem II 9-1, 11 januari 1976
Zie je wel. Die is sneller dan het licht geblesseerdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kom ik steeds uit op Arjen Robben.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat PSV de grootste kut-club van de wereld is
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geef hem wat tijd over een uur heeft hij de 3 punten van PSV wel weer verwerkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is dat een sneer naar mijn post of een algemene mededeling?
Ik ken wel iemand die toen achter het doel zat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft niemand die hier post ook maar bewust meegemaakt.
Wat heeft je broek hiermee te maken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Mijn trainingsbroek zit HEERLIJK kan ik je melden.
Wanneer is dat genot weer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wel, dat zie je toch.quote:
Ha Ha Haquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die toen achter het doel zat.
Pas op dat je tong80 niet hierheen loktquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd heeft niemand die hier post ook maar bewust meegemaakt.
Waar slaat dit op?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem wat tijd over een uur heeft hij de 3 punten van PSV wel weer verwerkt.
Die is normaal uit bij wedstrijden van PSV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft je broek hiermee te maken?
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie favo Fokker hier. Gaat geweldig. Zouden we de 10 halen?
als zijndequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zulke kansen missen als Utrecht zijnde
Nee dat is Vitesse al. En daarna Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch weer een mooie clash die dicht bij elkaar kon liggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie favo Fokker hier. Gaat geweldig. Zouden we de 10 halen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben verhoogd risico op hart en vaatziekten.
Utrecht gaat dan weer 150% geven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Voor elke club is een wedstrijd tegen Ajax toch heel bijzonder.
Dan zou het wel extra pijn doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente - Excelsior bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens natuurlijk zwaar vertekend beeld van een wedstrijd. Beide teams spelen kut. Belachelijke vertoning.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn? Ik vind het gewoon treurig omdat je ze zelf nooit hoort.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje mad
Zal dit seizoen wel 6-3 worden voor Utrecht met Bosz aan het roer.quote:
Davy zijn enige 3 comebacks zijn "mad", "jelly" en "het zit diep".quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik mad zijn? Ik vind het gewoon treurig omdat je ze zelf nooit hoort.
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook. Niet gek ook als je weer 2 jaar op rij kampioen bent geworden, de hoogste begroting van de competitie hebt, en deze ook nog eens vaak minstens 3x zo hoog is als die van de tegenstander.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Voor elke club is een wedstrijd tegen Ajax toch heel bijzonder.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook.
Ik noem een Ajax.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal je net zien dat Utrecht het tegen een andere ploeg wel laat zien.
Dat probleem heeft PSV helemaal niet. Veel grotere gun factor dan Ajax vanuit het land.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook. Niet gek ook als je weer 2 jaar op rij kampioen bent geworden, de hoogste begroting van de competitie hebt, en deze ook nog eens vaak minstens 3x zo hoog is als die van de tegenstander.
Laten we maar gauw overgaan tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy zijn enige 3 comebacks zijn "mad", "jelly" en "het zit diep".
Daar moet je verder geen logica achter zoeken.
Wat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja dat 'probleem' heeft PSV ook.
Ik ben heel erg trots op je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we maar gauw overgaan tot de orde van de dag
Ik eet magere kwark. Je mag trots zijn
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er vannacht nog boeiende sport bij de OS?
Je kan blijven refereren aan het feit dat hij een weddenschap heeft verloren. Het zou je ook sieren hem een veer in zijn reet te steken omdat hij gewoon woord houdt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:36 schreef Coco98 het volgende:
GGMM is op dreef zeg, je zou niet zeggen dat hij een oerdomme weddenschap heeft verloren.
Deze wedstrijd had ik niet genoemd. Maar gisteren had je misschien wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch weer een mooie clash die dicht bij elkaar kon liggen![]()
![]()
4.19 am zwemmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er vannacht nog boeiende sport bij de OS?
Dúh.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
wat? Wil je zeggen dat het niet zo is?
Nee staat het al een tijdje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
heb ik nog wat gemist? PSV met een late 1-2 blijkbaar
Ga huilen klein kind.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan blijven refereren aan het feit dat hij een weddenschap heeft verloren. Het zou je ook sieren hem een veer in zijn reet te steken omdat hij gewoon woord houdt.
Daar kan niet iedereen over meepraten. Toch Stijn?
Utrecht heeft te veel goede kansen gemist om aanspraak te maken op een resultaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
heb ik nog wat gemist? PSV met een late 1-2 blijkbaar
Al een dikke 9 minuten iddquote:
Stijn gaat hier niet op reagerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan blijven refereren aan het feit dat hij een weddenschap heeft verloren. Het zou je ook sieren hem een veer in zijn reet te steken omdat hij gewoon woord houdt.
Daar kan niet iedereen over meepraten. Toch Stijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |